| GuidZP400 |
1805b11c-077f-45fb-bdd6-d01fa14d9323
|
| Biuletyn |
601598-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
| Regon |
28138539600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatkowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 313 015
|
| Zamawiajacy fax |
261 313 304
|
| Zamawiajacy email |
21wog@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.21wog.wp.mil.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/21wog
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.21wog.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82- 300 Elbląg
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałow ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r.
|
| Numer referencyjny |
45/SZP/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. - w czterech częściach zamówienia: Część nr 1 - Materiały ogólnobudowlane i tarcica- zawiera 9 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 - Materiały malarskie- zawiera 3 pozycje asortymentowe; Część zamówienia nr 3 - Materiały sanitarne- zawiera 10 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 - Materiały elektryczne- zawiera 7 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, żę dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. Zakres zgodnie z załącznikiem I.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-11-15T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia: •dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 15.11.2021 r.; •dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 15.11.2021 r.; •dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 15.11.2021 r.; •dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 15.11.2021 r
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa karty techniczne produktu:
- dla części zamówienia nr 1: dla pozycji nr 1,2,3,5,6,7,8;
- dla części zamówienia nr 2: dla pozycji nr 1,2,3;
- dla części zamówienia nr 4: dla pozycji nr 1,2,3,4,5,6,7.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu braku ich dostępności na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. Powyższe możliwe jest na wniosek Wykonawcy (dopuszcza się złożenie wniosku faksem bądź drogą elektroniczną). 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.5) Zamawiający przewiduje zmiany wynikające z art. 15r. Ustawy z dnia 5 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 45/SZP/2020 na dostawę materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7.Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały ogólnobudowlane i tarcica
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-11-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: dla części zamówienia nr 1 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2021 r., do dnia 15.11.2021r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. w części zamówienia nr 1- Materiały ogólnobudowlane i tarcica z podziałem na 9 pozycji asortymentowych: L.p.,/Nazwa przedmiotu zamówienia (asortymentu)/ Jednostka miary/planowana ilość zamówienia min/planowana ilość zamówienia max: 1) Cement portlandzki CEM II 32,5 R - zgodny z normą PN-EN 197-1- okres przydatności do użycia (gwarancji): min. 3 miesiące od daty dostawy- opakowanie : worki 20 ÷ 25 kg/kg/2000/3000. 2)Papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia – do pokryć jednowarstwowych, modyfikowana elastomerami (SBS), na osnowie z włókniny poliestrowej, strona wierzchnia pokryta posypką mineralną, spodnia strona papy płaska zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego.- grubość papy: 5,2 mm (± 0,2),wkładka (osnowa): włóknina poliestrowa o gramaturze min. 250 g/m2,- giętkość w niskich temperaturach: minimum - 20 °C - klasyfikacja ogniowa: klasa E - wodoszczelność: wodoszczelna przy ciśnieniu min. 10 kPA - sposób mocowania: zgrzewanie - okres przydatności do użycia (gwarancji): min. 48 miesięcy od daty dostawy
- opakowanie: rolka 5 ÷ 7,5 m2,"/m2/420/630.3)Płyta OSB trójwarstwowa o wymiarach: 25x1250x2500mm/szt./16/24. 4) Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno, - przeznaczona do remontów cząstkowych nawierzchni, usuwania skutków przekopów i deformacji nawierzchni, uzupełniania nawierzchni wokół studzienek, progów, chodników - okres przydatności do użycia (gwarancji): min. 9 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: worki 20÷25 kg/kg/800/1400.5)Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.- kolor: DĄB CIEMNY- opakowanie: max 2,5 litra- okres przydatności do użycia (gwarancji): min. 12 miesięcy od daty dostawy/L/30/45. 6) Impregnat przeznaczony do ochrony drewna konstrukcyjnego i tarcicy budowlanej przed działaniem , grzybów domowych, pleśniowych i owadów – technicznych szkodników drewna.- kolor: MAHOŃ
- opakowanie: max 2,5 litra- okres przydatności do użycia (gwarancji): min. 12 miesięcy od daty dostawy/L/30/45. 7) Środek do zwalczania grzybów pleśniowych i glonów na tynkach i murach.Preparat może być stosowany w pomieszczeniach mieszkalnych i przemysłowych, przeznaczonych na stały pobyt ludzi. - okres przydatności do użycia(gwarancji): min. 12 miesięcy od daty dostawy - opakowanie: max 10 litrów/L/100/150. 8)Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 25 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20%/m3/3/4,5. 9)Tarcica obrzynana iglasta sosnowa, klasy II, grub. 32 mm, szer. 150 ÷ 200 mm, dług. 3,6 ÷ 5,1 m, wilgotność do 20%/m3/3/4,5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, żę dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały malarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-11-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia - dla części zamówienia nr 2 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. w części zamówienia nr 2- Materiały malarskie z podziałem na 3 pozycje asortymentowe: L.p./Nazwa przedmiotu zamówienia (asortymentu)/Jednostka miary/planowana ilość zamówienia min/planowana ilość zamówienia max: 1)Emalia chlorokauczukowa (biała) RAL 9010 do ochronnego oraz dekoracyjnego malowania powierzchni stalowych, żeliwnych i betonowych eksploatowanych w lekkich warunkach przemysłowych wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń.Pojemność opakowania: 0,8 ÷ 5 litra Okres przydatności do użycia (gwarancji ) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy/litr/100/150.
