GuidZP400 |
f2b48383-1ac2-4269-86af-9f399f391768
|
Biuletyn |
592531-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
|
Regon |
32049500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ciupagi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-016
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 217 650,
|
Zamawiajacy fax |
022 8111537, 8110052
|
Zamawiajacy email |
dkw_as_bialoleka@sw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Areszt Śledczy w Warszawie-Białołęce, ul. Ciupagi 1, 03-016 Warszawa - Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów mleczarskich dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Białołęce.
|
Numer referencyjny |
DKw.2232.2.2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) mleko spożywcze, zawartość tłuszczu 2 %, opakowanie max 30 litrów - 49 000 litrów;
2) śmietana, zawartość tłuszczu 12 % , opakowanie max 20 litrów - 7 000 litrów;
3) twaróg półtłusty, kostka opakowanie 200 g - 20 000 kg;
4) serek homogenizowany, różne smaki, opakowanie 100-200 g, bez żelatyny wieprzowej - 4 500 kg;
5) ser twardy żółty, opakowanie max 5 kg - 2 200 kg;
6) ser topiony, opakowanie max 100 g - 4 500 kg;
7) jogurt naturalny, opakowania 150-200 g - 1 200 kg.
Minimalny termin przydatności do spożycia od daty dostawy:
1) mleko: 4 dni;
2) śmietana, twaróg, serek homogenizowany, jogurt naturalny: 7 dni od daty dostawy;
3) ser żółty i ser topiony: 30 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
423484,90
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy produktów mleczarskich o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia / nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.) – załącznik nr 7;
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 (przekazywane zamawiającemu przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw produktów mleczarskich wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór formularza wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 30 % wielkości zamówienia uwarunkowanej np. ilością przebywających w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce osadzonych lub na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. W przypadku tym Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za partie towaru zamówione przez Zamawiającego i dostarczone w okresie trwania umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w poszczególnych grupach objętych przedmiotem umowy do wysokości kwoty umowy, o której mowa w § 4 ust. 1. Zamiana taka nie wymaga odrębnego aneksu.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany podatku od towarów i usług, poprzez jego zwiększenie albo zmniejszenie o wartość podwyższonej albo obniżonej stawki, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonywania zamówienia. Przy czym wpływ na koszt wykonywania zamówienia winien być wykazany pisemnie w formie szczegółowego zestawienia, określającego % udział zaistniałych zmian w kosztach wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|