| GuidZP400 |
33101f86-e851-475d-a70e-fa23599b8314
|
| Biuletyn |
609365-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
|
| Regon |
15259663000430
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-882
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 443 47 00 wew. 42 385,
|
| Zamawiajacy fax |
022 325 44 80
|
| Zamawiajacy email |
bielany.zamowienia@um.warszawa.pl,
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bielany.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie wniosków odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 oraz z 2015 r. poz.1830) posłańca lub osobiście (wniosek musi być złożony w formie pisemnej).
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. S.Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, pokój nr 275. Uwaga! Ze względu na aktualną sytuację związaną z koronawirusem SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci złożenia wniosku - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 16 lub 022/443 48 17. Proszę nie wrzucać ofert do urny.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa porcelanowych filiżanek.
|
| Numer referencyjny |
UD-III-WZP.271.76.2020.EPI
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. 350 egz. filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 175 egz.), wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów:
a) kształt zbliżony do krateru z brzuścem owalnie zwężającym się ku dołowi, o gładkiej ściance;
b) pojedyncze ucho w kształcie połowy serca;
c) pojemność ok. 250 ml;
d) wysokość od 80 mm do 90 mm;
e) zdobienie po 175 egz. złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po wewnętrznej stronie krawędzi górnej filiżanki;
f) zdobienie ucha linią ciągłą po zewnętrznych krawędziach ucha złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski;
g) zdobienie podstawy złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po zewnętrznej stronie podstawy;
h) zdobienie w postaci logotypu „Dzielnica Bielany” po prawej stronie, w wypadku trzymania filiżanki prawą ręką, złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą.
2. 350 podstawek do filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 175 egz.), najlepiej będących częścią danego kompletu, tj. dopasowanych stylistycznie, wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów:
a) średnica górnej krawędzi od 130 mm do 150 mm;
b) średnica podstawy od 80 mm do 100 mm;
c) górny rant ozdobiony złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą (po 175 egz. każdej z wersji);
d) podstawka powinna posiadać wgłębienie dopasowane do podstawy filiżanki, zapobiegające jej przesuwaniu się;
3. filiżanki powinny być zapakowane pojedynczo w dwuczęściowe, sześcienne, wykonane ze sztywnego kartonu, opakowania w dwóch kolorach zdobienia (po 2 × 175 egz.), dopasowanych do zawartości (filiżanka i podstawka) wg następujących parametrów:
a) dolna część opakowania powinna posiadać kolor matowego złota oraz srebra (po 175 egz.);
b) górna część opakowania powinna posiadać kolor bieli z naniesionym logotypem Dzielnicy Bielany w kolorze złotym oraz srebrnym (lub platynowym) (po 175 egz.);
c) opakowanie o dużej sztywności, składającego się z dwóch części, którego dolna część powinna wsuwać się w górną, dopasowane do zawartości, ze sztywną wkładką w kolorze matowego złota oraz srebra (po 175 egz.) zapobiegającą przesuwaniu się podstawki oraz jej rysowaniu przez filiżankę, włożoną do środka między podstawkę a filiżankę.
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
12195,12
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej
Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje
odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty
muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do
pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę
muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób
upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym
dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być
dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub
zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w
języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z
załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.
271.76.2020.EPI - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy. 11)
Osoba do kontaktu: w zakresie przedmiotu zamówienia – Marcin Domagała z Wydziału Kultury i Promocji, w zakresie formalnoprawnym
- Ewa Pietrzak z Wydziału Zamówień Publicznych.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
chyba, że dokument dostępny jest w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy
danych - wtedy Zamawiający uzyska je we własnym zakresie. (Wykonawca zagraniczny składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne
dokumenty wymagane w postępowaniu: Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by
działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu
Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż
podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo
najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez
osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia
powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone
pełnomocnictwo , Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału
w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub
udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów
dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez
wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są
zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj.
konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub
kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku
złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja
oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może
podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.5
Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z
pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć
tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez
danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać
sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym
pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się
własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z
formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej.
