| GuidZP400 |
28df2622-2648-4f96-bb2d-93bf25da9cfa
|
| Biuletyn |
610914-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Włocławski
|
| Regon |
91086855300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cyganka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
54 230 46 00
|
| Zamawiajacy fax |
54 230 46 71
|
| Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.wloclawski.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.wloclawski.pl, http://bip.powiat.wloclawski.pl, https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Przedmiotowe zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Szkoła ćwiczeń Ziemi Kujawsko-Dobrzyńskiej województwa kujawsko-pomorskiego” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wloclawski.pl, http://bip.powiat.wloclawski.pl, https://pow-wloclawski.rbip.mojregion.info
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z póżn. zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Włocławku, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 35
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu pn. „Szkoła Ćwiczeń Ziemi Kujawsko-Dobrzyńskiej województwa kujawsko-pomorskiego” z podziałem na 10 części
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.1.28.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu pn. „Szkoła Ćwiczeń Ziemi Kujawsko-Dobrzyńskiej województwa kujawsko-pomorskiego” z podziałem na 10 części:
Część Nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu,
Część Nr 2 – dostawa i montaż wyposażenia do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu,
Część Nr 3 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni matematycznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 4 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej (część chemiczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 5 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni przyrodniczej (część fizyczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 6 – dostawa i montaż wyposażenia do pracowni przyrodniczej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 7 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 8 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej - geograficznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu,
Część Nr 9 – dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni TIK do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu,
Część Nr 10 – dostawa wyposażenia do pracowni TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych) do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu oraz dostawa wyposażenia do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – specyfikacja wyposażenia pracowni załącznik nr 5 do SIWZ – dla każdej części zamówienia, w tym także kwestie związane z gwarancjami czy niezbędnymi dokumentami dla danej części zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostępny do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnych umów na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie, zgodnie z przedstawionym wzorem umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część składającą się na niniejsze zamówienie.
Przedmiotowe zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Szkoła ćwiczeń Ziemi Kujawsko-Dobrzyńskiej województwa kujawsko-pomorskiego” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 2014-2020 Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert: 14 dni od dnia zawarcia umowy lub 10 dni od dnia zawarcia umowy lub 7 dni od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.3. ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zakres zmian, charakter oraz warunki ich wprowadzenia):
1) zmiana zakresu przedmiotu umowy, w przypadku:
a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) konieczności wykonania dodatkowych dostaw oraz prac z nimi związanych, lub wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia;
2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmian, o których mowa w pkt 1;
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie;
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy;
6) gdy nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy oraz zmiana danych teleadresowych.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 1 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż wyposażenia do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pracowni języków obcych do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 2 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni matematycznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni matematycznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 3 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej (część chemiczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej (część chemiczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 4 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni przyrodniczej (część fizyczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni przyrodniczej (część fizyczna) do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 5 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa i montaż wyposażenia do pracowni przyrodniczej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pracowni przyrodniczej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 6 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 7 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej - geograficznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej - geograficznej do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 8 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni TIK do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni TIK do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 9 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa wyposażenia do pracowni TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych) do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu oraz dostawa wyposażenia do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych) do Liceum Ogólnokształcącego im. Franciszka Becińskiego w Lubrańcu oraz dostawa wyposażenia do Liceum Ogólnokształcącego im. Królowej Jadwigi w Kowalu, zgodnie z wymaganiami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacja wyposażenia pracowni dla części 10 - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| | |