| GuidZP400 |
d9b01760-fc74-4179-bbc6-6485b8e409bc
|
| Biuletyn |
609709-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
90538318300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
85-681
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
| Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
| Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://e-propublico.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sukcesywne materiałów jednorazowych z włókniny
|
| Numer referencyjny |
132/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sukcesywne materiałów z włókniny w 9 zadaniach:
Zadanie 1- Podkład włókninowy trójwarstwowy SMS, Higieniczne prześcieradło nieprzemakalne serwety włókninowe jałowe;
Zadanie 2 - Fartuchy chirurgiczne , rolka włókninowa, ochraniacze na obuwie, pokrowce na kasety rtg, serwety sterylne;
Zadanie 3 - Jednorazowy, wysokochłonny, nieuczulający podkład higieniczny na stół operacyjny;
Zadanie 4 - Czepki chirurgiczne i pielęgniarskie;
Zadanie 5 - Zestawy do operacji stawu kolanowego;
Zadanie 6 - Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych (kraniotomia);
Zadanie 7 - Zestaw do zabiegów urologicznych;
Zadanie 8 - Zestaw do zabiegów laryngologicznych;
Zadanie 9 - Zestaw Kardiochirurgiczny;
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w danym zadaniu wg SIWZ wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto odpowiednio dla : zadanie 1, 2: min. 90 000PLN, zadanie 3 -1000PLN, zadanie 4: min. 40 000PLN, zadanie 5, 6: min-70 000 PLN, zadanie 7: min. 40 000 PLN, zadanie 8: min. 10 000 PLN zadanie 9: min. 60 000,00 PLN
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.Foldery , katalogi potwierdzające oferowane parametry oferowanego asortymentu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty elektronicznej, Formularz Cenowy,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Zamawiający dopuszcza złożenia ofert i katalogów w formie elektronicznej na platformie https://e-propublico.pl
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:50
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Podklad włókninowy, swerwty, włokninowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 30 000szt, 2 x 7 000szt, 15 000szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Fartuchy chirurgiczne, ochraniacze, serwty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Jednorazowy wysokochłonny podkład higieniczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 100szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
czepekchirurgiczny i pielęgniarski
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 40 000szt , 26 000szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do operacji stanu kolanowego z workiem i bez worka
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 155kpl, 350kpl.,10kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy do zabieów neurochirurgicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 850kpl , 160kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do zabiegów urologicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 450kpl, 70 kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do zabiegów laryngologicznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 200 kpl.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw kardiochirurgiczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
wg wymagań określonych w Formularzu Cenowym 370 kpl.
|
| | |