| GuidZP400 |
3b1c03cb-a524-4740-84fd-6324031b838f
|
| Biuletyn |
610267-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Włoszakowice
|
| Regon |
41105069800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Karola Kurpińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włoszakowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-140
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
65 52 52 999
|
| Zamawiajacy fax |
65 53 70 106
|
| Zamawiajacy email |
mateusz.mrozinski@wloszakowice.pl
|
| Adres strony url |
www.wloszakowice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wloszakowice.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wloszakowice.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie Zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, stanowisko ds. obsługi klienta nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu multimedialnego w ramach projektu: „Przyjazna szkoła” realizowanego w gminie Włoszakowice w ramach RPO Województwa Wielkopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.6.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Przyjazna szkoła” realizowanego w gminie Włoszakowice w ramach RPO Województwa Wielkopolskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawa obejmuje:
1) Laptop do rzutnika multimedialnego – 1 sztuka,
2) Laptop do rzutnika multimedialnego – 1 sztuka,
3) Laptop do rzutnika multimedialnego – 1 sztuka,
4) Laptop – 1 sztuka,
5) Laptop – 1 sztuka,
6) Monitor interaktywny – 2 sztuki.
Pozycje mają być dostarczone do następujących szkół biorących udział w projekcie:
pozycja 1-3 Szkoła Podstawowa w Dłużynie, ul. Szkolna 1,
pozycja 4-6 Szkoła Podstawowa we Włoszakowicach, ul. K. Kurpińskiego 30.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
16.5. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
b)zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
c)zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
d)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych),
e)zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego),
f)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
g)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,
h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,
j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
m) zmiany wynikające ze stanu epidemii Covid -19,
n) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
o) nastąpi konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu, spowodowana zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|