| GuidZP400 |
6e6c8975-ebac-4421-b02f-340c52a30dc8
|
| Biuletyn |
610374-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Adama Mickiewicza
|
| Regon |
14047007100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mokotowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-560
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
224 476 100
|
| Zamawiajacy fax |
224 476 152
|
| Zamawiajacy email |
iam@iam.pl
|
| Adres strony url |
www.iam.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.iam.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iam.pl/pl/bip/przetargi
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza
|
| Numer referencyjny |
8/IAM/2020/11
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza.
Zadanie nr 1
Apaszka jedwabna
Zadanie nr 2
Gra memory
Zadanie nr 3
Poszetka jedwabna
Zadanie nr 4
Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
Zadanie nr 5
Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 1A, 1B, 1C,1D do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia w każdym Zadaniu oznacza wykonanie i dostarczenie materiałów (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby IAM , ul. Mokotowska 25 (III p. – bez windy), Warszawa, terminie:
do dnia 21 grudnia 2020 roku (Zadanie nr 1 i nr 3)
do dnia 28 grudnia 2020r. (Zadanie nr 2, nr 4 i nr 5).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje, brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.
2.Do oferty wypełnionej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ należy załączyć:
1) pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy
2) próbki materiałów promocyjnych. Wymagania wobec próbek:
a) Próbka, może zawierać oznakowanie, elementy graficzne odmienne od wymaganych przez Zamawiającego.
b) Cechy jakościowe próbki, w szczególności dotyczące: precyzji wykonania, estetyki, jakość nadruku, materiału itp., będą podlegały ocenie w kryterium oceny „Jakość”, a także będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający przystąpi do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w trybie art. 94 ustawy Pzp.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:
1) podmioty składające ofertę;
2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw;
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi.
5. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert .
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 Apaszka jedwabna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (apaszki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym:
1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt,
2. Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt,
3. Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1
Apaszki jedwabne
2 wzory kolorystyczne
Nakład: po 500 sztuk każdego wzoru
Format gotowej apaszki 60 x 60 cm (dostarczony plik o wymiarach 62 x 62 cm, zostawione po 2 cm marginesu),
Materiał: 100% twill jedwabny 14 mm
Wykończenie: maszynowe obszycie apaszkowe
Brak wszywanej metki
Wzór naniesiony techniką druku cyfrowego
Projekt nadruków na apaszce
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 Gra memory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (gry):
1. Estetyka wykonania elementów introligatorskich pudełka tj. równość boków, równość sklejeń, stabilność pudełka, pasowanie wszystkich elementów, trwałość połączeń, 0-20 pkt
2. Estetyka zadruku tj. nasycenie barw, dokładność pasowania, dokładność odwzorowania, brak smug i przebarwień, 0-20 pkt.
3. Estetyka wykonania elementów gry tj. równe przycięcie krawędzi elementów gry, jednakowy zadruk poszczególnych elementów, 0-10 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2
Gra memory
Wykonanie gry o następujących parametrach:
1. OPAKOWANIE – poziome o bokach ok 160 mm x 160 mm wysokość całego opakowania ok 25 mm surowiec Malmero black 300g - bez kaszerowania opakowanie dwuczęściowe – spód wysuwany z tasiemką(jak szufladka ) , obwoluta z nadrukiem bielą (sito) wewnątrz karta z tektury 1,5mm czarnej barwionej w masie.
2. 42 KARTY - średnica 75 mm , kaszerowana dwustronnie kredą 250g tektura czarna j.w.1,5mm / druk 1+1 + folia soft touch + lakier UV wybiórczo
3. BROSZURA 665 X 400 MM/ SKŁADANA JAK MAPA surowiec barwiony w masie Ispira black 120 / DRUK UV : 1+1 biały, falcowanie/ bigowanie
Nakład: 500 egz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 Poszetka jedwabna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (poszetki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, w tym:
1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt,
2.Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt,
3.Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3
Poszetka jedwabna
1. Wymiar gotowej poszetki: 31 x 31 cm (plik wielkości 32 x32 cm, zostawione po 1 cm z każdej strony projektu)
2. Materiał bazowy – 100% twill jedwabny
3. Wykończenie – maszynowe obszycie apaszkowe
4. Wzór naniesiony techniką druku
5. Brak metki doszywanej
6. Zamawiana liczba: 500 sztuk
Opakowania: zostaną dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego.
Konfekcjonowanie po stronie Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega nadzór nad produkcją.
Niezbędne wykonanie próby 1:1 i akceptacja kolorów oraz wykończenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem produkcji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (filiżanka ze spodkiem) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, w tym:
1. Rodzaj porcelany tj. białość, grubość, ciężar, 0-15 pkt,
2. Estetyka nadruku na filiżance tj. wyrazistość detali, powtarzalność zadruku, nasycenie barwy 0-15 pkt,
3. Estetyka wykonania opakowania tj. stabilność opakowania, równość boków, równość krawędzi opakowania, trwałość połączeń 0-10 pkt,
4. Estetyka zadruku opakowania tj. nasycenie kolorów, brak smug i przebarwień 0-10 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4
Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
Filiżanka porcelanowa model „Swan” o parametrach:
Pojemność 150 ml, Ø 95 mm biała – zadruk 1 kolor po obu stronach filiżanki
Spodek Ø 165 mm owalny biały – zadruk na wgłębieniu spodka 1 kolor
Do tego pudełko z zadrukiem 4 +0 – wizualizacja przykładowego pudełka w załączeniu. Pudełko może być otwierane z góry lub z boku. Konieczna akceptacja pudełka przez Zamawiającego. Liczba sztuk: 200 kompletów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (kartowe okulary VR) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, w tym:
1. Jakość opakowania i okularów - ogólna estetyka - jakość zagięć, wytrzymałość po kilkakrotnym wyjęciu z opakowania, włożeniu telefonu, 0- 15 pkt,
2. Stabilność konstrukcji okularów, odporność na lekkie zgniecenia, trzymanie założonej formy, 0-10 pkt,
3. Precyzja, gładkość i równomierność krawędzi opakowania i okularów, 0-10 pkt,
4. Jakość druku (estetyka), brak smug i przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru, 0- 15 pkt .
W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Jednocześnie do oferty Wykonawca musi załączyć wydrukowany model obrotowy 3d projektu okularów. Ww. model jest również częścią oferty i nie będzie podlegał uzupełnieniu. Brak dołączenia opisanego modelu do oferty będzie skutkował uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4
Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
Format: 152 x 92 x 65 mm
Materiał: tektura falista 1,8 mm wysokiej jakości
Zadruk: 4+4
Wyposażone w soczewki biconvex (lub podobne) o średnicy 30mm z regulacją, ogniskowa 50 mm
Wszystkie elementy osadzone na stałe w konstrukcji okularów nie wymagające dodatkowego montażu
soczewki i okulary produkowane w Polsce
Okularu muszą być kompatybilne z telefonami iOS/Android z wbudowanym żyroskopem o wymiarach ekranu do 6,1 cala
Telefon musi mieć stabilne mocowanie w okularach, np. po przez system zapięć „na rzepy”
Kartonowe etui formatu 145 x 90 x 90 mm
Materiał: tektura falista 1.8 mm wysokiej jakości
Zadruk: 4+4
Wykończenie : folia matowa
Nakład: 1000 sztuk
Prosta i szybka konstrukcja, brak potrzeby składania.
Wraz z ofertą konieczne jest dostarczenia wydrukowanego modelu obrotowego 3d projektu okularów.
Plik graficzny zadruku na okularach i pudełku zostanie przesłany Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
| | |