Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Gmina Stepnica
Miejscowość Stepnica
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592784-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ: Sprzęt komputerowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 798bac8a-a8c1-4c99-ad0e-f4ff66a17ff2
Biuletyn 592784-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Stepnica
Regon 81168433800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Stepnica
Zamawiajacy kod pocztowy 72-112
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 188 521
Zamawiajacy fax 914 188 580
Zamawiajacy email budownictwo@stepnica.pl
Adres strony url www.stepnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.stepnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stepnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pomocą operataora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres T.Kościuszki 4, 72-112 Stepnica
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Numer referencyjny AOŚ.271.18.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ: Sprzęt komputerowy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow kryterium „SKRÓCONY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” T – waga 20%: Zamawiający przyzna punkty w kryterium „SKRÓCONY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” za zadeklarowanie przez Wykonawcę skróconego terminu realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ, według następujących zasad: 0 punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca nie zadeklaruje skrócenia w maksymalnego terminu realizacji zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca maksymalnie skróci termin realizacji umowy – ale nie krócej, niż tak aby po maksymalnym skróceniu termin realizacji zamówienia wynosił minimum 7 dni, z zastrzeżeniem iż punktowane będzie skrócenie terminu realizacji zamówienia w następujący sposób: a) 10 pkt przy skróceniu o 2 dni, b) 20 pkt przy skróceniu o 7 dni.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: dane podmiotu udostępniającego zasób, dane podmiotu przyjmującego zasób, zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione świadczenie grupa kapitałowa, formularz ofertowy, Numer sekcji: III Punkt: 3,4,5,6,7 Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu i pkt 1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu i pkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W umowie zawarto przesłanki oraz warunki dokonania zmian w stosunku do treści oferty. § 8 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. Sądem właściwym dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria SKRÓCONY TERMIN
Znaczenie 20,00
  
Kryteria WYDŁUZONY OKRES GWARANCJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)