GuidZP400 |
2031a40a-4c66-4910-bf9c-72ec01745b06
|
Biuletyn |
593359-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
|
Regon |
00000222300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Świętokrzyska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-919
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48221852820
|
Zamawiajacy fax |
+48221851211
|
Zamawiajacy email |
dkrzprzetargi@nbp.pl
|
Adres strony url |
https://www.nbp.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.nbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://e-zamowienia.nbp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://oneplace.marketplanet.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Bank Polski - Biuro Podawcze NBP, Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana ruterów brzegowych
|
Numer referencyjny |
SEZ/DKRZ-WPI1-ED-241-0195/DIT/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wymiana ruterów brzegowych.
2. Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności:
2.1. Wykonanie projektu technicznego dotyczącego Urządzeń dla Lokalizacji Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego w sposób i w terminie określonym w Umowie stanowiącej Załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a także przeniesienie autorskich praw majątkowych do Projektu Technicznego, oraz praw zależnych, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ;
2.2. Dostawa do Lokalizacji Zamawiającego Urządzeń z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym zarządzającym Urządzeniami oraz licencji w ilości niezbędnej do wdrożenia Urządzeń, zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
2.3. Wykonanie usług instalacyjno-wdrożeniowych Urządzeń w Lokalizacji Zamawiającego, zgodnie z Projektem Technicznym, zaakceptowanym przez Zamawiającego i zgodnie z wymaganiami określonymi Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ;
2.4. Zapewnienie świadczenia rozszerzonego serwisu producentów Urządzeń ( zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ;
2.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych usług instalacyjno-wdrożeniowych Urządzeń w Lokalizacji Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej, oraz praw zależnych, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
2.6. Świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Umowie, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
317000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
70
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowe terminy wykonania przedmiotu zamówienia
określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie (umowę), której przedmiot obejmował dostawę i wymianę ruterów brzegowych oraz świadczenie usług rozszerzonego serwisu producenta dla tych urządzeń* przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia (umowy) w wyżej wymienionym zakresie wynosiła nie mniej niż 100 000,00 PLN brutto**.
*Urządzenia – rutery brzegowe.
** W przypadku, gdy wartość jest określona w innej walucie niż w złotych, Zamawiający dokona jej przeliczenia na złote - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od daty
zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust 5 ustawy Pzp, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian opisane zostały we Wzorze
Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|