3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub
poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą
stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora)
powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz
z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej
kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.76.2020.EPI - Wykonawcy winni we
wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy
|
| Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
| IV 4 6 |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
| IV 4 7 |
http://bielany.waw.pl
|
| IV 4 8 |
1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej http://bielany.waw.pl wzór wniosku
wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający zaprasza do
składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać
będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia,
czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatora platformy aukcyjnej do zakwalifikowanych do
udziału w licytacji Wykonawców (na adres e-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zostanie
wysłana wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który
nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie umw.ezamawiajacy.pl, zostanie wstępnie
zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną
na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej we wniosku. Kody dostępu do platformy
aukcyjnej: 1) Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie
rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod
dostępu do platformy aukcyjnej Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy – określony przez siebie. 2) O ewentualnych problemach
z rejestracją należy niezwłocznie powiadomić osobę upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami, której dane kontaktowe przekazane
zostaną w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektrycznej. W dalszej kolejności, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości,
dla Wykonawców zaproszonych do udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcie licytacji
testowej, dla zainteresowanych Wykonawców, operator platformy przeprowadzi telefonicznie szkolenie dotyczące zasad korzystania z
platformy aukcyjnej, w czasie którego zostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. 2. Komputer
użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: – posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows
8/ Windows 10; – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien
posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę
Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer
użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę
Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; – zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji
1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; –
posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
|
| IV 4 9 |
1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje całkowitą cenę brutto (z VAT) za zakres określony w sekcji II. 4) oraz wzorze umowy
zawartym sekcji IV – pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącym równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). Wynagrodzenie obejmujące
wszystkie świadczenia konieczne do terminowego wykonania przedmiotu umowy. 2. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na
bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział
w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia
informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 3. Termin (ostateczny) licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie
złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta,
jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych
parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowanie wszyscy zaproszeni Wykonawcy. 4. Za ofertę
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą całkowitą cenę
brutto za realizację całego zamówienia. 5. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy – wzór umowy zamieszczony został w pkt
IV.4) Ogłoszenia (stanowiącej równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 6. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z
Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być
także wyrażone w walucie polskiej. 7. Minimalna wysokość postąpień – 100,00 zł 8. Cena wywoławcza: 15000,00 zł brutto.
|
| IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
| IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
15 min
|
| IV 4 11 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 11 godzina |
1900-01-01T09:00:00+01:00
|
| IV 4 12 |
Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 30.11.2020 r. o godz.11:00
|
| IV 4 13 |
Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 30.11.2020 r. o godz.11:15. Dodatkowe informacje zawarte zostały
w punkcie IV.4) dotyczącym sposobu postępowania w licytacji elektronicznej.
|
| IV IstotnePostanowienia |
UMOWA (wzór) nr UD-III-WKP-B/IX/1/1/1....
(zamówienie publiczne dokonane w trybie licytacji elektronicznej na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
zawarta w Warszawie w dniu ........ pomiędzy
Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Bielany w Warszawie ul. S. Żeromskiego 29,
01-882 Warszawa, REGON: 015259640-00041, NIP: 525-22-48-481, reprezentowanym przez:
Burmistrza Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy – Grzegorza Pietruczuka, działającego na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy znak GP-OR.0052.3721.2019 z dnia 25.07.2019 r. oraz
Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy – Włodzimierza Piątkowskiego, działającego na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy znak
GP-OR.0052.5393.2018 z dnia 19.12.2018 r.,
zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, a
firmą ...... z siedzibą ......, NIP: ...., REGON: ......., wpisaną do rejestru przedsiębiorców ....., pod nr KRS ....., reprezentowaną przez: ....., zwaną dalej WYKONAWCĄ,
zwanymi łącznie STRONAMI, została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
W wyniku dokonania przez ZAMAWIAJĄCEGO wyboru oferty WYKONAWCY, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) w trybie licytacji elektronicznej WYKONAWCY zostało udzielone zamówienie publiczne na usługi wymienione w §2.