2) Farba emulsyjna wewnętrzna akrylowa biała - przeznaczona do dekoracyjnego malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń (tynki cementowe i cementowo-wapienne, gipsowe, płyty gipsowo-kartonowe), o dobrej przyczepności do różnych podłoży, odporna na szorowanie i wielokrotne zmywanie, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, szybkoschnąca, wodorozcieńczalna - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu- I klasa odporności wg PN-C-81914 - okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów"/litr/300/450. 3) Farba emulsyjna zewnętrzna fasadowa biała
- przeznaczona do malowania podłoży cementowo-wapiennych i betonowych na zewnątrz pomieszczeń. Może być również stosowana do ścian i sufitów w pomieszczeniach, efekt dekoracyjny - mat, niekapiąca podczas malowania, odporna na szorowanie, odporna na działanie czynników atmosferycznych, ekologiczna zapewniająca prawidłowe „oddychanie ścian”, efekt dekoracyjny - mat, - wydajność: min. 10 m²/L przy jednokrotnym malowaniu - I klasa odporności wg PN-C-81914
- okres przydatności do użycia (gwarancji) od daty dostawy: minimum 18 miesięcy - pojemność opakowania: max 10 Litrów/litr/150/225.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, żę dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały sanitarne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44411000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-11-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. w części zamówienia nr 3 - Materiały sanitarne z podziałem na 10 pozycji asortymentowych: L.p./Nazwa przedmiotu zamówienia (asortymentu)/Jednostka miary/planowana ilość zamówienia min/planowana ilość zamówienia max: 1) Deska sedesowa z tworzywa duroplast, biała, z metalowymi zawiasami/szt./30/45. 2)Słuchawka prysznicowa z tworzywa sztucznego, chromowana, jednofunkcyjna z funkcją antykamień/szt./40/60. 3) Spłuczka WC dolnopłuk wyposażona w klawisz START-STOP umożliwiający sterowanie wypływu wody, wykonana z tworzywa sztucznego, podłączenie wody uniwersalne: prawe lub lewe, posiadająca wszystkie elementy niezbędne do prawidłlowego montażu (rura płuczna, nakrętka, uszczelka rury, rura przelewu z uszczelką gumową pływakiem i wkładką, zaślepka, kołki rozporowe z podkładkami pod wkręty, zawór napełniający z nakrętką) w kolorze białym/szt./10/15. 4) Syfon pisuarowy, uszczelka wargowa, odpływ poziomy, fi 50 z tworzywa sztucznego, biały/szt./20/30. 5) Syfon umywalkowy butelkowy, z tworzywa sztucznego DN 32/50, biały/szt./30/45. 6)Wąż natryskowy, elastyczny, chrom 1/2'' min. 1500 mm./szt./20/30. 7)Wężyk łączeniowy w oplocie metalowym DN 1/2"x3/8" L-40cm/szt./20/30.8)Zawór kulowy kątowy antykamienny 1/2"x1/2" chrom z metalowym pokrętłem/szt./40/60.9)Zawór napełniający boczny (poziomy) pływakowy 3/8" do spłuczek ceramicznych i z tworzywa/szt./40/60. 10)Zawór pisuarowy czasowy, samozamykajacy z regulacją wypływu wykonany z mosiądzu chromowany/szt./10/15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, żę dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały elektryczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-11-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: dla części zamówienia nr 4 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2021 r., do dnia 15.11.2021r.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i tarcicy, malarskich, sanitarnych oraz elektrycznych dla Infrastruktury w 2021 r. w części zamówienia nr 4- Materiały elektryczne z podziałem na 7 pozycji asortymentowych: L.p./Nazwa przedmiotu zamówienia (asortymentu)/Jednostka miary/planowana ilość zamówienia min/ planowana ilość zamówienia max: 1)Przedłużacz elektryczny bębnowy 50 metrowy na metalowej podstawie 16 A, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x2,5 mm2, min. IP 44, 220÷250V, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne , ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla/szt./10/15. 2) Przedłużacz elektryczny bębnowy 25 metrowy na metalowej podstawie 16 A, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x2,5 mm2, min. IP 44, 220÷250V, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne, ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla/szt./10/15. 3) Rozdzielnica przenośna o stopniu ochrony minimum IP 44 wyposażona w przewód zasilający (H07RN-F) o długości minimum 10 metrów zakończony wtyczką 32A/5P/400V posiadająca minimum 2 gniazda 32A/5P/400V, minimum 2 gniazda 16A/5P/400V i minimum 6 gniazd 16A/250V. Gniazda muszą posiadać odpowiednie zabezpieczenie prądowe. Obudowa wykonana z tworzywa termoutwardzalnego odpornego na warunki atmosferyczne wyposażona w wygodny uchwyt do przenoszenia/szt./6 /9. 4)Statecznik elektroniczny EVG do świetlówek T8 2x58W, 220÷250V, 50-60Hz, min. IP 20/szt./30/45. 5) Świetlówka liniowa prosta 36 W, 220÷250V barwa 840, T8 G 13, 1200 mm/szt./1400/2100. 6) Oprawa nasufitowa kloszowa nastropowa OKN 2x36W, 220÷250V, statecznik elektroniczny EVG na świetlówki T8 z oprawą G13, min. IP20, klosz mleczny/szt./30/45. 7) Lampa sodowa wysokoprężna 100W E40, 50Hz, 220÷250V , temp. barwowa min. 1800K, przezroczysta tubularna bańka/szt./30/45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, żę dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
|
| | |