Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Instytut Adama Mickiewicza
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610374-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza.
Zadanie nr 1
Apaszka jedwabna
Zadanie nr 2
Gra memory
Zadanie nr 3
Poszetka jedwabna
Zadanie nr 4
Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
Zadanie nr 5
Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 1A, 1B, 1C,1D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e6c8975-ebac-4421-b02f-340c52a30dc8
Biuletyn 610374-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Adama Mickiewicza
Regon 14047007100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mokotowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 476 100
Zamawiajacy fax 224 476 152
Zamawiajacy email iam@iam.pl
Adres strony url www.iam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.iam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://iam.pl/pl/bip/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer referencyjny 8/IAM/2020/11
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w podziale na pięć zadań dla Instytutu Adama Mickiewicza. Zadanie nr 1 Apaszka jedwabna Zadanie nr 2 Gra memory Zadanie nr 3 Poszetka jedwabna Zadanie nr 4 Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu Zadanie nr 5 Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 1A, 1B, 1C,1D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia w każdym Zadaniu oznacza wykonanie i dostarczenie materiałów (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby IAM , ul. Mokotowska 25 (III p. – bez windy), Warszawa, terminie: do dnia 21 grudnia 2020 roku (Zadanie nr 1 i nr 3) do dnia 28 grudnia 2020r. (Zadanie nr 2, nr 4 i nr 5).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 2.Do oferty wypełnionej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ należy załączyć: 1) pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy 2) próbki materiałów promocyjnych. Wymagania wobec próbek: a) Próbka, może zawierać oznakowanie, elementy graficzne odmienne od wymaganych przez Zamawiającego. b) Cechy jakościowe próbki, w szczególności dotyczące: precyzji wykonania, estetyki, jakość nadruku, materiału itp., będą podlegały ocenie w kryterium oceny „Jakość”, a także będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający przystąpi do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w trybie art. 94 ustawy Pzp. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi. 5. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert .

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Apaszka jedwabna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (apaszki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: 1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt, 2. Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt, 3. Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 Apaszki jedwabne 2 wzory kolorystyczne Nakład: po 500 sztuk każdego wzoru Format gotowej apaszki 60 x 60 cm (dostarczony plik o wymiarach 62 x 62 cm, zostawione po 2 cm marginesu), Materiał: 100% twill jedwabny 14 mm Wykończenie: maszynowe obszycie apaszkowe Brak wszywanej metki Wzór naniesiony techniką druku cyfrowego Projekt nadruków na apaszce
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Gra memory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (gry): 1. Estetyka wykonania elementów introligatorskich pudełka tj. równość boków, równość sklejeń, stabilność pudełka, pasowanie wszystkich elementów, trwałość połączeń, 0-20 pkt 2. Estetyka zadruku tj. nasycenie barw, dokładność pasowania, dokładność odwzorowania, brak smug i przebarwień, 0-20 pkt. 3. Estetyka wykonania elementów gry tj. równe przycięcie krawędzi elementów gry, jednakowy zadruk poszczególnych elementów, 0-10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 Gra memory Wykonanie gry o następujących parametrach: 1. OPAKOWANIE – poziome o bokach ok 160 mm x 160 mm wysokość całego opakowania ok 25 mm surowiec Malmero black 300g - bez kaszerowania opakowanie dwuczęściowe – spód wysuwany z tasiemką(jak szufladka ) , obwoluta z nadrukiem bielą (sito) wewnątrz karta z tektury 1,5mm czarnej barwionej w masie. 2. 