§ 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa:
1. 350 egz. filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 175 egz.), wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów:
a) kształt zbliżony do krateru z brzuścem owalnie zwężającym się ku dołowi, o gładkiej ściance;
b) pojedyncze ucho w kształcie połowy serca;
c) pojemność ok. 250 ml;
d) wysokość od 80 mm do 90 mm;
e) zdobienie po 175 egz. złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po wewnętrznej stronie krawędzi górnej filiżanki;
f) zdobienie ucha linią ciągłą po zewnętrznych krawędziach ucha złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski;
g) zdobienie podstawy złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą w kształcie pojedynczej kreski po zewnętrznej stronie podstawy;
h) zdobienie w postaci logotypu „Dzielnica Bielany” po prawej stronie, w wypadku trzymania filiżanki prawą ręką, złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą wg poniższego wzoru:
2. 350 podstawek do filiżanek w dwóch kolorach zdobienia (po 175 egz.), najlepiej będących częścią danego kompletu, tj. dopasowanych stylistycznie, wykonanych z wysokogatunkowej porcelany o kolorze bieli, przepuszczającej światło, wg następujących parametrów:
a) średnica górnej krawędzi od 130 mm do 150 mm;
b) średnica podstawy od 80 mm do 100 mm;
c) górny rant ozdobiony złotą oraz srebrną (lub platynową) farbą błyszczącą (po 175 egz. każdej z wersji);
d) podstawka powinna posiadać wgłębienie dopasowane do podstawy filiżanki, zapobiegające jej przesuwaniu się;
3. filiżanki powinny być zapakowane pojedynczo w dwuczęściowe, sześcienne, wykonane ze sztywnego kartonu, opakowania w dwóch kolorach zdobienia (po 2 × 175 egz.), dopasowanych do zawartości (filiżanka i podstawka) wg następujących parametrów:
a) dolna część opakowania powinna posiadać kolor matowego złota oraz srebra (po 175 egz.);
b) górna część opakowania powinna posiadać kolor bieli z naniesionym logotypem Dzielnicy Bielany w kolorze złotym oraz srebrnym (lub platynowym) (po 175 egz.);
c) opakowanie o dużej sztywności, składającego się z dwóch części, którego dolna część powinna wsuwać się w górną, dopasowane do zawartości, ze sztywną wkładką w kolorze matowego złota oraz srebra (po 175 egz.) zapobiegającą przesuwaniu się podstawki oraz jej rysowaniu przez filiżankę, włożoną do środka między podstawkę a filiżankę.
§ 3
Umowa zostaje zawarta na okres od daty zawarcia umowy do dnia 11 grudnia 2020 r.
§ 4
1. Za wykonanie przedmiotu umowy STRONY ustalają wynagrodzenie brutto w wysokości ........ zł (słownie: ..... złotych). Powyższa kwota zawiera należny podatek od towarów i usług (VAT).
2. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
§ 5
1. WYKONAWCA oświadcza, iż faktura VAT zostanie wystawiona po wykonaniu umowy i doręczona do siedziby ZAMAWIAJĄCEGO do dnia 15 grudnia 2020 r.
2. Wynagrodzenie o którym mowa ust. 1 będzie płatne przelewem na rachunek bankowy WYKONAWCY, numer: ..., na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT potwierdzonej przez ZAMAWIAJĄCEGO, że przedmiot umowy został wykonany, w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
3. Upoważnia się WYKONAWCĘ do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
4. Przez prawidłowo wystawioną fakturę VAT rozumie się fakturę wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, zawierającą przedmiot i numer umowy, na podstawie której jest wystawiona oraz następujące dane Nabywcy i Odbiorcy:
Nabywca/Podatnik Odbiorca/Płatnik
Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
NIP 525-224-84-81 Dzielnica Bielany m.st. Warszawy
ul. S. Żeromskiego 29
01-882 Warszawa
5. WYKONAWCA zobowiązany jest do doręczenia faktury VAT do Wydziału Kultury i Promocji Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29, pok. 318.
