Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla środowiska kopii zapasowych na zasadach oprogramowania producenta, opartych o aplikację Commvault 11

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Centrum e-Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609563-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla środowiska kopii zapasowych na zasadach oprogramowania producenta, opartych o aplikację Commvault 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82b4c3d9-efd5-45cc-939d-8eb08fe947a0
Biuletyn 609563-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum e-Zdrowia
Regon 001377706
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@csioz.gov.pl,
Adres strony url www.cez.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cez.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cez.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum e-Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla środowiska kopii zapasowych na zasadach oprogramowania producenta, opartych o aplikację Commvault 11
Numer referencyjny WRZ.270.119.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla środowiska kopii zapasowych na zasadach oprogramowania producenta, opartych o aplikację Commvault 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do bazy aktualizacji nie później niż 6 grudnia 2020 r., a w przypadku zawarcia Umowy po 6 grudnia 2020 r. – w dniu zawarcia Umowy. Zamawiający wymaga udzielenia wsparcia technicznego dla licencji Commvault Complete Backup & Recovery for Virtualized Environments, Per Socket. Perpetual CV-BR-SK - (CPU Sockets on Hypervisor Hosts - 80) oraz licencji Commvault Complete Backup & Recovery for Physical Servers, Per Operating Instance CV-BR-OI – 40, do dnia 5 grudnia 2022r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w rozdziale VI pkt. 1 a) niniejszej SIWZ; 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w formie pisemnej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – informacja z otwarcia ofert – przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Strony są uprawnione do dokonania zmiany Umowy: 1) w przypadku zaistnienia siły wyższej – Strony są uprawnione do dokonania zmiany sposobu wykonania poszczególnych obowiązków lub praw wynikających z Umowy (w tym ich terminów lub kolejności lub zakresu świadczeń Wykonawcy związanych z tymi obowiązkami lub prawami) – która to zmiana Umowy może nastąpić w zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania Umowy w zaistniałej sytuacji spowodowanej siłą wyższą; 2) w przypadku zmian przepisów prawa (ich ogłoszenia lub wejścia w życie) opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, w zakresie w jakim zmiany przepisów prawa wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym wymuszają zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie. Zamawiający zgodnie z art. 142 ust 5 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Łączna cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)