GuidZP400 |
ef8d9cb1-0812-4f09-ac66-62d1603de686
|
Biuletyn |
593846-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30059300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Proszowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
123 865 105,
|
Zamawiajacy fax |
123 865 258
|
Zamawiajacy email |
dzp@spzoz.proszowice.pl,
|
Adres strony url |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.proszowice.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę sporzadzoną w postaci papierowej należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529, z późn. zm.)dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice Sekretariat Dyrekcji, Budynek główny, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa do magazynu apteki szpitalnej środków do dezynfekcji oraz wyrobów medycznych.
|
Numer referencyjny |
26/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa do magazynu Apteki szpitalnej środków do dezynfekcji oraz wyrobów medycznych, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca, oferujący produkty lecznicze musi wykazać, że posiada uprawnienia do obrotu produktami leczniczymi.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek składając oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt a) (powyżej).
Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pierwszym zdaniu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (odpowiedni dokument):
a) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie;
b) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) lub inny dokument na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą;
c) zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument w zakresie obrotu produktami leczniczymi - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowane produkty lecznicze do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211 z późniejszymi zmianami);
2) Dla wyrobów medycznych dokumenty spełniające wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późniejszymi zmianami) tj.:
a) deklarację zgodności producenta – dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego,
b) certyfikat Jednostki Notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.),
c) Oświadczenie Wykonawcy, o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania zgodnie z art. 58 ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późniejszymi zmianami) - ( dotyczy wyrobów medycznych.)
3) Dla produktów biobójczych pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015r. poz. 1926 z późniejszymi zmianami).
4) Dla Kosmetyków - potwierdzenie zgłoszenia do Internetowego Portalu Notyfikacji Kosmetyków (CPNP).
5) Oświadczenie o posiadaniu badań przeprowadzonych zgodnie z obowiązującymi normami zawartymi w PN EN 14885 potwierdzającymi wymagane spektrum biobójcze. Zamawiający zastrzega sobie przedłożenia dokumentów z badań na każde wezwanie zamawiającego.
6) Ulotki informacyjne/foldery/katalogi w języku polskim zawierające opis oraz instrukcję stosowania dla wszystkich pozycji.
7) Atest/ dokumenty w języku polskim potwierdzające możliwość stosowania preparatów do powierzchni mających kontakt z żywnością i stosowania preparatu w obecności pacjenta (jeżeli dotyczy).
8) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka (jeżeli dotyczy).
9) Dla preparatów niebezpiecznych - Kartę Charakterystyki.
10) Charakterystyka produktu leczniczego.
11) Dokumenty określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatu do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji endoskopów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji endoskopów zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatu do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatów do antyseptyki skóry, ran, błon śluzowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do antyseptyki skóry, ran, błon śluzowych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa preparatów do maszynowego mycia i dezynfekcji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa smoczków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa smoczków zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów medycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów medycznych zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do sterylizacji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów do sterylizacji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do sterylizacji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów do sterylizacji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów do sterylizacji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33198000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów do sterylizacji zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
| |