Dostawa wyposażenia do Klubu Senior + w miejscowości Dębno

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Gmina Dębno
Miejscowość Dębno
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593706-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Klubu Senior + w miejscowości Dębno w ramach zadania współfinansowano ze środków otrzymanych od Wojewody w ramach Programu Wieloletniego „SENIOR+” na lata 2015-2020 Edycja 2020.

Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
3. W cenie zamówienia wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie ubezpieczenie, transport(wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz koszty związane z złożeniem, montażem, ustawieniem danej części zamówienia w pomieszczeniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy dostarczony sprzęt lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.
5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej.
7. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustaw Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
8. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zmawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólne dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
9. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, ze oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
11. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na poszczególne urządzenia, wyposażenie, będące przedmiotem zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1cf95d5-d0f0-4de6-8af3-e44ceb7cafb4
Biuletyn 593706-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dębno
Regon 54035700000000
Zamawiajacy adres ulica Wola Dębińska
Zamawiajacy adres numer domu 240
Zamawiajacy miejscowosc Dębno
Zamawiajacy kod pocztowy 32-852
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 658 714
Zamawiajacy fax 146 658 722
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
Adres strony url www.gminadebno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/debno
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/debno
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Dębno lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Klubu Senior + w miejscowości Dębno
Numer referencyjny RWI.271.21.2020.IP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Klubu Senior + w miejscowości Dębno w ramach zadania współfinansowano ze środków otrzymanych od Wojewody w ramach Programu Wieloletniego „SENIOR+” na lata 2015-2020 Edycja 2020. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia, fabrycznie nowych, wolnych od wad. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszelkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 3. W cenie zamówienia wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie ubezpieczenie, transport(wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz koszty związane z złożeniem, montażem, ustawieniem danej części zamówienia w pomieszczeniu i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy dostarczony sprzęt lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. 5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej. 7. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy pzp, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustaw Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim musza odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zmawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólne dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 9. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, ze oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 11. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na poszczególne urządzenia, wyposażenie, będące przedmiotem zamówienia wynosi 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-04T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych, b) Wypełniony formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ. (W formularzu należy podać cenę jednostkową brutto, cenę jednostkową netto, łączną cenę brutto, oraz wskazać producenta, typ, model oferowanego przedmiotu dostawy). c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej, f) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 2 SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3) Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 lit. a SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Ponadto każdy z wykonawców składa dokumenty, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. 2) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.; (We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę) 3) Poprawy, jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. (W takim przypadku, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę) 2. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)