DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja POLITECHNIKA GDAŃSKA
Miejscowość GDAŃSK
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591452-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA nowego, bez wcześniejszej eksploatacji, wolnego od wad i niebędącego przedmiotem praw osób trzecich DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM, dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Postępowanie PODZIELONE JEST NA 2 części:
1 CZ.
- MULTIMEDIA: WZIE.0001, WZIE.0002, WZIE.0003,WZIE.0004, WZIE.0005, WZIE.0006 WZIE.0007, WZIE.0008.
2 CZ.
- UTM.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
CZĘŚĆ: 1:
• WZIE.0001- 1 SZT., kamera
• WZIE.0002- 2 SZT., Kamera sportowa
• WZIE.0003- 2 SZT., Lampa pierścieniowa ring
• WZIE.0004- 3 SZT., Zestaw mikrofon bezprzewodowy
• WZIE.0005- 14 SZT., Słuchawki nauszne z mikrofonem
• WZIE.0006- 3 SZT., Hub pasywny usb 3.0
• WZIE.0007- 6 SZT., Przejściówka (adapter) usb- audio
WZIE.0008- 10 SZT. Kamera internetowa
Prawo opcji: 100% na wszystko powyżej.
CZĘŚĆ: 2:
• UTM (bez prawa opcji)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa zbudowanego w oparciu o urządzenie typu UTM do zabezpieczenia sieci LAN /WAN wraz certyfikowanym szkoleniem dla dwóch administratorów, gwarancjami i licencjami obejmującymi okres 5 lat. Dostawy należy dokonać w deklarowanym terminie, wdrożenia w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9b273de-a85b-4d62-8150-cba3fe5e2245
Biuletyn 591452-N-2020
Zamawiajacy nazwa POLITECHNIKA GDAŃSKA
Regon 00000162000000
Zamawiajacy adres ulica G. NARUTOWICZA
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc GDAŃSK
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58-348-63-42
Zamawiajacy email ewa.kotowska@zie.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Numer referencyjny ZP/223/018/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA nowego, bez wcześniejszej eksploatacji, wolnego od wad i niebędącego przedmiotem praw osób trzecich DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM, dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Postępowanie PODZIELONE JEST NA 2 części: 1 CZ. - MULTIMEDIA: WZIE.0001, WZIE.0002, WZIE.0003,WZIE.0004, WZIE.0005, WZIE.0006 WZIE.0007, WZIE.0008. 2 CZ. - UTM. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: CZĘŚĆ: 1: • WZIE.0001- 1 SZT., kamera • WZIE.0002- 2 SZT., Kamera sportowa • WZIE.0003- 2 SZT., Lampa pierścieniowa ring • WZIE.0004- 3 SZT., Zestaw mikrofon bezprzewodowy • WZIE.0005- 14 SZT., Słuchawki nauszne z mikrofonem • WZIE.0006- 3 SZT., Hub pasywny usb 3.0 • WZIE.0007- 6 SZT., Przejściówka (adapter) usb- audio WZIE.0008- 10 SZT. Kamera internetowa Prawo opcji: 100% na wszystko powyżej. CZĘŚĆ: 2: • UTM (bez prawa opcji) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa zbudowanego w oparciu o urządzenie typu UTM do zabezpieczenia sieci LAN /WAN wraz certyfikowanym szkoleniem dla dwóch administratorów, gwarancjami i licencjami obejmującymi okres 5 lat. Dostawy należy dokonać w deklarowanym terminie, wdrożenia w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa wykonawca zobowiązany jest złożyć zgodnie ze wzorem formularza stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione OPCJONALNIE: - ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU, - PEŁNOMOCNICTWO.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. WYKONAWCA jest zobowiązany wykonać czynności będące przedmiotem umowy z należytą starannością, a także chronić interesy ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie powierzonych Wykonawcy czynności. 2. ZAMAWIAJĄCY jest uprawniony do naliczania WYKONAWCY kar umownych: a) za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy licząc od następnego dnia po upływie terminu realizacji dostawy, określonego w § 2 ust. 1 a) niniejszej umowy- w wysokości 400 zł. za każdy dzień opóźnienia, b) za opóźnienie w dostawie przedmiotu umowy, w ramach opcji, licząc od następnego dnia po upływie terminu realizacji dostawy, określonego w § 2 ust. 1 b) niniejszej umowy- w wysokości 100 zł. za każdy dzień opóźnienia, c) za opóźnienia w wykonywaniu zobowiązań Wykonawcy, określonych w § 5 ust. 2, Umowy i warunków gwarancji sprzętu- w wysokości 100 zł., za każdy dzień opóźnienia, 3. W przypadku niewykonania przedmiotu Umowy w ciągu 14 dni od terminu ustalonego w § 2 ust. 1 umowy, ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od Umowy bez wyznaczania dodatkowego terminu. WYKONAWCA w tym przypadku zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w wysokości 10% ceny brutto określonej w § 3 ust. 1 umowy. 4. ZAMAWIAJĄCY może dochodzić odszkodowania uzupełniającego, jeżeli szkoda przewyższy wysokość kar umownych na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. 5. Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kary umownej z przysługującej ceny. 6. Kary umowne będą płatne w terminie 14 dni od daty noty obciążeniowej. § 7 Postanowienia końcowe 1. Istotne zmiany umowy mogą być dokonane jedynie zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie przedmiotu i terminu zamówienia, w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej umowie terminu dostawy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji. W takim przypadku Wykonawca może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w cenie nie większej niż w ofercie. 3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania zamiany towaru oraz dostarczenia pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta sprzętu o braku na rynku zamienianego sprzętu. 4. Strony dopuszczają możliwość dokonania następujących zmian umowy: a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, b) zmiany terminu – termin realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie. W okoliczności wyżej wymienionej Strony ustalają nowy termin umowny, z tym, że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż o 10 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy 5. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w razie wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron (np. z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2), o ile zdarzenia te będą miały wpływ na wykonanie umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM (MULTIMEDIA)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1 CZ. - MULTIMEDIA: WZIE.0001, WZIE.0002, WZIE.0003,WZIE.0004, WZIE.0005, WZIE.0006 WZIE.0007, WZIE.0008. CZĘŚĆ: 1: • WZIE.0001- 1 SZT., kamera • WZIE.0002- 2 SZT., Kamera sportowa • WZIE.0003- 2 SZT., Lampa pierścieniowa ring • WZIE.0004- 3 SZT., Zestaw mikrofon bezprzewodowy • WZIE.0005- 14 SZT., Słuchawki nauszne z mikrofonem • WZIE.0006- 3 SZT., Hub pasywny usb 3.0 • WZIE.0007- 6 SZT., Przejściówka (adapter) usb- audio • WZIE.0008- 10 SZT., Kamera internetowa Prawo opcji: 100% na wszystko powyżej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM (UTM)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2 CZ. - UTM. • UTM (bez prawa opcji) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu bezpieczeństwa zbudowanego w oparciu o urządzenie typu UTM do zabezpieczenia sieci LAN /WAN wraz certyfikowanym szkoleniem dla dwóch administratorów, gwarancjami i licencjami obejmującymi okres 5 lat. Dostawy należy dokonać w deklarowanym terminie, wdrożenia w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)