Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593187-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku w podziale na zadania
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania:
1.2.1. Zadanie 1: Igły
1.2.2. Zadanie 2:Strzykawki
1.2.3. Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon
1.2.4. Zadanie 4: Zestaw do konikotomii
1.2.5. Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne
1.2.6. Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne
1.2.7. Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń
1.2.8. Zadanie 8: Ostrza wymienne
1.2.9. Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły
1.2.10. Zadanie 10: Pozostały sprzęt
1.2.11. Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski
1.2.12. Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
1.2.13. Zadanie 13: Papiery do aparatów cz.1
1.2.14. Zadanie 14: Papiery do aparatów cz.1
1.2.15. Zadanie 15: Materiały medyczne różne
1.2.16. Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji
1.2.17. Zadanie 17: Akcesoria do endoskopii pozostałe
1.2.18. Zadanie 18: Zestawy
1.2.19. Zadanie 19: Materiały dla ratownictwa medycznego.
1.2.20. Zadanie 20: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych
1.2.21. Zadanie 21: Materiały laboratoryjne plastikowe
1.2.22. Zadanie 22: Szkło laboratoryjne
1.2.23. Zadanie 23: Materiały do sterylizacji
1.2.24. Zadanie 24: Worki foliowe cz. 1
1.2.25. Zadanie 25: Worki foliowe cz. 2.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1. Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne spełniały następujące warunki:
2.1.1. Były dopuszczone do obrotu i stosowania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikacyjną w UE ( z aktualną datą ważności i identyfikacją producenta i typu wyrobu) lub deklaracją zgodności z wymogami Dyrektyw Unii Europejskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 186),
2.1.2. Posiadały wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie.
2.2. Dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 (Apteka, Magazyn Medyczny)
2.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy”
2.4. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego
Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ed0cef1-717e-459d-9f0c-26f19faae0bb
Biuletyn 593187-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
Regon 28024206800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 556 208 361
Zamawiajacy fax 556 208 362
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
Adres strony url www.szpital-braniewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-braniewo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, (Sekretariat pok. 219, Budynek Administracji)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku
Numer referencyjny PCM/ZP 05/I/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku w podziale na zadania 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Igły 1.2.2. Zadanie 2:Strzykawki 1.2.3. Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon 1.2.4. Zadanie 4: Zestaw do konikotomii 1.2.5. Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne 1.2.6. Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne 1.2.7. Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń 1.2.8. Zadanie 8: Ostrza wymienne 1.2.9. Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły 1.2.10. Zadanie 10: Pozostały sprzęt 1.2.11. Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski 1.2.12. Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne 1.2.13. Zadanie 13: Papiery do aparatów cz.1 1.2.14. Zadanie 14: Papiery do aparatów cz.1 1.2.15. Zadanie 15: Materiały medyczne różne 1.2.16. Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji 1.2.17. Zadanie 17: Akcesoria do endoskopii pozostałe 1.2.18. Zadanie 18: Zestawy 1.2.19. Zadanie 19: Materiały dla ratownictwa medycznego. 1.2.20. Zadanie 20: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych 1.2.21. Zadanie 21: Materiały laboratoryjne plastikowe 1.2.22. Zadanie 22: Szkło laboratoryjne 1.2.23. Zadanie 23: Materiały do sterylizacji 1.2.24. Zadanie 24: Worki foliowe cz. 1 1.2.25. Zadanie 25: Worki foliowe cz. 2. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne spełniały następujące warunki: 2.1.1. Były dopuszczone do obrotu i stosowania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikacyjną w UE ( z aktualną datą ważności i identyfikacją producenta i typu wyrobu) lub deklaracją zgodności z wymogami Dyrektyw Unii Europejskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 186), 2.1.2. Posiadały wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie. 2.2. Dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 (Apteka, Magazyn Medyczny) 2.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy” 2.4. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 2.oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia. Warunek ten Powinien spełnić każdy wykonawca
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o dopuszczeniu asortymentu do obrotu – załącznik nr 6; Wykaz próbek (dotyczy zadania 3 kaniule dożylne typu wenflon, poz. 1-8 po 2 szt. dołączony bezpłatnie do oferty)
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 w zakresie: 1.1. zmian wynikających z przekształceń własnościowych 1.2. zmian organizacyjno-technicznych, 1.3. zmiany adresu 1.4. Zmiany stawki podatku VAT wprowadzonych drogą decyzji właściwych organów administracji państwowej 1.5. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa 1.6. gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony 1.7. inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacja przedmiotu zamówienia zakończonego postępowania przetargowego nie stanowi ciągłości chronologicznej z umowa zawartą w poprzednim postępowaniu przetargowym dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia 2.1. przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy, o którym mowa w pkt. 2 będzie wymagało zgody Wykonawcy 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2:Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Zestaw do konikotomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8: Ostrza wymienne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10: Pozostały sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie 13: Papiery do aparatów cz.1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie 14: Papiery do aparatów cz.2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie 15: Materiały medyczne różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zadanie 17: Akcesoria do endoskopii pozostałe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Zadanie 18: Zestawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Zadanie 19: Materiały dla ratownictwa medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Zadanie 20: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Zadanie 21: Materiały laboratoryjne plastikowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Zadanie 22: Szkło laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zadanie 23: Materiały do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zadanie 24: Worki foliowe cz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zadanie 25: Worki foliowe cz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)