GuidZP400 |
69902170-af71-4228-939a-77cc85e22fc2
|
Biuletyn |
592787-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp.
|
Regon |
64627400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mieszka I
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
0957256749,
|
Zamawiajacy fax |
957 202 807
|
Zamawiajacy email |
awalewander@gorzow-wlkp.so.gov.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd Powszechny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
gorzow-wlkp.so.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
gorzow-wlkp.so.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Okręgowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Mieszka I 33, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w Sądzie Okręgowym w Gorzowie Wlkp.”
|
Numer referencyjny |
3/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji
przebiegu rozpraw sądowych
w Sądzie Okręgowym w Gorzowie Wlkp. w ilości 5 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
32330000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostaw, polegających na dostawie i wdrożeniu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych o wartości mim. 200.000,00 PLN każda;
b. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania tego zamówienia tj. dysponowanie co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą w ciągu ostatnich 3 lat funkcję kierownika projektu w realizacji co najmniej 1 projektu (zakończonego i odebranego przez zlecającego) dotyczącego zaprojektowania i wdrożenia systemu informatycznego, np. cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych, o wartości min. 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Uwaga:
a. dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w rozdziale V pkt.2.3. lit.a. SIWZ,
b. wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty - WYKAZ DOSTAW,
c. w WYKAZIE DOSTAW należy wskazać tylko te dostawy, które potwierdzają spełnienie warunku udziału w niniejszym postępowaniu, w odniesieniu do tej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę;
d. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Rozdziale V pkt.2.3. lit.a. SIWZ – odpowiednio do poszczególnych części zamówienia;
5.1.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zastosowania formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem § 7 ust.2.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
2) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, zmiany uzasadnionej przyczynami technicznymi, zmiany związanej z brakiem/nieterminowością uzyskania stosownych pozwoleń, zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanych urządzeń, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych, projektowych, wdrożeniowych, konieczności zmiany:
a. sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (m.in. zmiany terminów), wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji;
b. zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji.
3) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy;
4) zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
6) jeżeli wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
7) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
8) inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego;
9) wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania;
10) w pozostałych przypadkach, o których mowa w art.144 ustawy Pzp;
11) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług;
12) zmiana zasad naliczania i dokonywana zapłaty podatku od towarów i usług od wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa.
3. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Załącznika nr 4 do umowy – Harmonogramu realizacji umowy, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Załącznika nr 4 do umowy jeżeli wprowadzenie takich zmian jest uzasadnione ze względów technicznych lub organizacyjnych i nie powoduje konieczności poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów.
5. Prawem właściwym dla niniejszej umowy jest prawo polskie.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|