dostawa komputerów, projektora multimedialnego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-16 00:00:00
Instytucja Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592690-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 323220006, 302370009, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1/ Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa komputerów ( łącznie 7 zestawów) , projektora multimedialnego ( 1 sztuka) , akcesoriów komputerowych (łącznie 34 sztuki) oraz oprogramowania komputerowego (łącznie 11 licencji ) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
2/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( dalej także jako „SIWZ”).
3/ Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
4/ Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e412b2d-c956-4c4e-94f3-806ebedeba37
Biuletyn 592690-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
Regon 22045390300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sobótki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-247
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-58 342-25-00
Zamawiajacy fax 0-58 342-24-99
Zamawiajacy email sekretariat@mzkzg.org
Adres strony url www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w siedzibie Zamawiającego .
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdańsk , Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu dostawa komputerów, projektora multimedialnego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
Numer referencyjny MZKZG/ZP/N/5/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1/ Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa komputerów ( łącznie 7 zestawów) , projektora multimedialnego ( 1 sztuka) , akcesoriów komputerowych (łącznie 34 sztuki) oraz oprogramowania komputerowego (łącznie 11 licencji ) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. 2/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( dalej także jako „SIWZ”). 3/ Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4/ Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia: a) GRUPY: 1-6 – 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy ; b) GRUPA 7: - poz.1 - 14 (słownie: czternaście) dni od daty podpisania umowy; - poz.2 - do dnia 04 grudnia 2020 roku. 2/ Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w siedmiu grupach, szczegółowo opisanych w SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich grup.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny w formie elektronicznej w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w formularzu oferty nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty. Formularz oferty składa się z następujących części: a) Części głównej formularza oferty, której wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ, b) Zestawienia wybranych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia, danych stanowiących podstawę oceny oferty Wykonawcy w wybranych kryteriach oceny ofert , którego wzór stanowi załącznik numer 3.1 do SIWZ . c) Formularza cenowego , którego wzór stanowi załącznik numer 3.2 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest złożyć część główną formularza oferty oraz załączniki właściwe dla części, na którą składana jest oferta. 2) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności. 3) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. W przypadku bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 4) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) W terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667 )] oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowić będzie załącznik do informacji z otwarcia ofert, które Zamawiający będzie zobowiązany zamieścić na stronie internetowej zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, Sekretariat. 7) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz w opisanych poniżej okolicznościach wskazanych art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655) - art. 24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 października 2020 roku godz.11.00 w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ul. Sobótki 9 80-247 Gdańsk Sekretariat.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia – 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 3 zestawy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.). 8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery przenośne standardowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia – 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych standardowych wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 2 zestawy. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.). 8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputer przenośny standardowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego standardowego wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 1 zestaw. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.). 8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer przenośny ponadstandardowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego ponadstandardowego wraz z systemem operacyjnym i niezbędnymi akcesoriami - 1 zestaw. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia, akcesoria i oprogramowanie wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia należące do jednego zestawu muszą być ze sobą kompatybilne. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, komputery stacjonarne i przenośne winny być przekazane Zamawiającemu w osobnych kartonach, które pozostaną u Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7. Licencje do oprogramowania (systemu operacyjnego) - zgodnie z regułami producentów (naklejki, etc.). 8. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego wraz z niezbędnymi akcesoriami - 1 sztuka. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer 1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia i akcesoria wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia muszą być ze sobą kompatybilne. 4. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta 5. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia– 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących akcesoriów komputerowych : a/ mysz komputerowa bezprzewodowa – 10 sztuk b/ mysz komputerowa przewodowa – 10 sztuk c/ pamięć RAM dedykowana do laptopa Lenovo E550 (ThinkPad) - Type 20DF- 2 sztuki d/ zasilacz awaryjny- 4 sztuki e/ kaseta akumulatora do zasilacza awaryjnego (oryginalna lub zamiennik)- 6 sztuk f/ karta pamięci SD- 2 sztuki 2/ Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe Zamawiającego szczegółowo opisane w załączniku numer 1 do SIWZ. Wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, niebędące przedmiotem praw osób trzecich oraz niebędące przedmiotem wystaw, targów i prezentacji. O ile opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej – wszystkie urządzenia, akcesoria i elementy muszą pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019). 3/ Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i elementami, po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez dodatkowych zakupów po stronie Zamawiającego. Wszystkie elementy urządzenia i akcesoria wymienione w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia muszą być ze sobą kompatybilne. 4/ Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 5/ Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 7/ Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Oprogramowanie komputerowe:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy przedmiotu zamówienia: a/ oprogramowanie informatyczne TeamViewer Premium (v 15.5.6 lub nowszej) w polskiej wersji językowej lub równoważny - 14 (słownie: czternaście) dni od daty podpisania umowy; b/ oprogramowanie Microsoft 365 Apps for business w polskiej wersji językowej – przedłużenie posiadanych licencji oraz rozszerzenie o dodatkowych użytkowników - do dnia 04 grudnia 2020 roku.
Zalacznik krotki opis 1/ Przedmiotem dostawy jest oprogramowanie komputerowe: a/ oprogramowanie informatyczne TeamViewer Premium (v 15.5.6 lub nowszej) w polskiej wersji językowej lub równoważny- 1 licencja na okres 12 miesięcy b/ oprogramowanie Microsoft 365 Apps for business w polskiej wersji językowej – przedłużenie posiadanych licencji oraz rozszerzenie o dodatkowych użytkowników- 10 licencji 2. Oferowany przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku numer 1 do SIWZ. 3. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia występują marki, nazwy handlowe lub inne oznaczenia, należy rozumieć, iż podano je celem określenia standardu technicznego i jakościowego, klasy danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. 4. Transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu dostawy powstałe w trakcie transportu, rozładunku, wniesienia do momentu ich odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru przedmiotu umowy podpisanym przez Zamawiającego. 6. Fabrycznie nowy, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)