42 KARTY - średnica 75 mm , kaszerowana dwustronnie kredą 250g tektura czarna j.w.1,5mm / druk 1+1 + folia soft touch + lakier UV wybiórczo 3. BROSZURA 665 X 400 MM/ SKŁADANA JAK MAPA surowiec barwiony w masie Ispira black 120 / DRUK UV : 1+1 biały, falcowanie/ bigowanie Nakład: 500 egz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Poszetka jedwabna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (poszetki) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1B do SIWZ, w tym: 1. Estetyka wykonania (tj. staranność wykonania obszyć – jakość wykonania ściegu, brak strzępień, „falowania” materiału), 0-20 pkt, 2.Kolorystyka nadruku (tj. nasycenie kolorystyczne, oddanie detalu) – 0-20 pkt, 3.Materiał, z którego została wykonana próbka (brak prześwitów materiału) 0-10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 Poszetka jedwabna 1. Wymiar gotowej poszetki: 31 x 31 cm (plik wielkości 32 x32 cm, zostawione po 1 cm z każdej strony projektu) 2. Materiał bazowy – 100% twill jedwabny 3. Wykończenie – maszynowe obszycie apaszkowe 4. Wzór naniesiony techniką druku 5. Brak metki doszywanej 6. Zamawiana liczba: 500 sztuk Opakowania: zostaną dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego. Konfekcjonowanie po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega nadzór nad produkcją. Niezbędne wykonanie próby 1:1 i akceptacja kolorów oraz wykończenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem produkcji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (filiżanka ze spodkiem) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, w tym: 1. Rodzaj porcelany tj. białość, grubość, ciężar, 0-15 pkt, 2. Estetyka nadruku na filiżance tj. wyrazistość detali, powtarzalność zadruku, nasycenie barwy 0-15 pkt, 3. Estetyka wykonania opakowania tj. stabilność opakowania, równość boków, równość krawędzi opakowania, trwałość połączeń 0-10 pkt, 4. Estetyka zadruku opakowania tj. nasycenie kolorów, brak smug i przebarwień 0-10 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 Filiżanka ze spodkiem w opakowaniu Filiżanka porcelanowa model „Swan” o parametrach: Pojemność 150 ml, Ø 95 mm biała – zadruk 1 kolor po obu stronach filiżanki Spodek Ø 165 mm owalny biały – zadruk na wgłębieniu spodka 1 kolor Do tego pudełko z zadrukiem 4 +0 – wizualizacja przykładowego pudełka w załączeniu. Pudełko może być otwierane z góry lub z boku. Konieczna akceptacja pudełka przez Zamawiającego. Liczba sztuk: 200 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium Jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie załączonej do oferty próbki (kartowe okulary VR) zawierającej zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1D do SIWZ, w tym: 1. Jakość opakowania i okularów - ogólna estetyka - jakość zagięć, wytrzymałość po kilkakrotnym wyjęciu z opakowania, włożeniu telefonu, 0- 15 pkt, 2. Stabilność konstrukcji okularów, odporność na lekkie zgniecenia, trzymanie założonej formy, 0-10 pkt, 3. Precyzja, gładkość i równomierność krawędzi opakowania i okularów, 0-10 pkt, 4. Jakość druku (estetyka), brak smug i przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru, 0- 15 pkt . W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium Jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu. Jednocześnie do oferty Wykonawca musi załączyć wydrukowany model obrotowy 3d projektu okularów. Ww. model jest również częścią oferty i nie będzie podlegał uzupełnieniu. Brak dołączenia opisanego modelu do oferty będzie skutkował uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 Okulary do wirtualnej rzeczywistości w opakowaniu Format: 152 x 92 x 65 mm Materiał: tektura falista 1,8 mm wysokiej jakości Zadruk: 4+4 Wyposażone w soczewki biconvex (lub podobne) o średnicy 30mm z regulacją, ogniskowa 50 mm Wszystkie elementy osadzone na stałe w konstrukcji okularów nie wymagające dodatkowego montażu soczewki i okulary produkowane w Polsce Okularu muszą być kompatybilne z telefonami iOS/Android z wbudowanym żyroskopem o wymiarach ekranu do 6,1 cala Telefon musi mieć stabilne mocowanie w okularach, np. po przez system zapięć „na rzepy” Kartonowe etui formatu 145 x 90 x 90 mm Materiał: tektura falista 1.8 mm wysokiej jakości Zadruk: 4+4 Wykończenie : folia matowa Nakład: 1000 sztuk Prosta i szybka konstrukcja, brak potrzeby składania. Wraz z ofertą konieczne jest dostarczenia wydrukowanego modelu obrotowego 3d projektu okularów. Plik graficzny zadruku na okularach i pudełku zostanie przesłany Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
  

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)