| GuidZP400 |
8613f01a-eb38-4110-b3e0-6c7ca913918e
|
| Biuletyn |
609309-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
|
| Regon |
79295000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czartoryskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
24-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 47 86 700
|
| Zamawiajacy fax |
81 47 86 900
|
| Zamawiajacy email |
dzp@iung.pulawy.pl
|
| Adres strony url |
www.iung.pulawy.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://iung.ezamawiający.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iung.ezamawiający.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://iung.ezamawiający.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego : Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy 24 – 100 Puławy ul. Czartoryskich 8, Sekretariat Administracyjno - Gospodarczy Instytutu
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
|
| Numer referencyjny |
DZP.220.74.2020.ZM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorem
• Część 2: Dostawa laptopów
• Część 3: Dostawa monitorów i zasilaczy awaryjnych UPS
• Część 4: Dostawa dysków oraz pendrivów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ.
3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7d do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia:
Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
Czas potrzebny do usunięcia awarii przypadku naprawy z wymianą sprowadzanych od producenta części zamiennych – max. do końca siódmego dnia roboczego od momentu przystąpienia do naprawy.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy.
Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie (zał. nr 6 do SIWZ) wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na platformie zakupowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6a do SIWZ).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia:
1) Opisy, foldery lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego – zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 7a- 7d do SIWZ ( dotyczy części I, II, III, IV) -zestawienie wymagań technicznych i jakościowych
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany: formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3) Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych /Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanego urządzenia– zgodnie z załącznikiem nr 7a-7d do SIWZ.
4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
Niewypełnienie, niepodpisanie lub nie złożenie wskazanych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
2) stawki podatku od towaru i usług;
3) wystąpienie zdarzeń i warunków niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, których nie dało się przewidzieć, a które utrudniają terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia,
4) wystąpienia siły wyższej: niestandardowe i nietypowe dla danej pory roku okoliczności i zdarzenia atmosferyczne; zmiany przepisów powodujące konieczność zmiany umowy.
5) gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest:
1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego:
a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy;
b) propozycję zmiany
2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian;
3) podpisanie aneksu do umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorem
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 2: Dostawa laptopów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 3: Dostawa monitorów i zasilaczy awaryjnych UPS
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7c do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 4: Dostawa dysków oraz pendrivów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr. 7d do SIWZ.
|
| | |