GuidZP400 |
9f7a0e9f-4593-47fb-a028-d97030567c3f
|
Biuletyn |
593251-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://www.uni.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., ; Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”; Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uniwersytetu Łódzkiego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem Dział Zakupów UŁ - OFERTA na przetarg 99/ZP/2020
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
|
Numer referencyjny |
99/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA INTERAKTYWNYCH MONITORÓW WRAZ Z KOMPUTERAMI TYPU OPS, SPRZĘTU BIUROWEGO, RTV I AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30191000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w do 100 % wartości umowy (części nr 1-4, 6-26) oraz do części nr 5 w zakresie przedmiotu zamówienia do 10 sztuk. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości asortymentu określonego w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), który jest zamówieniem podstawowym. Zamówienia w ramach opcji realizowane będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego (zamówienie opcjonalne). Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać od podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie w ramach asortymentu określonego w umowie jako zamówienie podstawowe. Termin realizacji (dostawy) zamówień w ramach opcji – do 14 dni od daty złożenia zamówienia w ramach prawa opcji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia
przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
w przypadku wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) kolumna nr 1. W sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz z zapewnieniem
o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu;
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231320-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 2 zestawów: interaktywny monitor dotykowy RS z uchwytem ściennym i komputerem typu OPS dla monitora dotykowego wraz z montażem i szkoleniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: w częściach nr 1, 2, 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora oraz ekranów elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: w częściach nr 1, 2, 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawów: kamera cyfrowa, statyw, karta pamięci torba - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dyktafonu cyfrowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego A3 (wraz z instalacją/montażem) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wielofunkcyjnego kolorowego urządzenia (kopiarka, skaner, drukarka) (wraz z instalacją/montażem) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
część nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kserokopiarki kolorowej (wraz z instalacją/montażem oraz szkoleniem z obsługi 1 osoby) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
część nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38653400-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ekranów ramowych (sztywnych) 16:10 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
część nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tabletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
część nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34711200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.05.00-IP.08.00-PZ3/18, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z302/18-00 z dnia 27.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drona - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
część nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32342300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, umowa nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mikrofonów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
część nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa telewizorów z uchwytami oraz transmiterem obrazu HD przez sieć IP - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
część nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa niszczarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
część nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa myjki do mycia okien - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
część nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711420-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa płyt indukcyjnych z dwoma polami grzejnymi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
część nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zmywarki do zabudowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
część nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa automatycznych ekspresów do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
część nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa automatycznego ekspresu ciśnieniowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
część nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lodówki wolnostojącej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
część nr 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa chłodziarko-zamrażarek wolnostojących - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
część nr 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa chłodziarko-zamrażarki podblatowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
część nr 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711362-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kuchenek mikrofalowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
część nr 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711362-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
część 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711362-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
część nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa czajnika bezprzewodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
|
| |