Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610028-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych)
w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji.
4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef288c63-dc4f-47ee-8b18-e16f52b7b139
Biuletyn 610028-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://zamowienia.uni.opole.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/uni_opole
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Ze względu na ograniczoną ilość znaków Nazwy i numery identyfikacyjne projektów zostały wskazane w pkt II.9) Informacje dodatkowe
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Poprzez stronę internetową: http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1519 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/395307
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami udostępniona jest poprzez: stronę internetową: http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1519 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/395307
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/transakcja/395307
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/41/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny zakup laptopów (komputerów przenośnych) w określonych konfiguracjach sprzętowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Część zamówienia finansowana będzie ze środków pochodzących z Unii Europejskiej: Nazwa i numer identyfikacyjny projektu: - „Rewitalizacja budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Kominka 6”; nr projektu: RPOP.10.02.00-IZ.00-16-004/17. - Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego projekt nr POWR.05.03.00-00-0003/18. - „International Alumni Club” projekt nr PPI/IAL/2018/1/00008/U/001. - „Modernizacja obiektu dydaktycznego Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Oleskiej 48 w Opolu“. - Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Opolskiego, nr projektu POWR.03.05.00-00-Z009/17-00. - Uruchomienie Praktycznego Kierunku Obsługa Biznesu; nr projektu: POWR.03.01.00-00-N025/16-00. - Uruchomienie kierunku lekarskiego na Uniwersytecie Opolskim” POWR.03.01.00-00-N026/16-00 - Mój pomysł, moja wiedza, moja firma 2, nr projektu: RPOP.07.03.00-16-0003/18. - „Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Uniwersytetu Opolskiego na Rzecz Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego – Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie" projekt nr RPOP.01.02.00-16-0001/17. - Rozwój specjalistycznych kadr dla biznesu w Opolu POWR.03.01.00-00-O010/17. - Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego. - Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA103-048195, nr projektu: 18-06-003. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-062046, nr projektu: 19-06-003. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048979, nr projektu: 18-06-005. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-063136, nr projektu: 19-06-005. - „Partnerstwa strategiczne. Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive education“- ERASMUS+,, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065062, nr projektu: 19-06-006. - „Partnerstwa strategiczne. „Program kształcenia studentów uczelni medycznych (i nauk o zdrowiu) z zakresu leczenia zachowawczego dysfunkcji mięśni dna miednicy””, nr umowy: 2018-1-PL01-KA203-051055, nr projektu: 18-06-011. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048317, nr projektu: 18-06-010. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2018-1-PL01-KA107-048849, nr projektu: 18-06-012 - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami programu ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA103-063011, nr projektu: 19-06-009. - „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2018-1-POWER-HE-048317, nr projektu: 18-06-009. - „Partnerstwa strategiczne: „Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA203-065205, nr projektu: 19-06-011. