GuidZP400 |
2a75fa13-146d-4888-a255-defa385eb528
|
Biuletyn |
604511-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
90538318300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu kwaterunkowego
|
Numer referencyjny |
129/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy godnie z formularem cenowym i zapisami SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
- 15.000,00 zł - dla zadania nr 1
- 22.000,00 zł - dla zadania nr 2
- 29.000,00 zł - dla zadania nr 3
- 4.000,00 zł - dla zadania nr 4
- 17.00,00 zł - dla zadania nr 5
- 12.000,00 ł - dla zadania nr 6
- 1.00,00 zł - dla zadania nr 7
- 800,00 zł dla zadania nr 8
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
- 15.000,00 zł - dla zadania nr 1
- 22.000,00 zł - dla zadania nr 2
- 29.000,00 zł - dla zadania nr 3
- 4.000,00 zł - dla zadania nr 4
- 17.00,00 zł - dla zadania nr 5
- 12.000,00 ł - dla zadania nr 6
- 1.00,00 zł - dla zadania nr 7
- 800,00 zł dla zadania nr 8
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć opis oferowanego asortymentu/kartę katalogową/ kartę informacyjną - dla zadania nr 3 pod. 6; dla zadania nr 4.
Dla zadania nr 5 - projekty graficzne mebli.
Atest na materiał o dopuszczeniu do stosowania w służbie zdrowia - dot. zadania nr 6 poz. 1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Formularz oferty
Formularz cenowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 4 4 data |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Stoliki boczne, barkierki boczne, blaty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szafki przyłóżkowe, stoliki przyjaciel
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Krzesła, fotele
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Krzesła na konstrukcji metalowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Szafki kuchenne, blaty, biurka komputerowe, szaty dwudrzwiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wersalki z funkcją spania, tapczany jednoosobowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Biurko komputerowe, kontenerek na kółkach, ława
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzem cenowym Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Lustra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami SIWZ i formunarza cenowego Zgodnie z zapisami SIWZ i formularzy cenowych
|
| |