„Usługa dostawy i wdrożenia systemu sprzedaży biletów online ”

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Muzeum Historii Katowic
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609685-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

13. Przedmiot zamówienia
Zamawiający zleca dostawę i wdrożenie systemu sprzedaży biletów online wraz z dokumentacją, o następujących funkcjonalnościach:
1) Stworzenie strony głównej systemu sprzedaży.
2) Stworzenie koszyka zmówienia – dodawanie i usuwanie produktów
3) System musi posiadać możliwość konfiguracji min. 20 biletów, a każdy bilet ma mieć możliwość min. 20 ulg (ulgi wspólne do wszystkich biletów)
4) Kupujący podczas procesu zakupu będzie podawał tylko adres @mail na który będzie wysyłane potwierdzenie zakupu oraz imię i nazwisko.
5) Kupujący przed finalizacją zakupu będzie musiał zaakceptować Regulamin sklepu oraz politykę RODO.
6) Regulamin sprzedaży online przygotuje i dostarczy Zamawiający.
7) Przygotowanie polityki RODO leży po stronie Wykonawcy.
8) Po dokonaniu płatności kupujący dostaje potwierdzenie zakupu biletu na podany przez niego adres @mail.
9) Kupujący po dokonaniu zakupu biletów będzie je odbierać w kasie Muzeum Historii Katowic – mail oraz imię i nazwisko jest identyfikatorem pozwalającym na sprawdzenie procesu płatności przez osobę wydającą bilety.
10) Stworzenie modułu zarządzania biletami przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic.
11) Utworzenie systemu automatycznej wysyłki potwierdzenia mailowego zakupu biletów do klienta.
12) Podłączenie oraz konfiguracja modułu odpowiedzialnego za pośrednictwo w płatnościach (np. Dotpay). Pośrednik automatycznie co określony czas (nie rzadziej niż __ dni) dokonuje przekazania środków z biletów na konto wskazane przez Zamawiającego
13) Podłączenie modułu google analitycs.
14) Przygotowanie systemu weryfikacji zakupionych biletów przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic.
15) System w warstwie klienckiej musi poprawnie działać w różnych środowiskach: Windows, Linux lub równoważnych.
16) System musi być możliwy do obsługi przez min następujące przeglądarki www – Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera, internet explorer. Pożądane jest również obsługa przez urządzenia mobilne z systemami Android i iOS.
17) W ramach zamówienie Wykonawca zapewni hosting przez okres min 12 miesięcy jednak nie krócej niż do 31.12 .2021 r..
18) System musi posiadać możliwość zakupu biletów przez 10 użytkowników jednocześnie.
19) System musi mieć możliwość zamówienie faktury do zamówienia.

Wykonawca udzieli na dostarczony system minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz przeszkoli min. 3 osoby z zarządzania systemem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e17c0707-ea0e-4560-837b-02557b4db2d9
Biuletyn 609685-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Historii Katowic
Regon 10512410000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szafranka
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-025
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 562 134
Zamawiajacy fax 322 562 134
Zamawiajacy email administracja@mhk.katowice.pl
Adres strony url www.mhk.bip.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mhk.bip.info.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mhk.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-025 Katowice, ul. ks. J. Szafranka 9
Nazwa nadana zamowieniu „Usługa dostawy i wdrożenia systemu sprzedaży biletów online ”
Numer referencyjny MHK 11/11/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 13. Przedmiot zamówienia Zamawiający zleca dostawę i wdrożenie systemu sprzedaży biletów online wraz z dokumentacją, o następujących funkcjonalnościach: 1) Stworzenie strony głównej systemu sprzedaży. 2) Stworzenie koszyka zmówienia – dodawanie i usuwanie produktów 3) System musi posiadać możliwość konfiguracji min. 20 biletów, a każdy bilet ma mieć możliwość min. 20 ulg (ulgi wspólne do wszystkich biletów) 4) Kupujący podczas procesu zakupu będzie podawał tylko adres @mail na który będzie wysyłane potwierdzenie zakupu oraz imię i nazwisko. 5) Kupujący przed finalizacją zakupu będzie musiał zaakceptować Regulamin sklepu oraz politykę RODO. 6) Regulamin sprzedaży online przygotuje i dostarczy Zamawiający. 7) Przygotowanie polityki RODO leży po stronie Wykonawcy. 8) Po dokonaniu płatności kupujący dostaje potwierdzenie zakupu biletu na podany przez niego adres @mail. 9) Kupujący po dokonaniu zakupu biletów będzie je odbierać w kasie Muzeum Historii Katowic – mail oraz imię i nazwisko jest identyfikatorem pozwalającym na sprawdzenie procesu płatności przez osobę wydającą bilety. 10) Stworzenie modułu zarządzania biletami przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic. 11) Utworzenie systemu automatycznej wysyłki potwierdzenia mailowego zakupu biletów do klienta. 12) Podłączenie oraz konfiguracja modułu odpowiedzialnego za pośrednictwo w płatnościach (np. Dotpay). Pośrednik automatycznie co określony czas (nie rzadziej niż __ dni) dokonuje przekazania środków z biletów na konto wskazane przez Zamawiającego 13) Podłączenie modułu google analitycs. 14) Przygotowanie systemu weryfikacji zakupionych biletów przez administratora systemu wyznaczonego przez Muzeum Historii Katowic. 15) System w warstwie klienckiej musi poprawnie działać w różnych środowiskach: Windows, Linux lub równoważnych. 16) System musi być możliwy do obsługi przez min następujące przeglądarki www – Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Opera, internet explorer. Pożądane jest również obsługa przez urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. 17) W ramach zamówienie Wykonawca zapewni hosting przez okres min 12 miesięcy jednak nie krócej niż do 31.12 .2021 r.. 18) System musi posiadać możliwość zakupu biletów przez 10 użytkowników jednocześnie. 19) System musi mieć możliwość zamówienie faktury do zamówienia. Wykonawca udzieli na dostarczony system minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz przeszkoli min. 3 osoby z zarządzania systemem.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: 1 usługę o wartości minimum 5 000 PLN brutto obejmującą dostawę i wdrożenie oprogramowania komputerowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz zrealizowanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz zrealizowanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3) Zamawiający dokona zmiany treści umowy w następujących okolicznościach: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy Pzp, ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1295 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 869 z późn.zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy oraz pozostałych terminów umowy;
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przekazania Systemu do testów
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)