Dostawa środków do dezynfekcji i ochrony indywidualnej w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19 w ramach projektu „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.”

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Łobżenica
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592925-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji i ochrony indywidualnej w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19 w ramach projektu „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej określonych w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2) Druga część zamówienia obejmuje dostawę środków do dezynfekcji określonych w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 3. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o lepszych parametrach. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego asortymentu w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Dębnie, Dębno 27, 89-310 Łobżenica. 5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu i rozładunku. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 7. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu spełniającego wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym wytycznych Ministra Zdrowia. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57347796-bce6-4f50-8455-2f17a5b65e71
Biuletyn 592925-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29740200000000
Zamawiajacy adres ulica Dębno
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Łobżenica
Zamawiajacy kod pocztowy 89-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 0-67 286 18 20
Zamawiajacy fax 0-67 286 18 28
Zamawiajacy email dps@dps-debno.pl
Adres strony url www.dps-debno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-debno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-debno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami (w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Dębnie Dębno 27, 89-310 Łobżenica pokój 1A.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków do dezynfekcji i ochrony indywidualnej w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19 w ramach projektu „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.”
Numer referencyjny DPS.II.322.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji i ochrony indywidualnej w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19 w ramach projektu „Domy Pomocy Społecznej bezpieczne w Wielkopolsce”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej określonych w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2) Druga część zamówienia obejmuje dostawę środków do dezynfekcji określonych w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 3. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o lepszych parametrach. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego asortymentu w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego – Dom Pomocy Społecznej w Dębnie, Dębno 27, 89-310 Łobżenica. 5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu i rozładunku. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 7. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu spełniającego wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym wytycznych Ministra Zdrowia. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Maksymalny termin wykonania zamówienia - do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER), Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji, stanowiących przedmiot umowy, określonego w §2 pkt 2 w przypadku, gdy niedotrzymanie tego terminu nierozwiązane jest z przyczynami zależnymi od Wykonawcy, takimi jak: kradzież, siła wyższa czy zmiana przepisów prawa. 3. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Dębnie z siedzibą w Dębnie 27, kod pocztowy 89-310 Łobżenica e-mail:dps@dps-debno.pl, tel. 67 286 18 20; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres e-mail: administrator@dps-debno.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy DPS.II.322.3.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień , dalej ustawa Pzp oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane; 8) posiada Pani/Pan - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część pierwsza zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ) Maksymalny termin wykonania zamówienia - do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony indywidualnej określonych w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część druga zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia - kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia - do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia obejmuje dostawę środków do dezynfekcji określonych w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)