Szycie sortów mundurowych dla pracowników Straży Metra Warszawskiego

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież przemysłowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608178-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181130004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem Zamówienia jest szycie sortów mundurowych dla pracowników Straży Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
LP NAZWA ARTYKUŁU ODZIEŻOWEGO J.M. ILOŚĆ
1 Kurtka mundurowa ocieplana ¾ z emblematami sztuk 220
2 Wiatrówka emblematami sztuk 220
3 Spodnie zimowe sztuk 440
4 Spodnie letnie sztuk 440
UWAGA! Ilość poszczególnego sortów mundurowych, wskazanych w formularzu cenowym, zał. 2a do SIWP, są ilościami szacunkowymi w celu umożliwienia porównania złożonych ofert. Umowa zostanie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie Przedmiotu Zamówienia i która (zgodnie z pkt 10.4 SIWP) zostanie podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert, a szczegółowe zasady dot. rozliczenia za wykonanie Przedmiotu Zamówienia określa wzór umowy (zał. nr 7 do SIWP).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07916420-5fdb-4aaa-94f9-d2c17ddb6229
Biuletyn 608178-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.postepowania.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.postepowania.metro.waw.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Metro Warszawskie Sp. zo.o. ul. Wilczy Dół 5 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Szycie sortów mundurowych dla pracowników Straży Metra Warszawskiego
Numer referencyjny WP.25.00196.2020.S.W.AGOG
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem Zamówienia jest szycie sortów mundurowych dla pracowników Straży Metra Warszawskiego Sp. z o.o. LP NAZWA ARTYKUŁU ODZIEŻOWEGO J.M. ILOŚĆ 1 Kurtka mundurowa ocieplana ¾ z emblematami sztuk 220 2 Wiatrówka emblematami sztuk 220 3 Spodnie zimowe sztuk 440 4 Spodnie letnie sztuk 440 UWAGA! Ilość poszczególnego sortów mundurowych, wskazanych w formularzu cenowym, zał. 2a do SIWP, są ilościami szacunkowymi w celu umożliwienia porównania złożonych ofert. Umowa zostanie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie Przedmiotu Zamówienia i która (zgodnie z pkt 10.4 SIWP) zostanie podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert, a szczegółowe zasady dot. rozliczenia za wykonanie Przedmiotu Zamówienia określa wzór umowy (zał. nr 7 do SIWP).
Cpv glowny przedmiot 18113000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na szyciu sortów mundurowych o łącznej wartości nie mniej niż 100 000 zł netto (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100)W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał więcej niż jedną usługę, Zamawiający zsumuje wartości wykonanych usług w celu oceny czy ich łączna wartość wynosi co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy, 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu  wykaz zrealizowanych usług (zał. nr 4 do SIWP), o których mowa w pkt 5.1.2 SIWP  dowody potwierdzające, że usługi wskazane w ww. wykazie, zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wzory oferowanych sortów mundurowych. Uwaga: 1) Po 1 sztuce każdego elementu umundurowania do którego trwale będzie dołączony identyfikator Wykonawcy. 2) Wykonane wzory muszą spełniać wymagania materiałowe i wzornictwa, zgodnie z udostępnionymi przez Zamawiającego wzorami obowiązujących sortów mundurowych znajdujących się w magazynie odzieżowym Biura Administracyjni – Gospodarczym na terenie STP Kabaty. 3) Wzory odzieży do których wymagane jest oznakowanie odzieży (logo, emblematy, napisy) winny być naszyte na umundurowanie. 4) Wzory stanowić będą wzorzec jakościowy dla dostarczonych sortów mundurowych oraz posłużą do oceny punktowej oferty w Kryterium nr 2 - „Jakość wykonania Przedmiotu Zamówienia”. 2. Wzory odzieży złożone z ofertą, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pozostaną w posiadaniu Zamawiającego do czasu dostawy ostatniej partii sortów mundurowych. Wzory odzieży złożone z ofertami pozostałych Wykonawców zostaną im zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania. Wzory odzieży Wykonawcy odbierają z magazynu odzieżowego Zamawiającego na własny koszt.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zmiana oznaczenia osób sprawujących nadzór na realizacją umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty – w szczególności w następującym zakresie i w następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60
IV 6 6 Zamawiający informuje, że wyznacza spotkanie z Wykonawcami na terenie STP Kabaty i udostępni zainteresowanym do wglądu gotowe wzory sortów mundurowych. Udostępnienie wzorów odbywać się będzie w obecności pracownika Metra Warszawskiego Sp. z o.o.. Brak uczestnictwa na spotkaniu nie wyklucza udziału w postępowaniu przetargowym. Miejsce spotkania: w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o., przy ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie. Zamawiający informuje, że z uwagi na konieczność zachowania zasady równego traktowania Wykonawców, ewentualnie pytania wynikające z ustaleń poczynionych w trakcie w/w spotkania, należy zgłaszać zgodnie z pkt 6.5 SIWP. Odpowiedzi na zgłoszone w trakcie spotkania pytania zostaną udzielone z zachowaniem zapisów pkt 6.5 i pkt 6.6 SIWP. Z uwagi na konieczność wystawienia przepustek upoważniających do wejścia na teren STP Kabaty, osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o zabranie dokumentu tożsamości i stawienie się w miejscu spotkania z 10-minutowym wyprzedzeniem. W związku z faktem, iż zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 aby przeciwdziałać powyższemu Metro Warszawskie Sp. z o.o., zaostrzyło przepisy dotyczące ograniczenia (w zależności od potrzeb i możliwości) spotkań o charakterze służbowym na terenie i w obiektach Metra Warszawskiego Sp. z o.o. oraz, że w przypadku takiego spotkania, każdy przedstawiciel Wykonawcy, musi posiadać ze sobą maseczkę i rękawiczki ochronne. W związku z powyższym, Zamawiający, poniżej opisuje na jakich zasadach odbywać się będzie wizja lokalna i jej przebieg: 1. Zamawiający informuje, że w dniu 17.11..2020r. w godzinach 10:00 – 13:00 wyznacza spotkanie z Wykonawcami w siedzibie Zamawiającego, ul. Wilczy Dół 5 w Warszawie, na portierni głównej.. 2. Wizja lokalna odbędzie się w obecności pracownika Metra Warszawskiego Sp. z o.o.. 3. Brak uczestnictwa na spotkaniu nie wyklucza udziału w postępowaniu przetargowym. 4. Wykonawcy zainteresowani przybyciem na wizję lokalną, proszeni są o przekazanie tej informacji, drogą elektroniczną na adres mailowy zam-eh@metro.waw.pl do dnia 16.11.2020r. do godz. 10:00, 5. Zamawiający niezwłocznie powiadomi zainteresowanych Wykonawców drogą elektroniczną (adres mail, z którego otrzymał informację od Wykonawcy) o wyznaczeniu konkretnej godziny dla każdego Wykonawcy.

Criterion

Kryteria Jakość wykonania Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)