GuidZP400 |
903627b5-772d-450a-8a56-3bd2c1573461
|
Biuletyn |
592220-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
19247126500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, osobiście, pocztą, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku
|
Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.119.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku, Ambulatorium 22.BLT, ul. 17 Marca 20, 82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin wykonania zamówienia: dla części 1-5, 8-9, 11-12: wynosi do dnia 30.11.2020 r.
Termin wykonania zamówienia: dla części nr 6, 7, 10 wynosi: ……… od dnia podpisania umowy.
Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy
Termin minimalny – 14 dni kalendarzowych
Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych
oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 28 dniem kalendarzowym
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na potwierdzenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp – złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.22blot.wp.mil.pl pod nr 22.BLT.SZP.2612.119.2020) informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy PZP . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy– zgodnie z
załącznikiem nr 5 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika
z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
d) Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych wyrobów, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne tj. dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w
Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna
treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie
zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt.
1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do dezynfekcji rąk o poj. 5l
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do dezynfekcji rąk o poj. 1l
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do dezynfekcji powierzchni o poj. 5l
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Maseczka ochronna jednorazowa (chirurgiczna)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Maseczka ochronna wielorazowa bawełniana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Okulary ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonam zamówienie publiczne
w terminie:.......................dni
Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować:
Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych
Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych
oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Przyłbica ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonam zamówienie publiczne
w terminie:.......................dni
Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować:
Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych
Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych
oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Fartuch ochronny jednorazowy flizelinowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Fartuch ochronny laboratoryjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Ochraniacze na buty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonam zamówienie publiczne
w terminie:.......................dni
Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować:
Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych
Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych
oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Maseczka ochronna jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki ochronne jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat
Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów:
– nie mniej niż 2 lata,
– nie mniej niż 3 lata,
– nie mniej niż 4 lata,
– nie mniej niż 5 lat i powyżej
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych
oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT
ul. 17 Marca 20
82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
|
| |