Zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592220-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części:
Miejsce dostaw:
Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku, Ambulatorium 22.BLT, ul. 17 Marca 20, 82–200 Malbork
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 903627b5-772d-450a-8a56-3bd2c1573461
Biuletyn 592220-N-2020
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,,
Zamawiajacy fax 261 536 275
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.22blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.22blot.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.119.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku, Ambulatorium 22.BLT, ul. 17 Marca 20, 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin wykonania zamówienia: dla części 1-5, 8-9, 11-12: wynosi do dnia 30.11.2020 r. Termin wykonania zamówienia: dla części nr 6, 7, 10 wynosi: ……… od dnia podpisania umowy. Termin dostawy wg oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczony od dnia podpisania umowy Termin minimalny – 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród 14 dniem a 28 dniem kalendarzowym
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) ustawy Pzp – złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: - w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.22blot.wp.mil.pl pod nr 22.BLT.SZP.2612.119.2020) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy– zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). d) Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe oferowanych wyrobów, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne tj. dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Płyn do dezynfekcji rąk o poj. 5l
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyn do dezynfekcji rąk o poj. 1l
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Płyn do dezynfekcji powierzchni o poj. 5l
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Maseczka ochronna jednorazowa (chirurgiczna)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Maseczka ochronna wielorazowa bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Okulary ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonam zamówienie publiczne w terminie:.......................dni Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować: Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przyłbica ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonam zamówienie publiczne w terminie:.......................dni Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować: Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Fartuch ochronny jednorazowy flizelinowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Fartuch ochronny laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ochraniacze na buty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonam zamówienie publiczne w terminie:.......................dni Zamawiający dopuszcza tylko terminy wykonania zamówienia jakie Wykonawca może zaoferować: Termin minimalny - 14 dni kalendarzowych Termin maksymalny – 28 dni kalendarzowych oraz terminy znajdujące się pośród tj. 14 a 28 dniem kalendarzowym
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Maseczka ochronna jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Rękawiczki ochronne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Oświadczam, że termin przydatności do użycia na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż……… lata/lat Wykonawca wskazuje tylko jeden z poniższych terminów: – nie mniej niż 2 lata, – nie mniej niż 3 lata, – nie mniej niż 4 lata, – nie mniej niż 5 lat i powyżej
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. a) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. b) Wykonawca dostarczy, materiały medyczne, płyny dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 osobnych części: Miejsce dostaw: Nazwa odbiorcy Miejsca dostawy Części 1-12 Dostawa materiałów medycznych oraz płynów do dezynfekcji dla 22. BLT w Malborku Ambulatorium 22.BLT ul. 17 Marca 20 82–200 Malbork Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy,Termin przydatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)