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2019-1-PL01-KA107-064329, nr projektu: 19-06-012. - „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2019-1-POWER-HE-063011, nr projektu: 19-06-013. - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego między krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2020-1-PL01-KA107-081038,, nr projektu: - Partnerstwa strategiczne: „Innowacyjne kształcenie studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu, wynikające z lepszego dostosowania oferty dydaktycznej w aspekcie potrzeb zdrowotnych kobiet w ciąży i po porodzie.”,nr umowy: 2020-1-PL01-KA203-081905, nr projektu: - „Mobilność edukacyjna w sektorze szkolnictwa wyższego z krajami partnerskimi - ERASMUS+”, nr umowy: 2020-1-PL01-KA103-079009,, nr projektu: 20-06-004. - „Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej (POWER)”, nr umowy: 2020-1-POWER-HE-079009, nr projektu: 20-06-005. - FORTHEM: "Fostering Outreach within European Regions, Transnational Higher Education and Mobility: A pan-European living lab and integrative European University". - Uniwersytet Opolski uczelnia (bardzo!) dostępna, POWR.03.05.00-00-A013/20 - Kształcenie Dla Rozwoju sektorA Usług dla biznesu w Opolu, POWR.03.01.00-00-O025/19-00 - Konsolidacja Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej i Uniwersytetu Opolskiego, MNiSW/2020/364/DIR/KON - EUROfusion (EURATOM) Grant Agreement number:633053 — Implementation of activities described in the Roadmap to Fusion during Horizon 2020 through a Joint programme of the members of the EUROfusion consortium nr projektu 14-37-001 - "Synteza i badania aktywności mikrobiologicznej wybranych związków fenyloboronowych" –NCN umowa UMO - 2016/23/B/ST5/02847 nr projektu 17-32-006 - "Zróżnicowanie populacyjne triasowych płazów z Krasiejowa- paleohistologia i geochemia narzędziem w badaniach paleoekologicznych" NCN umowa UMO-2016/23/N/ST10/02179 nr projektu 17-32-003 - "Molekularne mechanizmy selektywnego wprowadzania RNA do egzosomow" NCN umowa UMO-2016/23/B/NZ1/02975 nr projektu 17-32-007 - "Uwarunkowania stabilności i spójności polskiej reprezentacji w Parlamencie Europejskim"- NCN umowa nr UMO-2016/23/B/HS5/03750 nr projektu 17-32-005 - "Problem tożsamości jaźni w perspektywie tezy o względności pojęciowej"- NCN umowa nr Umowa 2017/25/N/HS1/00672 nr projektu 18-32-003 - „Zorganizowane grupy interesów jako "brakujące ogniwo" w kreowaniu polityk w wybranych krajach postkomunistycznych” NCN umowa nr UMO - 2016/23/G/HS5/01001 - „Wybory niekonkurencyjne do rad gmin jako specyfika demokracji na poziomie lokalnym w Polsce” NCN umowa DEC- 2019/03/X/HS5/00041 nr projektu 19-32-004 - "Związki wykazujące fluorescencję jako specyficzne markery polskich miodów odmianowych" NCN umowa nr UMO - 2017/25/N/NZ9/00623 nr projektu 18-32-001 - „Profilowanie fosforowe jako metoda oceny rozwoju organizmów w warunkach stresu fizjologicznego- diagnostyka fosforomiczna” NCN umowa nr UMO - 2017/27/B/NZ4/00698 nr projektu 18-32-004 - „Projektowanie nowych metod sprzęgania krzyżowego z udziałem metali powszechnie występujących w przyrodzie - efektywna droga do zrównoważonej syntezy” NCN umowa nr UMO-2019/35/D/ST4/00806 nr projektu 20-32-002 - "Cykl konferencji związanych z obchodami 800-lecia Uniwersytetu w Padwie" MNiSW Umowa nr DNK/SP/469472/2020 nr projektu 20-35-002 - POLONIUM-NAWA- WYMIANA BILATERALNA RP-FR nr umowy PPN/BIL/2018/1/00181/U/00016 nr projektu 19-07-002 - „Wysokowymiarowy rachunek prawdopodobieństwa: asymptotyczne i nieasymptotyczne własności widm macierzy losowych” NCN umowa nr UMO-2018/31/B/ST1/03937 nr projektu 19-32-002 - „Wyzwania dla automatycznego wnioskowania w rozstrzygalnych fragmentach logiki pierwszego rzędu: drzewa, porządki i liczebniki” NCN Umowa nr UMO-2018/31/B/ST6/03662 nr projektu 19-32-003 - „Prawne formy zarządzania dziedzictwem kulturowym w Europie w perspektywie prawnoporównawczej” NCN Umowa nr UMO-2019/35/B/HS5/02084 nr projektu 20-32-001 - „Smart human oriented platform for connected factories” Horizon 2020 umowa nr AMD-873087-4 nr projektu 20-37-001 - "Badania eksperymentalne oraz modelowanie komputerowe procesów wymiany ciepła w hipotermii leczniczej mózgu noworodków" NCN umowa nr UMO-2018/29/B/ST8/01490 nr projektu 19-32-001 - "Współpraca