GuidZP400 |
bdd773c4-8b34-454d-9415-bceca30b6119
|
Biuletyn |
592170-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
10068249100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pabianice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 22 53 500
|
Zamawiajacy fax |
42 21 49 299
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@pcmnzoz.pl
|
Adres strony url |
www.pcmnzoz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pcmnzoz.pl , www.bip.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z o.o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcmnzoz.pl, www.bip.pcmnzoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcmnzoz.pl, www.bip.pcmnzoz.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePuap i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68 /KANCELARIA/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych
|
Numer referencyjny |
2/ZP/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
na wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków Informacje dodatkowe
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunków Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 1 pkt 3 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej: Pakiet 1 –zł brutto; Pakiet 2 –zł brutto; Pakiet 3 –zł brutto, Pakiet 4 –zł brutto; Pakiet 5 –zł brutto; Pakiet 6 –zł brutto; Pakiet 7 –zł brutto; Pakiet 8 –zł brutto, Pakiet 9 –zł brutto każda oraz np. referencji). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadających swoimi rodzajami i wartościami dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oferowanego asortymentu o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą
z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jeżeli dotyczy) Zamawiający wymaga, aby dokumenty były oznaczone nr pakietu oraz pozycji których dotyczą– w przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych).
2. Deklarację Zgodności oraz Certyfikat CE na oferowane produkty (jeżeli dotyczy) Zamawiający wymaga, aby dokumenty były oznaczone nr pakietu oraz pozycji których dotyczą
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy, zmiany przewidziane są w Załączniku nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas trwania lub termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 31.07.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas trwania lub termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 31.07.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas trwania lub termin wykonania: od daty zawarcia umowy do 31.07.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieluch, pieluchomajtek, podkładów medycznych oraz materiałów włókninowych w ilościach oraz o parametrach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |