1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia tj. bieżnia szt. 1, orbitrek szt. 2, stepper szt. 2, oraz meble do biura (szafa wysoka pełna 1szt., szafa biurowa częściowo otwarta niska szt. 2.) do obiektu sportowo - rekreacyjnego "Relax" w Łowczówku, Gmina Pleśna. Parametry techniczne urządzeń fitness oraz szaf zostały szczegółowo opisane w STWIOR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 37441900-0 Urządzenia do treningu urozmaiconego.
39141200-4 Szafy.
2) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań
równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz
eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie
(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o
których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 3., wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 3, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
|
GuidZP400 |
b75562b5-3dbc-4afd-913c-c20c3216b596
|
Biuletyn |
592919-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pleśna
|
Regon |
85166092100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pleśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
240
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleśna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-171
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 798 170
|
Zamawiajacy fax |
146 798 947
|
Zamawiajacy email |
gmina@plesna.pl
|
Adres strony url |
www.plesna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020).Umowa o dofinansowanie nr RPMP.06.03.01-12-0001/18-00-XVII/444/FE/18 z dnia 28.12.2018r
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Zagospodarowanie terenu w Łowczówku wraz z modernizacją obiektu sportowo-rekreacyjnego "Relax"- wyposażenie"
|
Numer referencyjny |
IKOŚ. 271.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia tj. bieżnia szt. 1, orbitrek szt. 2, stepper szt. 2, oraz meble do biura (szafa wysoka pełna 1szt., szafa biurowa częściowo otwarta niska szt. 2.) do obiektu sportowo - rekreacyjnego "Relax" w Łowczówku, Gmina Pleśna. Parametry techniczne urządzeń fitness oraz szaf zostały szczegółowo opisane w STWIOR.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 37441900-0 Urządzenia do treningu urozmaiconego.
39141200-4 Szafy.
2) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań
równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz
eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie
(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o
których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników.
1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 3., wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 3, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, które nie spowodują istotnych zmian w treści oferty Dostawcy.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących zamówienie,
b) zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- siły wyższej,
- innych zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron, którym nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych
z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|