Wsparcie techniczne dla sprzętu firm HPE oraz Quantum

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591502-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla sprzętu firm HPE oraz Quantum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy określony jest w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 410e6511-7497-41cd-9879-27fcc837713e
Biuletyn 591502-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 12293240000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-591
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 601 47 30
Zamawiajacy fax 22 8456751, 6463708
Zamawiajacy email bzp.wpp@mswia.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wsparcie techniczne dla sprzętu firm HPE oraz Quantum
Numer referencyjny BZP-WPP-2374-1-24-DT-PN-AS/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla sprzętu firm HPE oraz Quantum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy określony jest w Załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 325203,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług, których przedmiotem było lub w których skład wchodziło wykonanie wsparcia technicznego dla sprzętu firmy HP, HPE lub Quantum o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy lit. a, w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione A. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania musi bezspornie i jednoznacznie określać w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w od niesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. B. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy. 2. Dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, 2) wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku pisemnego wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu Umowy na czas określony o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 3) zmiana podwykonawców lub zakresu podwykonawstwa – na zasadach określonych w § 10; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy również w przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie – na zasadach określonych w § 10. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1-4 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisow
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)