Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593357-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy oznaczone tytułem „Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i systematyczne dostarczanie do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowy poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic i ich złomowanie.
Określone w w/w załączniku orientacyjne ilości tablic oraz ramek mogą ulec zmianie, w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Ilość tablic oraz ramek określona przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ służy do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych będzie określana przez Zamawiającego bieżącymi zamówieniami przekazywanymi za pomocą oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych. W przypadku gdy niemożliwym będzie dokonanie zamówień tablic oraz ramek poprzez oprogramowanie do zamawiania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich przekazania drogą: faksem lub drogą elektroniczną.
Formularz cenowy będzie stanowił załącznik do umowy.
3. Wykonawca, bez generowania dodatkowych kosztów, użyczy i zainstaluje oraz będzie aktualizował oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz ramki do tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również przeszkolenie pracowników Zamawiającego (co najmniej 2 osoby) w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Warunki techniczne oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ.
4. Tablice winny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717 t.j.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 547 w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu profesjonalnych tablic rejestracyjnych.
W przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie wzorów tablic rejestracyjnych Wykonawca wykona tablice rejestracyjne zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi w nowym akcie prawnym.
5. Tablice oraz ramki będą dostarczane do siedziby Zamawiającego do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dostarcza tablice oraz ramki w sposób gwarantujący terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu. Wykonawca zobowiązuje się również ponieść koszty ubezpieczenia dostawy podczas transportu do chwili ich odbioru przez Zamawiającego. Dostarczane tablice będą trwale opakowane po 25 kompletów w paczce i czytelnie opisane serią i numerami.
6. Okres gwarancji – 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego.
7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58e25cf5-56ba-417e-be5a-1de5cf965709
Biuletyn 593357-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64-920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami (w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój nr 111
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile
Numer referencyjny WZP.272.57.2020.III
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy oznaczone tytułem „Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile”. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie i systematyczne dostarczanie do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularzu cenowy poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych i ramek do tablic rejestracyjnych oraz odbiór starych tablic i ich złomowanie. Określone w w/w załączniku orientacyjne ilości tablic oraz ramek mogą ulec zmianie, w zależności od ilości rejestrowanych pojazdów. Ilość tablic oraz ramek określona przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ służy do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. Szczegółowa ilość zamawianych tablic rejestracyjnych oraz ramek do tablic rejestracyjnych będzie określana przez Zamawiającego bieżącymi zamówieniami przekazywanymi za pomocą oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych. W przypadku gdy niemożliwym będzie dokonanie zamówień tablic oraz ramek poprzez oprogramowanie do zamawiania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich przekazania drogą: faksem lub drogą elektroniczną. Formularz cenowy będzie stanowił załącznik do umowy. 3. Wykonawca, bez generowania dodatkowych kosztów, użyczy i zainstaluje oraz będzie aktualizował oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz ramki do tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również przeszkolenie pracowników Zamawiającego (co najmniej 2 osoby) w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Warunki techniczne oprogramowania do zamawiania tablic rejestracyjnych zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Tablice winny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r., poz. 717 t.j.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 547 w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu profesjonalnych tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany stanu prawnego w zakresie wzorów tablic rejestracyjnych Wykonawca wykona tablice rejestracyjne zgodnie z obowiązującymi wzorami określonymi w nowym akcie prawnym. 5. Tablice oraz ramki będą dostarczane do siedziby Zamawiającego do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dostarcza tablice oraz ramki w sposób gwarantujący terminowość dostaw oraz bezpieczeństwo transportu. Wykonawca zobowiązuje się również ponieść koszty ubezpieczenia dostawy podczas transportu do chwili ich odbioru przez Zamawiającego. Dostarczane tablice będą trwale opakowane po 25 kompletów w paczce i czytelnie opisane serią i numerami. 6. Okres gwarancji – 36 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego. 7. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 8. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca w celu prowadzenia regulowanej działalności dotyczącej produkcji tablic rejestracyjnych winien być wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 t.j.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje dwie umowy – dwa zamówienia, gdzie każda z nich obejmowała dostawę minimum 20 000 szt. tablic rejestracyjnych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez właściwego marszałka województwa; 2) wykaz dostaw wykonanych (Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług Zamawiający dokona zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. 2. Zamawiający dokona zmiany jedynie o zastosowanie nowej stawki podatku VAT. 3. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku przez stronę umowy o dokonanie takiej zmiany. 4. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 5. Warunkiem wprowadzenia zmiany umowy, jest złożenie przez Wykonawcę pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany zawierającego szczegółowe uzasadnienie. 6. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzibą przy alei Niepodległości 33/35, 64-920 Piła; 2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Markiem Puś w następujący sposób: − drogą elektroniczną: iod@powiat.pila.pl; − telefonicznie: 67 210-93-83; − pisemnie: adres siedziby Administratora danych; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.57.2020.III prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarcia i wykonania umowy; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień, dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin dostarczenia zamówionych seryjnych tablic
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia zamówionych wtórników tablic
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)