Dostawa urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592384-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznego (zwanych dalej urządzeniami) dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
2. Niniejsze zamówienie składa się z jedenastu (11) części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część 1 Aparat do EKG
Część 2 Aparaty do mierzenia ciśnienia, pulsoksymetr
Część 3 Aparat do szybkiego toczenia płynów
Część 4 Defibrylator z wyposażeniem
Część 5 Kardiomonitory
Część 6 Koncentrator tlenu
Część 7 Reduktory tlenowe
Część 8 Respirator
Część 9 Ssak mobilny/ścienny
Część 10 Wózki anestezjologiczne
Część 11 Zestaw do intubacji trudnych dróg oddechowych wraz z wyposażeniem
3. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31c25314-6156-47fd-b7a1-1c472f14fdc5
Biuletyn 592384-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Regon 23113920700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 64 59 600,
Zamawiajacy fax 075 64 59 601
Zamawiajacy email dcr@dcr.org.pl,
Adres strony url http://dcr.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Poprawa dostępności i poniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”. Nazwa Programu Operacyjnego: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Numer i nazwa Osi priorytetowej: 6 Infrastruktura spójności społecznej Numer i nazwa Działania: 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną Projekt nr: RPDS.06.02.00-02-0001/20
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dcr.org.pl Zakładka Zamówienia publiczne https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/dcr
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczalne jest złożenie oferty w formie pisemnej (na papierze) zgodnie ze wskazaniami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Numer referencyjny PNG/2/10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznego (zwanych dalej urządzeniami) dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Niniejsze zamówienie składa się z jedenastu (11) części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Część 1 Aparat do EKG Część 2 Aparaty do mierzenia ciśnienia, pulsoksymetr Część 3 Aparat do szybkiego toczenia płynów Część 4 Defibrylator z wyposażeniem Część 5 Kardiomonitory Część 6 Koncentrator tlenu Część 7 Reduktory tlenowe Część 8 Respirator Część 9 Ssak mobilny/ścienny Część 10 Wózki anestezjologiczne Część 11 Zestaw do intubacji trudnych dróg oddechowych wraz z wyposażeniem 3. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 4. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Okres realizacji zamówienia: a) Część 1, 5, 8 i 10 zamówienia – do 30 dni od daty zawarcia umowy b) Pozostałe części zamówienia – do 14 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 13.3. Części I SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.6. ppkt 4) lit.a) Części I SIWZ (IDW), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.zm.), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. 3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione I. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust.5 pkt 1) Ustawy, b) spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1b Ustawy, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.3. stanowiącym Załącznik nr 1 do IDW (Część I SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. 4. W sytuacji określonej w pkt 1., Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do IDW. Zobowiązanie musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art.25a ust.1 Ustawy, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w którym każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) Ustawy (wzór - Załącznik nr 2 do IDW).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) Ustawy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) w przypadku przerwy w realizacji zamówienia spowodowanej siłą wyższą, rozumianą jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, któremu nie można zapobiec, w tym skutków epidemii COVID-19, b) w przypadku przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin realizacji umowy (np. przerwa w realizacji zamówienia związana z koniecznością zapewnienia przez Zamawiającego realizacji świadczeń medycznych, konieczność przerwania realizacji zamówienia z powodu zamknięcia oddziału/-ów szpitala lub całego szpitala w wyniku stwierdzonych zachorowań na COVID-19 lub na inne choroby zakaźne). 2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt 1) termin wykonania umowy, o którym mowa w pkt 12 lit. a) może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność ze stanem faktycznym oraz z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) Ustawy. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 3, Strony ustalają, że zmiana wynagrodzenia brutto obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie i wymagać będzie wprowadzenia aneksu do umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu pkt 5. podlega unieważnieniu.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 1) jest dostawa aparatu EKG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenie musi być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Aparaty do mierzenia ciśnienia, pulskosymetr
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 2) jest dostawa aparatów do mierzenie ciśnienia i pulsoksymetrów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Aparat do szybkiego toczenia płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 3) jest dostawa aparatu do szybkiego toczenia płynów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenie musi być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Defibrylator z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 4) jest dostawa defibrylatora z wyposażeniem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenie musi być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Kardiomonitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 5) jest dostawa kardiomonitorów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Koncentrator tlenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 6) jest dostawa koncentratorów tlenu dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Reduktory tlenowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 7) jest dostawa reduktorów tlenowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Respirator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 8) jest dostawa respiratora dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenie musi być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ssak mobilny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 9) jest dostawa ssaków mobilnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane urządzenia muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Wózki anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 10) jest dostawa wózków anestezjologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane wózki muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane wózki muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestaw do intubacji trudnych dróg oddechowych wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia (Części 11) jest dostawa zestawów do trudnej intubacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowane zestawy muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2020) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Oferowane zestawy muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.186 z późn.zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Części II SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)