6. W przypadku doręczenia faktury niezgodnie z treścią ust. 4 i 5, za datę skutecznego doręczenia faktury VAT STRONY będą uznawać datę jej wpływu do Wydziału Kultury i Promocji Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29, pok. 318.
7. ZAMAWIAJĄCY informuje, że stosuje mechanizm podzielonej płatności zgodnie z art. 108a ust. ustawy o podatku od towarów i usług.
8. Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym nastąpiło obciążenie rachunku bankowego ZAMAWIAJĄCEGO.
9. WYKONAWCA nie może dokonać cesji żadnych praw i roszczeń lub przeniesienia obowiązków wynikających z umowy na rzecz osoby trzeciej bez uprzedniej pisemnej zgody ZAMAWIAJĄCEGO.
10. WYKONAWCA oświadcza, że wskazany w umowie rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym, służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej (dot. osób fizycznych).
11. ZAMAWIAJĄCY oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
§ 6
1. STRONY ustalają kary umowne z następujących powodów:
a) WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w przypadku niewykonania umowy, odstąpienia od umowy z przyczyn niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO oraz odstąpienia przez ZAMAWIAJĄCEGO od umowy, w całości lub w części, z winy WYKONAWCY w wysokości 10% wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy;
b) WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w przypadku nienależytego wykonania umowy w wysokości 10% wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy;
c) WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w wysokości 0,5% wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji przedmiotu umowy.
2. Kary umowne ZAMAWIAJĄCY potrąci, na podstawie wystawionej noty księgowej z należnego WYKONAWCY wynagrodzenia, na co WYKONAWCA niniejszym wyraża zgodę.
3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
§ 7
1. ZAMAWIAJĄCY udziela zgody na korzystanie ze znaków promocyjnych (logotyp) m.st. Warszawy i Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wyłącznie w ramach przedsięwzięć realizowanych przez WYKONAWCĘ, w zakresie niniejszej umowy.
2. WYKONAWCA zobowiązuje się nie wykorzystywać znaków promocyjnych w innych celach niż określone w niniejszej umowie.
3. Znak promocyjny m.st. Warszawy zamieszcza się zgodnie z „Katalogiem Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy”.
4. Znak promocyjny m.st. Warszawy dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://www.symbole.um.warszawa.pl.
5. Wzór znaku promocyjnego Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy dostępne jest na stronie internetowej http://bielany.waw.pl/page/766,znaki-promocyjne.html.
6. Znak promocyjny Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w wersji elektronicznej zostanie udostępniony przez ZAMAWIAJĄCEGO na wniosek WYKONAWCY.
7. ZAMAWIAJĄCY wyraża zgodę na wykorzystanie w celach reklamowych produktów wykonanych w ramach niniejszej umowy przez WYKONAWCĘ w szczególności w:
a) materiałach reklamowych;
b) w prasie i telewizji;
c) na swoich stronach internetowych;
d) jako części ekspozycji na targach branżowych;
e) jako próbek możliwości technicznych WYKONAWCY;
f) w formie zdjęć i wizualizacji;
g) WYKONAWCA ma prawo do umieszczania w swoich materiałach reklamowych informacji o wykonaniu usługi dla ZAMAWIAJĄCEGO.
8. W przypadku wykorzystania znaku promocyjnego, o których mowa w ust. 1 powyżej, niezgodnie z niniejszą umową, WYKONAWCA zobowiązuję się zapłacić ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy za każde naruszenie.
9. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dochodzenia od WYKONAWCY odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego w przypadku, gdy kara umowna, o której mowa w ust. 8 powyżej, nie pokrywa rzeczywiście poniesionej szkody.
10. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo potrącenia kary umownej na podstawie wystawionej noty księgowej z należnego WYKONAWCY wynagrodzenia, a WYKONAWCA na powyższe wyraża zgodę.
§ 8
1. ZAMAWIAJĄCY oświadcza, że posiada autorskie prawa majątkowe do grafiki oraz do logotypu, który zostanie umieszczony na przedmiocie zamówienia lub licencje na ich używanie.
2. ZAMAWIAJĄCY oświadcza, że przesłane grafiki oraz udostępniony logotyp nie naruszają i nie będą naruszać jakichkolwiek praw osób i podmiotów trzecich. WYKONAWCA nie ponosi i nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za ewentualne naruszenia praw osób trzecich, wynikających z wykorzystania przez WYKONAWCĘ udostępnionych projektów w celu realizacji niniejszej umowy.
3. W przypadku podniesienia w stosunku do WYKONAWCY jakichkolwiek zarzutów w tym zakresie, ZAMAWIAJĄCY jest zobowiązany zwolnić WYKONAWCĘ z wszelkiej odpowiedzialności, w szczególności ZAMAWIAJĄCY zapłaci na rzecz zgłaszającego żądanie kwotę wynikającą z prawomocnego orzeczenia lub ugody sądowej, a w przypadku dokonania zapłaty przez WYKONAWCĘ kwot wynikających z prawomocnego orzeczenia lub ugody sądowej – zwróci WYKONAWCY całą uiszczoną kwotę, niezwłocznie po wezwaniu.
4. Jeżeli osoby trzecie wystąpią wobec WYKONAWCY z roszczeniami dotyczącymi naruszenia praw autorskich, o których mowa w niniejszym paragrafie, WYKONAWCA zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o tym fakcie.
5. W przypadku braku zawiadomienia, o którym mowa w ust. 4 powyżej, ZAMAWIAJĄCY nie ponosi wobec WYKONAWCY odpowiedzialności w związku z uiszczeniem przez WYKONAWCĘ na rzecz osób trzecich kwot wynikających z roszczeń dotyczących praw autorskich, o których mowa w niniejszym paragrafie.
§ 9
1. WYKONAWCA oświadcza, że przy wykonywaniu umowy będzie wykorzystywał jedynie materiały, utwory, dane, informacje oraz programy komputerowe, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności nie naruszają dóbr osobistych, majątkowych i osobistych praw autorskich, praw pokrewnych, praw do znaków towarowych lub wzorów użytkowych bądź innych praw własności przemysłowej, danych osobowych i wizerunku osób trzecich, a także dobrych obyczajów i zasad współżycia społecznego.
2. WYKONAWCA zobowiązuje się, że wykona umowę z poszanowaniem dóbr osobistych ZAMAWIAJĄCEGO oraz osób trzecich, dobrych obyczajów i zasad współżycia społecznego.
3. W przypadku naruszenia obowiązków, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, wyłączną odpowiedzialność względem osób, których prawa zostały naruszone, ponosi WYKONAWCA.
4. Niezależnie od odpowiedzialności, o której mowa w ust. 3 powyżej, WYKONAWCA zobowiązuje się zapłacić ZAMAWIAJĄCEMU karę umowną w przypadku naruszenia obowiązków, o których mowa w ust. 1 i 2 powyżej, w wysokości 2% wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, za każde naruszenie.
5. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dochodzenia od WYKONAWCY odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego w przypadku, gdy kara umowna, o której mowa w ust. 4 powyżej, nie pokrywa rzeczywiście poniesionej szkody.
6. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo potrącenia kary umownej na podstawie wystawionej noty księgowej z należnego WYKONAWCY wynagrodzenia, a WYKONAWCA na powyższe wyraża zgodę.
§ 10
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, WYKONAWCA może żądać wyłącznie wynagrodzenia odpowiadającego wykonanej części umowy.
