GuidZP400 |
e45153e4-162f-46f8-90d5-9ed2a0b787a2
|
Biuletyn |
592768-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr im. Jana Kochanowskiego
|
Regon |
27971700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4545942,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
przetargi@teatropole.pl,
|
Adres strony url |
www.teatropole.pl; http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (papierowo) na adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu Pl. Teatralny 12 45-056 Opole - Sekretariat - zgodnie z SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia technicznego przez Teatr im Jana Kochanowskiego w Opolu
|
Numer referencyjny |
SZP-26-4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia technicznego przez Teatr im Jana Kochanowskiego w Opolu składający się z:
1. Systemu dystrybucji i konwersji cyfrowych sygnałów fonicznych (system nagłośnieniowy – zestaw składający się z routerów światłowodowych, konwerterów, modułów wyjścia, modułów wejścia, przewodów światłowodowych.
2. Systemu bezprzewodowej transmisji dźwięku (system nagłośnieniowy – zestaw składa się z nadajników, akumulatorów, kabli, mikrofonów nagłownych i dookólnych, DiGiCO, komputerów, oprogramowania)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
32351000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę systemu dystrybucji i konwersji cyfrowych sygnałów fonicznych i bezprzewodowej transmisji dźwięku, wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum: 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, Wykonawca przedkłada:
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca przedkłada:
w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty z uwzględnieniem § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
3) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej (warunek określony w Rozdziale 8 SIWZ ust. 1 pkt 2) lit. C) SIWZ, Wykonawca przedstawi:
Wykaz obejmujący dostawę zgodnie z Rozdziałem 8 ust. 1 pkt. 2) lit. C) o wartości:
– 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz powinien uwzględniać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych (Rozdział 8 ust.1 pkt. 2) lit C)). Wykaz należy uzupełnić zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada:
Karty katalogowe wystawione przez producenta sprzętu, zawierające w opisie informacje techniczne potwierdzające spełnienie postawionych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań oraz dopuszczenie do eksploatacji i spełnienie wymogów w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej na terenie Polski dla:
1) AUTOMATYCZNY ROUTER ŚWIATŁOWODOWY – TYP 1
2) AUTOMATYCZNY ROUTER ŚWIATŁOWODOWY – TYP 2
3) AUTOMATYCZNY ROUTER ŚWIATŁOWODOWY – TYP 3
4) DWUKIERUNKOWY KONWERTER SIECI ŚWIATŁOWODOWEJ I ETHERNETOWEJ CYFROWYCH SYGNAŁÓW FONICZNYCH
5) "DWUKIERUNKOWY KONWERTER SYGNAŁU MADI B <-> MADI C "
6) MODUŁ WYJŚCIOWY DAC – 8 WYJŚĆ ANALOGOWYCH O POZIOMIE LINIOWYM
7) MODUŁ WEJŚCIOWY ADC – 8 WEJŚĆ ANALOGOWYCH O POZIOMIE MIKROFONOWO/LINIOWYM + ZASILANIE PHANTOM +48V
8) ZESTAW PRZEWODÓW ŚWIATŁOWODOWYCH KATEGORII OM3 ZAKOŃCZONY ZŁĄCZAMI OPTICALCON DUO
9) NADAJNIK TYP 1 - BODYPACK
10) "NADAJNIK TYP 2 – HEANDHEALD - ZE WKŁADKĄ MIKROFONOWĄ TYP 1"
11) "NADAJNIK TYP 2 – HEANDHEALD - ZE WKŁADKĄ MIKROFONOWĄ TYP 2"
12) AKUMULATOR DO NADAJNIKÓW BEZPRZEWODO-WYCH TYPU 1 i 2
13) KABEL GITAROWY DO NADAJNIKÓW OSOBISTYCH TYPU 1 – BODYPACK
14) KABEL MIKROFONOWY DO NADAJNIKÓW OSOBISTYCH TYPU 1 – BODYPACK
15) MINIATUROWY MIKROFON NAGŁOWNY
16) MINIATUROWY MIKROFON KRAWATOWY
17) INTERFACE AUDIO MADI <-> USB
18) KOMPUTER TYPU MINIPC W ZESTAWIE Z MONITOREM O PRZEKĄTNEJ EKRANU 17”, BEZPRZEWODOWĄ KLAWIATURĄ I MYSZKĄ W ZESTAWIE
19) KOMPUTER PRZENOŚNY TYPU LAPTOP W ZESTAWIE Z ZASILACZEM, ROZSZERZONĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA, CZARNĄ NAKŁADKĄ NA OBUDOWĘ I WALIZKĄ TRANSPORTOWĄ
20) ZESTAW ADAPTERÓW I KONWERTERÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z KOMPUTEREM PRZENOŚNYM TYPU LAPTOP
21) SPECJALISTYCZNE OPROGRAMOWANIE DO ODTWARZANIA DŹWIĘKU W SPEKTAKLACH TEATRALNYCH PRACUJĄCE W ŚRODOWISKU macOS
22) SPECJALISTYCZNE OPROGRAMOWANIE TYPU DAW DO ODTWARZANIA DŹWIĘKU W SPEKTAKLACH TEATRALNYCH PRACUJĄCE W ŚRODOWISKU macOS ORAZ WINDOWS
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 (pięć tysięcy złoty 00/100) wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (data księgowania przelewu-operacji).
Wadium zgodnie z Rozdziałem 11 SIWZ.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę bądź Zamawiającego,
2) konieczności wprowadzenia zmiany do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, osób upoważnionych do komunikowania się, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy, osoby uprawnionej do przyjmowania reklamacji wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej itp.,
3) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
4) zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
5) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nieprzewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
6) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
7) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
9) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,
10) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych,
12) zmiany terminu realizacji dostawy zamówienia w przypadkach;
a) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego,
b) okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|