Muzeum Wirtualne Antoine’a Cierplikowskiego

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sieradz
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610173-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamówienie obejmuje
a) opracowanie, zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Muzeum Wirtualnego A. Cierplikowskiego (zwanego dalej MWAC) w rzeczywistości VR, w tym:
- napisanie scenariusza poszczególnych sekwencji „kroków” w MWAC oraz tekstu dla lektora-przewodnika,
- zapewnienie lektora i Jego nagrań będących narracją MWAC,
- stworzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości w tym także digitalizacja 3D i wizualizacja obiektów/eksponatów, które będą stanowiły ekspozycje MWAC.
- zapewnienie „interaktywnej” formy zwiedzania MWAC.
b) wykonanie strony internetowej do udostępniania dedykowanych treści (tzw. landing page) z wykorzystaniem domeny Zamawiającego,
c) stworzenie krótkiego filmu promującego muzeum i zaimplementowanie go na ww. stronie internetowej,
d) dostarczenie i zainstalowanie dwóch zestawów komputerowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami, okularami VR i kontrolerami (zwanych dalej sprzętem),
e) przeszkolenie min. 3 pracowników do obsługi MWAC (możliwe szkolenie on-line) w wymiarze 8 h łącznie
f) zapewnienie serwisu (dopuszczalne online) w postaci 50 roboczogodzin wykorzystywanych wedle potrzeb
i w uzgodnieniu z Zmawiającym w okresie 24 m-cy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, zaś wymagane minimalne parametry techniczne dla sprzętu zawarte są w szczegółowych wymaganiach technicznych (dalej jako SWT), stanowiących załącznik nr 4a do SIWZ
3. Parametry techniczne i funkcjonalne dostarczanego sprzętu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum.
4. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, zgodnie ze sztuką, zaleceniami producenta i najlepszymi praktykami koniecznych, by dostarczone urządzenia poprawnie funkcjonowały w środowisku sieciowym Zamawiającego i zapewniały bezawaryjną pracę użytkownikom Zamawiającego.
5. Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia, obejmujących sprzęt wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym.
6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia SWT obejmujących opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu wraz ze wskazaniem producenta oraz modelu oferowanego sprzętu w zakresie zestawu Gogle VR.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40bba4e8-085c-4e7f-a938-115abd3c9aad
Biuletyn 610173-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Sieradz
Regon 73093433500000
Zamawiajacy adres ulica plac Wojewódzki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 826 61 28
Zamawiajacy fax 43 822 30 05
Zamawiajacy email zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony url www.sieradz.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umsieradz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umsieradz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Nazwa nadana zamowieniu Muzeum Wirtualne Antoine’a Cierplikowskiego
Numer referencyjny WOR-Z.271.48.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Zamówienie obejmuje a) opracowanie, zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie Muzeum Wirtualnego A. Cierplikowskiego (zwanego dalej MWAC) w rzeczywistości VR, w tym: - napisanie scenariusza poszczególnych sekwencji „kroków” w MWAC oraz tekstu dla lektora-przewodnika, - zapewnienie lektora i Jego nagrań będących narracją MWAC, - stworzenie obiektów w wirtualnej rzeczywistości w tym także digitalizacja 3D i wizualizacja obiektów/eksponatów, które będą stanowiły ekspozycje MWAC. - zapewnienie „interaktywnej” formy zwiedzania MWAC. b) wykonanie strony internetowej do udostępniania dedykowanych treści (tzw. landing page) z wykorzystaniem domeny Zamawiającego, c) stworzenie krótkiego filmu promującego muzeum i zaimplementowanie go na ww. stronie internetowej, d) dostarczenie i zainstalowanie dwóch zestawów komputerowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami, okularami VR i kontrolerami (zwanych dalej sprzętem), e) przeszkolenie min. 3 pracowników do obsługi MWAC (możliwe szkolenie on-line) w wymiarze 8 h łącznie f) zapewnienie serwisu (dopuszczalne online) w postaci 50 roboczogodzin wykorzystywanych wedle potrzeb i w uzgodnieniu z Zmawiającym w okresie 24 m-cy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: SOPZ) zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, zaś wymagane minimalne parametry techniczne dla sprzętu zawarte są w szczegółowych wymaganiach technicznych (dalej jako SWT), stanowiących załącznik nr 4a do SIWZ 3. Parametry techniczne i funkcjonalne dostarczanego sprzętu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła rozwiązania o parametrach i oprogramowaniu przewyższającym minimum. 4. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, zgodnie ze sztuką, zaleceniami producenta i najlepszymi praktykami koniecznych, by dostarczone urządzenia poprawnie funkcjonowały w środowisku sieciowym Zamawiającego i zapewniały bezawaryjną pracę użytkownikom Zamawiającego. 5. Dla wszystkich elementów niniejszego zamówienia, obejmujących sprzęt wymaga się dostarczenia: dokumentów licencyjnych/certyfikatów legalności użytkowania, dokumentacji użytkownika, dokumentacji administratora, dokumentacji powykonawczej z instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z hasłami dostępu oraz wykonania wszystkich niezbędnych usług instalacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie, konfiguracyjnych, migracji danych, zgodnie ze sztuką inżynierską, zaleceniami producentów i najlepszymi praktykami wdrożeniowymi, koniecznych by dostarczone oprogramowanie poprawnie (tj. zgodnie z instrukcją funkcjonalną) działało w środowisku sieciowym. 6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia SWT obejmujących opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu wraz ze wskazaniem producenta oraz modelu oferowanego sprzętu w zakresie zestawu Gogle VR.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia na kwotę minimum 70.000,00 złotych (suma gwarancyjna). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem polisy na kwotę minimum 70.000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu projektu graficznego o charakterze artystycznym/kulturalnym zrealizowanych w technologii 2D lub 3D o wartości minimum. 40.000,00 złotych każda W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości i czasu trwania usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się wykonaniem usługi w pełnym zakresie. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą mogącą pełnić funkcje: a) kierownika projektu (graphic and product designer) posiadającego wykształcenie artystyczne (absolwent ASP), minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku graphic and product designer oraz posiadającego doświadczenie związane z realizacją projektów dotyczących sztuki (malarstwo, moda, fotografia), jak również doświadczenie w pracy z instytucjami sztuki, muzeami (także zagranicznymi), b) co najmniej 4 członków Zespołu o następujących minimalnym doświadczeniu: - wykonywanie fotografii na potrzeby digitalizacji 3D - 3D modeling dla VR - programowanie w unreal engine - programowanie dla urządzeń VR - projektowanie UI - tworzenia stron internetowych (web developer) - obróbka materiałów filmowych - filmowanie video 3D - wiedza z zakresu sztuki i mody oraz na temat życia i twórczości A.Cierplikowskiego - wiedza i umiejętności związane z budowaniem narracji filmowej/interaktywnej - wiedza na temat percepcji przez człowieka świata wirtualnego i czynników wpływających na imersję - wiedza artystyczna i doświadczenie w komunikacji marki - wiedza i umiejętności z zakresu wdrażania i stosowania technologii VR W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawcy łącznie wykażą się dysponowaniem wymaganymi osobami.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga złożenia: a) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług należy sporządzić wg załącznika nr 5, c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego należy sporządzić wg załącznika nr 5a.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień zawartej umowy. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku a) ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona, b) w przypadkach i na warunkach określonych w § 4 ust. 7 umowy, 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności niezależnych od stron umowy: a) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania usług, b) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty. 7. W przypadku konieczności zmiany wskazanych przez Wykonawcę w ofercie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca może dokonać zmiany w tym zakresie pod warunkiem zachowania warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w SIWZ i wskazanych przez Wykonawcę w ofercie oraz zawiadomienia Zamawiającego o powyższej zmianie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany. Zmiana w tym zakresie wymaga zawarcia aneksu do umowy, jeżeli dotyczy osób wymienionych w treści umowy. 8. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 9. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria doświadczenie kierownika projektu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria okres gwarancji na sprzęt
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)