Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609309-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia:
• Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorem
• Część 2: Dostawa laptopów
• Część 3: Dostawa monitorów i zasilaczy awaryjnych UPS
• Część 4: Dostawa dysków oraz pendrivów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ.
3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji.
4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym
5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń
6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp:
a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7d do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych).
b. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego;
9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła.
10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania.
11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny.
12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia:
Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej.
Czas potrzebny do usunięcia awarii przypadku naprawy z wymianą sprowadzanych od producenta części zamiennych – max. do końca siódmego dnia roboczego od momentu przystąpienia do naprawy.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy.

Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8613f01a-eb38-4110-b3e0-6c7ca913918e
Biuletyn 609309-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 79295000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czartoryskich
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 47 86 700
Zamawiajacy fax 81 47 86 900
Zamawiajacy email dzp@iung.pulawy.pl
Adres strony url www.iung.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://iung.ezamawiający.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://iung.ezamawiający.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://iung.ezamawiający.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego : Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy 24 – 100 Puławy ul. Czartoryskich 8, Sekretariat Administracyjno - Gospodarczy Instytutu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
Numer referencyjny DZP.220.74.2020.ZM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia: • Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorem • Część 2: Dostawa laptopów • Część 3: Dostawa monitorów i zasilaczy awaryjnych UPS • Część 4: Dostawa dysków oraz pendrivów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym 5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń 6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”. 7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp: a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7d do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych). b. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego; 9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła. 10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania. 11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7d do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej. Czas potrzebny do usunięcia awarii przypadku naprawy z wymianą sprowadzanych od producenta części zamiennych – max. do końca siódmego dnia roboczego od momentu przystąpienia do naprawy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie (zał. nr 6 do SIWZ) wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na platformie zakupowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6a do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia: 1) Opisy, foldery lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego – zgodnie z wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 7a- 7d do SIWZ ( dotyczy części I, II, III, IV) -zestawienie wymagań technicznych i jakościowych
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany: formularz asortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Wypełnione i podpisane: Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych /Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanego urządzenia– zgodnie z załącznikiem nr 7a-7d do SIWZ. 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 3 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Niewypełnienie, niepodpisanie lub nie złożenie wskazanych dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2) stawki podatku od towaru i usług; 3) wystąpienie zdarzeń i warunków niezależnych od zamawiającego i wykonawcy, których nie dało się przewidzieć, a które utrudniają terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 4) wystąpienia siły wyższej: niestandardowe i nietypowe dla danej pory roku okoliczności i zdarzenia atmosferyczne; zmiany przepisów powodujące konieczność zmiany umowy. 5) gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest: 1) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: a) opis i wyjaśnienie okoliczności, której zmiana dotyczy; b) propozycję zmiany 2) ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian; 3) podpisanie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia: • Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z monitorem 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia: • Część 2: Dostawa laptopów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia: • Część 3: Dostawa monitorów i zasilaczy awaryjnych UPS 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr 7c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IUNG – PIB w Puławach w podziale na cztery części zamówienia: • Część 4: Dostawa dysków oraz pendrivów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu asortymentowo - cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych sprzętu komputerowego - załącznik nr. 7d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)