| GuidZP400 |
754808bc-986e-4c34-8236-d2d8aae9e2f7
|
| Biuletyn |
609409-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
|
| Regon |
16122452000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
62 a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-002
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
226 224 232,
|
| Zamawiajacy fax |
226 224 732
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@mcps.com.pl,
|
| Adres strony url |
www.mcps.com.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/ID 395275
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/ID 395275
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/ ID 395275
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych oraz projektora multimedialnego dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
|
| Numer referencyjny |
MCPS/ZP/AR/351-13/2020/D
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych oraz projektora multimedialnego dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części:
Cześć I - Dostawa przełączników sieciowych oraz bezprzewodowych punktów dostępowych.
Cześć II - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS o mocy 3KVA.
Część III - Dostawa projektora laserowego.
Część IV - Dostawa szafy serwerowej 19 cali 42U z wyposażeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p. Wykonawca składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2)w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Wzór ogólnych warunków umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umów w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1.Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, przygotowaną w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. 2.Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosować niniejsze zasady: 1)ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przede wszystkim stosowanie formatu danych .pdf, 2)dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertować do formatu .pdf, 3)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis w formacie PAdES, 4)w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np. .doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takim wypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniem XAdES o tej samej nazwie (2 pliki), 5) UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – w świetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym. 3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w § 7 ust. 1 specyfikacji. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 6.Dla skutecznego złożenia oświadczenia, dokument muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7.Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do specyfikacji, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.). 8.Obowiązek złożenia oświadczenia, będącego załącznikiem nr 4 do specyfikacji w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób określony powyżej dotyczy również oświadczenia składanego na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa przełączników sieciowych oraz bezprzewodowych punktów dostępowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników sieciowych oraz bezprzewodowych punktów dostępowych :
1) przełącznika sieciowego 48-portowego – 3 szt.
2) przełącznika sieciowego 48-portowy z POE+ - 1 szt.
3) bezprzewodowych punktów dostępowych – 2 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa zasilacza awaryjnego UPS o mocy 3KVA.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa zasilacza awaryjnego UPS o mocy 3KVA-1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa projektora laserowego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora laserowego - 1 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa szafy serwerowej 19 cali 42U z wyposażeniem.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa szafy serwerowej 19 cali 42U z wyposażeniem - 1 szt.
|
| | |