3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy w całości lub części, ZAMAWIAJĄCY może w terminie 14 dni od dnia niewykonania lub nienależytego wykonania umowy odstąpić od umowy w całości lub części, bez wyznaczenia dodatkowego terminu i żądać zapłaty kary umownej, o której mowa w § 6 ust. 1 lit. a. Odstąpienie od umowy powinno być poprzedzone wezwaniem do usunięcia naruszenia wraz z wyznaczeniem terminu 3 dni na jego usunięcie. Odstąpienie od umowy może nastąpić po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu.
§ 11
1. Osobą uprawnioną ze strony ZAMAWIAJĄCEGO do wszelkich kontaktów z WYKONAWCĄ jest Marcin Domagała, tel. 22 443 47 57, email: mdomagala@um.warszawa.pl, a w wypadku jego nieobecności zastępuje go Paweł Hołubiec (tel. 22 443 47 59, email: pholubiec@um.warszawa.pl).
2. Ze strony WYKONAWCY nadzór nad wykonaniem usługi sprawować będzie ..., tel. ...., email: .......
§ 12
1. STRONY ustalają, że umowa zostanie wykonana przez WYKONAWCĘ osobiście lub z udziałem podwykonawców.
2. WYKONAWCA oświadcza, że podmiot uczestniczący w realizacji przedmiotu umowy (podwykonawcy) ……………… (nazwa podmiotu), na zasoby którego powoływał się celem wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, będzie realizował przedmiot umowy w zakresie …………………
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA jest zobowiązany wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, że proponowany inny podwykonawca lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia WYKONAWCY z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
§ 13
Ewentualne spory, wynikłe w związku z realizacją niniejszej umowy, STRONY rozstrzygać będą w drodze polubownej. W wypadku nie osiągnięcia porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane Sądowi właściwemu dla siedziby ZAMAWIAJĄCEGO.
§ 14
Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO), dla których Administratorem Danych Osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, z zastrzeżeniem zawartym w zdaniu drugim. ZAMAWIAJĄCY oświadcza, iż realizuje obowiązki Administratora Danych Osobowych określone w przepisach RODO także w zakresie dotyczącym danych osobowych WYKONAWCY w sytuacji, w której jest on osobą fizyczną (w tym osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą), a także danych osobowych osób, które WYKONAWCA wskaże ze swojej strony do realizacji niniejszej umowy.
§ 15
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu.
2. Zmiany istotne umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY poza określonymi w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych są zakazane, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
a. zmiana osób, o których mowa w § 11 umowy;
b. zmiana numeru rachunku bankowego WYKONAWCY,
c. zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy (podwykonawcy), na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż WYKONAWCA wykaże, że proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (podwykonawcy). W tym celu WYKONAWCA przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 16
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 17
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze STRON.
|
| IV 4 14 |
nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
§ 15 (wzoru umowy)
1. Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu.
2. Zmiany istotne umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY poza określonymi w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych są zakazane, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY dopuszcza następujące zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
a. zmiana osób, o których mowa w § 11 umowy;
b. zmiana numeru rachunku bankowego WYKONAWCY,
c. zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy (podwykonawcy), na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż WYKONAWCA wykaże, że proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (podwykonawcy). W tym celu WYKONAWCA przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Klauzula informacyjna W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. 1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy
3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie
działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Administrator danych osobowych – Prezydent
m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach; 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach prowadzenia i nadzoru nad postępowaniami
o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; oraz innych wynikających z przepisów prawa
obecnie obowiązującego; b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów
władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; c) inne podmioty, które na
podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Prezydent
m.st. Warszawy. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej wydanych,
tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub
historycznych lub cele statystyczne. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące
uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania
(poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (skorzystanie z prawa sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) prawo do żądania usunięcia danych
osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub
w inny sposób przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w
przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z
prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie
potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). e) na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO. f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje
Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st.
Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach
ochrony danych osobowych. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych
osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane
|