Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592395-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach”.
Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań:
Zadanie 1 Środki ochrony indywidualnej
1. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M - 600, ROZM.L-100) - 700 opakowań po 100 sztuk
2. kombinezony rozmiar M,L,XL (M-10, L-30-, XL-20)- 60 sztuk
3. fartuchy jednorazowe - 200 sztuk
4. czepki jednorazowe – 200 sztuk
5. buty (ochraniacze) jednorazowe – 400 sztuk
6. maseczki jednorazowe – ochronne - 3000 sztuk
7. maseczki z filtrem– 100 sztuk
Zadanie 2 Środki i akcesoria do dezynfekcji
1. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni – 30 sztuk (baniaki 5l)
2. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni – 100 opakowań
3. maty dezynfekcyjne – 3 sztuki

Zadanie 3 Wyposażenie medyczne
1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h – 2 sztuki
2. ssaki płucne elektryczne – płucne – 1 sztuka
3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem- 6 sztuk
4. koncentratory tlenu – 2 sztuki
5. termometry bezdotykowe – 6 sztuk

Zadanie 4 Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny
1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe z podstawką na stojaku na płyn dezynfekcyjny (na baterie oraz z możliwością podłączenia do prądu) – 3 sztuki
2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne z podstawką na płyn do dezynfekcji – 5 sztuk

Zadanie 5 Pozostałe wyposażenie

1. pościel jednorazowa- 100 kompletów
2. ręczniki kąpielowe jednorazowe 70x 150 cm – 300 sztuk
3. myjki do mycia jednorazowe – 700 sztuk
4. naczynia - talerzyki jednorazowe – 1000 sztuk
5. sztućce jednorazowe – 1000 kompletów
6. kubeczki jednorazowe – 1000 sztuk
7. zestawy do sprzątania – 2 sztuki
8. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l- 3 sztuki
9. materace szpitalne - 10 sztuk
10. pościel z bawełny 140x200 cm - 40 kompletów
11. kołdry 140x200 cm - 20 sztuk
12. poduszki 70x80 cm - 20 sztuk
13. koce 160x200 – 20 sztuk

Zadanie 6 Meble
1. łóżka polowe z materacem – 10 sztuk

Zadanie 7 Sprzęt AGD
1. lodówka – 1 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3241d202-68f2-4f35-bc2e-5eaad9db135b
Biuletyn 592395-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich
Regon 00030884400000
Zamawiajacy adres ulica Króla Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 36 76 736,
Zamawiajacy fax 41 36 76 967
Zamawiajacy email dpssobieski@poczta.onet.pl,
Adres strony url http://dpssobieski.kielce.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dpssobieski.kielce.eu/ogloszenia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dpssobieski.kielce.eu/ogloszenia/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach, ul. Króla Jana III Sobieskiego 30, 25-124 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana i Marysieńki Sobieskich w Kielcach”. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 Środki ochrony indywidualnej 1. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M - 600, ROZM.L-100) - 700 opakowań po 100 sztuk 2. kombinezony rozmiar M,L,XL (M-10, L-30-, XL-20)- 60 sztuk 3. fartuchy jednorazowe - 200 sztuk 4. czepki jednorazowe – 200 sztuk 5. buty (ochraniacze) jednorazowe – 400 sztuk 6. maseczki jednorazowe – ochronne - 3000 sztuk 7. maseczki z filtrem– 100 sztuk Zadanie 2 Środki i akcesoria do dezynfekcji 1. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni – 30 sztuk (baniaki 5l) 2. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni – 100 opakowań 3. maty dezynfekcyjne – 3 sztuki Zadanie 3 Wyposażenie medyczne 1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h – 2 sztuki 2. ssaki płucne elektryczne – płucne – 1 sztuka 3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem- 6 sztuk 4. koncentratory tlenu – 2 sztuki 5. termometry bezdotykowe – 6 sztuk Zadanie 4 Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny 1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe z podstawką na stojaku na płyn dezynfekcyjny (na baterie oraz z możliwością podłączenia do prądu) – 3 sztuki 2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne z podstawką na płyn do dezynfekcji – 5 sztuk Zadanie 5 Pozostałe wyposażenie 1. pościel jednorazowa- 100 kompletów 2. ręczniki kąpielowe jednorazowe 70x 150 cm – 300 sztuk 3. myjki do mycia jednorazowe – 700 sztuk 4. naczynia - talerzyki jednorazowe – 1000 sztuk 5. sztućce jednorazowe – 1000 kompletów 6. kubeczki jednorazowe – 1000 sztuk 7. zestawy do sprzątania – 2 sztuki 8. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l- 3 sztuki 9. materace szpitalne - 10 sztuk 10. pościel z bawełny 140x200 cm - 40 kompletów 11. kołdry 140x200 cm - 20 sztuk 12. poduszki 70x80 cm - 20 sztuk 13. koce 160x200 – 20 sztuk Zadanie 6 Meble 1. łóżka polowe z materacem – 10 sztuk Zadanie 7 Sprzęt AGD 1. lodówka – 1 szt
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)