| GuidZP400 |
61791b9f-fa2e-4000-9391-1c934e943ac8
|
| Biuletyn |
608441-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
| Regon |
00028891700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225720366, 225720373
|
| Zamawiajacy fax |
225720363
|
| Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego), zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wum.ezamawiajacy.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://wum.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
|
| Numer referencyjny |
AEZ/S-086/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych WUM w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany materiału będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy materiał został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony materiałem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 4. zmiany modelu, gdy model materiału będącego przedmiotem zamówienia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, na materiał posiadający co najmniej parametry takie jak
model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy przedmiotu zamówienia do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio na adres wskazany w zamówieniu lub dostawy do innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy czym liczba przesyłek kierowanych na
adres inny niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3%. 5. Jeżeli w formularzu cenowym, w opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy, patent lub szczególny proces, który charakteryzuje konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zaoferowanie produktów o parametrach równoważnych nie gorszych niż opisane w tym dokumencie. 6. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczną. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku złożenia oferty w postaci papierowej, Wykonawca
wraz z ofertą dostarczył wersję elektroniczną Załącznika nr 2 nagranego na płycie CD/DVD w formacie.xls, co pozwoli na wyeliminowanie ew. omyłek rachunkowych w toku badania i oceny ofert oraz umożliwi wykorzystanie niniejszego załącznika przez Zamawiającego podczas realizacji umowy o zamówienie publiczne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym
postępowaniu: - zostanie złożona jedna oferta Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. - Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu
określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1)
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3), zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, do pozycji 1, 5-23, 69-72 Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez
wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są razem z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika, zwanego dalej „Liderem”, do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a w przypadku komunikacji elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany materiału będącego przedmiotem umowy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy materiał został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony materiałem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany modelu, gdy model materiału będącego przedmiotem zamówienia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej, na materiał posiadający co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewnia uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że w przypadku: - osób fizycznych, - osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, - pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, - członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, - osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał
bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Panią/Pana, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez
Rektora WUM; 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 tj. ze zm..), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
|