GuidZP400 |
8169250e-f576-4c0a-85ce-2b0314e76254
|
Biuletyn |
592342-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30855400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 626 100,
|
Zamawiajacy fax |
632 720 850
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@spzozkolo.pl,
|
Adres strony url |
bip.spzozkolo.pl
|
Adres strony internetowej |
bip.spzozkolo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.spzozkolo.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.spzozkolo.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów z włókniny oraz innych wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.DŚM-ZP.240.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń chirurgicznych, wyrobów z włókniny oraz innych wyrobów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
4) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych w celu potwierdzenia przez oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego:
1) materiały informacyjne zawierające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia, np. katalogi, foldery / ulotki, specyfikacje techniczne, itp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) Uzupełniony druk OFERTA – załącznik nr 1
2) Uzupełniony druk FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – załącznik nr 2
3) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy
4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne.
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w sytuacji:
4.1. zmian cen urzędowych wyrobów medycznych objętych przedmiotem umowy (wzrostu lub zmniejszenia),
4.2. zmian stawek celnych i podatkowych produktów objętych przedmiotem umowy,
4.3. innych zmian związanych z decyzją urzędów państwowych,
4.4. zmiany cen na korzyść Zamawiającego,
4.5. zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie stawka podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna przez okres trwania umowy.
4.6. niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy. Dopuszczalne będzie wówczas wydłużenie czasu trwania umowy przy zachowaniu jej wartości, aneks zawarty będzie w ostatnim dniu obowiązywania niniejszej umowy na okres nie dłuższy niż o 3 miesiące.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - obłożenia i odzież medyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
obłożenia medyczne oraz odzież medyczna - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - opatrunki zabezpieczające
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki włókninowe, hydrożelowe - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 o SWIZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki specjalistyczne - szczegóły zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - wyroby z włókniny - blok operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby z włókniny przeznaczone na blok operacyjny , zestawy obłożeniowe - szczegóły zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - wyroby z włókniny I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby z włókniny - szczegółowy opis w załączniku nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - wyroby z włókniny II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyroby z włókniny - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - pieluchy dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33771200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pieluchy dla dzieci - szczegóły zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - pieluchy dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33770000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8 - Pieluchy dla dorosłych - szczegóły zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - etykiety do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Etykiety do sterylizacji - szczegóły zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Materiały do sterylizacji I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji I - szczegółowy opis zawiera załacznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Materiały do sterylizacji II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji II - szczegóły zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Materiały do sterylizacji III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji III - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Materiały do sterylizacji IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały do sterylizacji IV - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Papier do aparatury medycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Papier do aparatury medycznej - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - gaza hemostatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Gaza hemostatyczna - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - gąbka hemostatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Gąbka hemostatyczna - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2
|
| |