| GuidZP400 |
c57d1750-a946-4c87-8c00-8a2e1ba180e0
|
| Biuletyn |
608377-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
|
| Regon |
00674609000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
188 b
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-608
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 5701464,
|
| Zamawiajacy fax |
22 8253319
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@opi.org.pl,
|
| Adres strony url |
https://opi.org.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB
|
| Numer referencyjny |
licencje-374-2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części od A do G. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
10
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać
dla poszczególnych części przez następujący okres:
a) dla części A – przez okres 12 miesięcy,
b) dla części C – do dnia 10.01.2023 r.,
c) dla części D – od dnia 08.01.2021 r. przez okres 36 miesięcy,
d) dla części E – przez okres 36 miesięcy,
e) dla części F – od dnia 18.12.2020 r. przez okres 36 miesięcy,
f) dla części G – przez okres 12 miesięcy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.4.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia; Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.4.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7.6 Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie 7.5 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.7 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 7.6 SIWZ stosuje się.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
10.6.1 formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 10.6.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, sporządzony w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z którego będzie wynikało prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; 7.3 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
w zakresie umowy dla części A-E:
Dopuszcza się zmiany umowy:
1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w celu zgodności treści umowy z obowiązującymi przepisami prawa, 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, pod warunkiem wykazania, że zmiany te mają wpływ na wykonanie umowy.
W zakresie Umowy dla części F-G:
1. Dopuszcza się zmiany Umowy:
a) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy – w takiej sytuacji zmianie może ulec sposób wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Umowy; b) gdy nastąpią zmiany mające wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i spowodowane są zmianą:
I. stawki podatku od towarów i usług; II. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; III. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; IV. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt I), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt I), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt II) lub III), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b ppkt III), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi objęte przedmiotem umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt IV), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu w zakresie zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych o ile takie koszty wystąpią i zostaną wykazane przez Wykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia, odpowiadającej zakresowi związanemu ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, co Wykonawca winien wykazać. 7. Każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 lit. b), jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: a) zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 lit. b) ppkt II); b) zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt III).
|
| IV 4 4 data |
2020-11-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część A - Graficzny interfejs użytkownika do systemu wersjonowania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
375
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 12 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część B - Oprogramowanie do prototypowania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
10
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część C - Zintegrowane środowisko programistyczne dla języka Java
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2023-01-10T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać do dnia 10.01.2023 r.
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Część D - Oprogramowanie do recenzowania kodu źródłowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2024-01-08T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać od dnia 08.01.2021 r. przez okres 36 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Część E - Oprogramowanie do recenzowania kodu źródłowego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
1105
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 36 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Część F
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2023-12-18T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać od dnia 18.12.2020 r. przez okres 36 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Część G - Oprogramowanie do backup i replikacji maszyn wirtualnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
375
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 12 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |