Dostawa oprogramowania i komputera przenośnego

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Powiat Gliwicki
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608581-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302131006, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, które będzie wykorzystywane w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektów "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" i "Dobre wykształcenie - lepsza praca BIS", dostawa sprzętu komputerowego, który będzie wykorzystywany w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektu „KORONA BIS czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego" oraz dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Grafika komputerowa inwestycją w przyszłość”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 836ee62d-f7da-4592-8a2f-9806060c8d40
Biuletyn 608581-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Gliwicki
Regon 27625498500000
Zamawiajacy adres ulica Zygmunta Starego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 32 332 66 00,
Zamawiajacy fax 32 332 66 47
Zamawiajacy email przetargi@starostwo.gliwice.pl,
Adres strony url https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XII – Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT” i Europejski Funduszu Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/045
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem niewaznosci nalezy zlozyé w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami okreslonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Gliwicach ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania i komputera przenośnego
Numer referencyjny WIF-RZPO.272.00011.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, które będzie wykorzystywane w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektów "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" i "Dobre wykształcenie - lepsza praca BIS", dostawa sprzętu komputerowego, który będzie wykorzystywany w trakcie oraz po zakończeniu realizacji projektu „KORONA BIS czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego" oraz dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Grafika komputerowa inwestycją w przyszłość”.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin stanowi kryterium oceny ofert w częściach: I, IV, V.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a)potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymaga się złożenia tego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składanie oświadczeń w formie dokumentu elektronicznego poprzez środek komunikacji elektronicznej.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jak również brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca zamieszcza informację dotyczącą miejsca (publikator, witryna internetowa, itp.), w którym oświadczenia lub dokumenty te się znajdują. Dokumenty/oświadczenia wykonawca może złożyć w formie pisemnej lub poprzez dokument elektroniczny środkiem komunikacji elektronicznej. Wymagania w tym zakresie zamawiający opisał w rozdziale VII SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje Cena 60% stanowi kryterium we wszystkich częściach Kryterium Termin (waga 40%): dotyczy części I, IV, V Kryterium Gwarancja i rękojmia (waga 40%): dotyczy cz. II i III
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym i § 9 projektu umowy (Załącznik 2). 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawiera uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2.
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi bye sporzadzona w jezyku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dotyczy osób będących: - wykonawcami - osobami fizycznymi, - wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą - pełnomocnikami wykonawców, Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz. U. UE.L.04.05.2016) informujemy, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gliwicki z siedzibą w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@starostwo.gliwice.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem oraz weryfikacją oferty złożonej w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” (o ile taka sytuacja wystąpi); 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ______________________ * Wyjaśnienie: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzania 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. - Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa cz. I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem I części jest dostawa oprogramowania zawodowego - mapowego (Polska), licencja edukacyjna na 16 stanowisk, w ramach projektu "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XII – Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa cz. II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (1 szt.) do Zespołu Szkół Specjalnych w Knurowie, w ramach projektu „KORONA BIS czyli KOmpetencje, ROzwój, NAuka w szkołach specjalnych i ponadgimnazjalnych powiatu gliwickiego” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa cz. III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa miniprojektora przenośnego (1 szt.) w ramach projektu „Grafika komputerowa inwestycja w przyszłość” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa cz. IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem IV części zamówienia dostawa oprogramowania zawodowego - mapowego (Europa), licencja edukacyjna na 21 stanowisk, w ramach projektu "Dobre wykształcenie - lepsza praca BIS" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa cz. V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części I jest dostawa oprogramowania do transportu, spedycji i logistyki – licencja edukacyjna na 16 stanowisk, w ramach projektu "Mistrzowie planowania – modernizacja i doposażenie pracowni do nauki zawodu technik logistyk i technik spedytor w Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XII – Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 12.2.1 Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT”.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)