UO i UHK zwiększająca mozliwości absolwentów na transgranicznym rynku pracy" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001150 nr projektu 17-37-001 - „BIOSTRATEG 3 - Innwacyjna metoda poprawy jakości wody w wielofunkcyjnych zbiornikach retencyjnych” NCBiR Umowa nr BIOSTRATEG/343733/15/NCBR/2018) nr projektu 19-31-001 - „Innowacje edukacyjne nakierowane na zwiększenie szans zatrudnienia absolwentów w ekoturystyce" Interreg V-A RCz-RP umowa nr CZ.11.3.119/0.0/0.0/16_022/0001153 nr projektu 18-37-002 - „Integracja i moblizacja danych o różnorodności bioetycznej Eucaryota w zasobach polskich instytucji naukowych (IMBIO)” umowa nr POPC.02.01-00-0081/19 nr projektu 19-37-002 - "Pedagogia tolerancji. Podążając za Karolem Wojtyłą" MNiSW Umowa nr SONP/SP/461712/2020 nr projektu 20-35-002 - "LEIA-HF: Levosimendan In Ambulatory Heart Failure Patients" ABM Umowa nr 2019/ABM/01/00017-00 nr projektu 20-29-001 - "Oddziaływanie jonów żelaza z białkiem szoku cieplnego B1" NCN Umowa nr UMO-2018/31/D/ST4/02574 nr projektu 19-32-007 - "Profilowanie małocząsteczkowych związków organicznych w miodach o różnym pochodzeniu botanicznym" NCN Umowa nr UMO-2020/36/T/NZ9/00375 nr projektu 20-32-003 - "Endemity jako predyktory różnorodności funkcjonalnej i filogenetycznej roślinności Azji Środkowej" NCN Umowa nr DEC-2020/04/X/NZ8/00032 nr projektu 20-32-004 - „Paleozoiczne stawonogi z eratyków gdyńskich wybrzeżky klifowych” MNiSW Umowa nr 0001/DIA/2020/49 nr projektu 20-35-005 - „Ochrona różnorodności biologicznej poprzez utworzenie ośrodka zrównoważonego rozwoju w Pokoju, stworzenie planu i programu integralności i spójności regionalnego systemu Natura 2000 oraz podniesienia kompetencji ekologicznych mieszkańców Opolszczyzny” – Umowa nr RPOP.05.01.00-16-0012/17-00 nr projektu 19-37-001. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (termin obowiązywania umowy): sukcesywnie przez okres dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Czas dostawy przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż trzy [ 3 ] dni robocze i nie dłuższy niż siedem [ 7 ] dni roboczych od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy zapotrzebowania do momentu otrzymania zamawianego sprzętu przez Zamawiającego. Czasem dostawy przedmiotu zamówienia (realizowanego w ramach indywidualnych zapotrzebowań) jest czas oczekiwania od momentu wysłania przez Zamawiającego do Wykonawcy indywidualnego zapotrzebowania do momentu otrzymania zamawianego w indywidualnym zapotrzebowaniu sprzętu przez Zamawiającego. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest określić faktyczny oferowany czas dostawy przedmiotu zamówienia. 7 Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest sukcesywne dostarczanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę (o wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia) w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące indywidualne zapotrzebowania Zamawiającego składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 2. Indywidualnym zapotrzebowaniem jest przygotowywane sukcesywnie przez Zamawiającego zamówienie zawierające przedmiot zamówienia (sprzęt) wraz ze wskazaniem ilości i wartości zamówienia, unikalny numer nadany przez Zamawiającego oraz informacje dotyczące miejsca dostawy. Indywidualne zapotrzebowanie przekazywane jest Wykonawcy przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 8. Sukcesywne dostawy Wykonawcy, o których mowa w pkt. 7, obejmują transport, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w indywidulanym zapotrzebowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę: Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie Zaoferowany sprzęt.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza świadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zabezpieczenie oferty wadium - zgodnie z pkt. 14 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: siedem tysięcy 00/100 [ 7 000,00 ] złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7 Siła wyższa 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/41/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)