Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do Klubu Profesorskiego i Cafeterii Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608005-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do Klubu Profesorskiego i Cafeterii Politechniki Wrocławskiej w ilości i asortymencie wskazanym w części B) Opisu przedmiotu zamówienia (Wykazie Asortymentowym).
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15894300-4 – dania gotowe.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik do SIWZ nr 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Miejsce dostawy:
1) Klubu Profesorskiego (Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A1, s. 239);
2) Cafeterii (Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A1, s. 41).
4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
5. Dostawa zamówionych towarów odbywać się będzie sukcesywnie, wg zapotrzebowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4078b58f-5483-474e-8ba0-76821ace9836
Biuletyn 608005-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url https://przetargi.pwr.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.pwr.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 - pok.409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do Klubu Profesorskiego i Cafeterii Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny AC/BZP/242-284/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do Klubu Profesorskiego i Cafeterii Politechniki Wrocławskiej w ilości i asortymencie wskazanym w części B) Opisu przedmiotu zamówienia (Wykazie Asortymentowym). Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15894300-4 – dania gotowe. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik do SIWZ nr 3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy: Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy: 1) Klubu Profesorskiego (Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A1, s. 239); 2) Cafeterii (Wybrzeże Wyspiańskiego 27, bud. A1, s. 41). 4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. 5. Dostawa zamówionych towarów odbywać się będzie sukcesywnie, wg zapotrzebowania.
Cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia - do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Szczegóły dotyczące terminu wykonania i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazuje link do pobrania przez Zamawiającego odpisu. 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). W zał. do SIWZ pomocniczy druk.
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty: - Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy – Opis Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 3 do SIWZ - Próbki, o których mowa w rozdziale V pkt 6 SIWZ - (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo; - (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca przedkłada wraz z ofertą opis oferowanych produktów – wypełniony i podpisany (w części przeznaczonej dla Wykonawcy) Załącznik nr 3 do SIWZ– Wykonawca wskazuje skład zaoferowanych produktów – wg wymagań Zamawiającego oraz próbki zgodne z opisem w Załączniku nr 3 w celu oceny jakości w kryterium oceny ofert (rozdz. XII SIWZ) · 1 szt. sałatki jarzynowej, · 1 szt. gołąbka tradycyjnego · 4 szt. pierogów ruskich · 1 szt. krokieta z mięsem Próbki mają być dostarczone wraz z ofertą, w opakowaniach zapewniających należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi i uszkodzeniami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru - zgodnie z § 10 Wzoru umowy oraz określa warunki tych zmian: 1) Dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego. 2) Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego artykułu bądź nazwy własnej artykułu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek artykułu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego artykułu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; b) zmiany sposobu konfekcjonowania artykułów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; c) wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego artykułu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego: d) niewyczerpania całości przedmiotu umowy i maksymalnego wynagrodzenia w terminie jej zawarcia, możliwość przedłużenia terminu realizacji dostaw o maksymalnie 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)