Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609509-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA, zwanego dalej „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, na okres 36 miesięcy, szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W ramach zamówienia będzie aktualizowane posiadane przez Zamawiającego Oprogramowanie wraz z modułami: Komentarze, Monografie, Prawo Europejskie w okresie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ.
3. Z Systemu, o którym mowa w 5.1. SIWZ, ma korzystać w tym samym czasie 30 użytkowników Zamawiającego.
4. System musi działać z wykorzystaniem systemu operacyjnego MS Windows oraz powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome.
5. Wykonawca w trakcie wsparcia technicznego zobowiązany jest do utrzymywania w aktualności baz danych i funkcjonalności Systemu, o których mowa w pkt 17-22 OPZ.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, serwera administracyjnego, o których mowa w pkt 3 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 25 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 766142e3-a6a8-479c-a6b7-2f4db36e3153
Biuletyn 609509-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 01132013000000
Zamawiajacy adres ulica Pawińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17/21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(47)7228362, +48(47)7228454,
Zamawiajacy fax +48(22)8254979
Zamawiajacy email zamowienia@zer.mswia.gov.pl,
Adres strony url http://bip.zer.mswia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub w postaci elektronicznej - za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w przypadku składania oferty w formie pisemnej: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA, 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 472 lub 462.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA
Numer referencyjny ZER-ZP-15/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA systemu informacji prawnej LEX OMEGA, zwanego dalej „Systemem” lub „Oprogramowaniem”, na okres 36 miesięcy, szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W ramach zamówienia będzie aktualizowane posiadane przez Zamawiającego Oprogramowanie wraz z modułami: Komentarze, Monografie, Prawo Europejskie w okresie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ. 3. Z Systemu, o którym mowa w 5.1. SIWZ, ma korzystać w tym samym czasie 30 użytkowników Zamawiającego. 4. System musi działać z wykorzystaniem systemu operacyjnego MS Windows oraz powszechnie dostępnej przeglądarki internetowej, np. Mozilla Firefox, Google Chrome. 5. Wykonawca w trakcie wsparcia technicznego zobowiązany jest do utrzymywania w aktualności baz danych i funkcjonalności Systemu, o których mowa w pkt 17-22 OPZ. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności związane z przyjmowaniem zgłoszeń o awariach Systemu, serwera administracyjnego, o których mowa w pkt 3 ppkt 3 OPZ, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje powyższy fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w pkt 25 ppkt 3-5 OPZ, na każde żądanie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 48810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okres w dniach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 6. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na zasadach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ i w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:05
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) odbywa się: 1.1. za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) osobiście, za pośrednictwem posłańca i/lub 1.2. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), czyli w sposób określony w dziale I, w rozdziale 2a ustawy Pzp za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia i formularza Wyślij wiadomość do zamawiającego. 2. Klauzula informacyjna RODO [zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 4 maja 2016 r., nr 119/1 z późn. zm.)] znajduje się w pkt 18 SIWZ.

Criterion

Kryteria Oferowana Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)