| GuidZP400 |
0da88749-8969-4084-b897-da4dc3463e86
|
| Biuletyn |
610582-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
| Regon |
49189318000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
| Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
| Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych na 2021 rok
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.29.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Nowosądeckiego związanych z rejestracją pojazdów – na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 110, ze zmianami/ oraz odbiór i kasacja urzędowo odebranych tablic rejestracyjnych.
Zamawiający zastrzega sobie skorzystanie z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup nie mniej niż 18 000 sztuk i nie więcej niż 35 500 sztuk tablic rejestracyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp (zamówienia przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego):
nie dotyczy.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia):
nie dotyczy.
4. Termin wykonania (realizacji) zamówienia:
Zamawiający przewiduje sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych, do 10 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego, w okresie od 4 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku (za dni robocze zamawiający uważa dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy przypadających w tym okresie).
|
| Okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie wykonywane było przez wykonawcę, który spełnia wymagania określone w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. z 2020 r. poz. 110, ze zmianami/ tzn. jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki ten powinien spełniać samodzielnie co najmniej jeden
z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,
terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak
podstaw wykluczenia wykonawcy, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
(dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być
wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia i dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegają wykluczeniu,
określone w pkt 1, składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4. W przypadku, gdy
wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się
na zasoby innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. 5. W przypadku, gdy
wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach
określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w
odniesieniu do tego podmiotu dokumentu wymienionego w pkt 1, o ile jest mu znany.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia marszałka województwa, właściwego
ze względu na siedzibę przedsiębiorcy o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców
produkujących tablice rejestracyjne. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt 1, składa każdy z wykonawców, w
zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ,
b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w
Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób
określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają
okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę
wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania
oferty lub wniosku” dostępnego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako
tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu
przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument
zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia
oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. 3. Dokumenty lub oświadczenia, o
których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci
dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za
zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca,
podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub
oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej
kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w
imieniu wykonawcy. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5
SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne
dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z
dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii
dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa
lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z
pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w
pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego
Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią
związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się,
że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu
wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych
elektronicznych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 5. Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana
jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument
potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa
należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii
poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e
pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum zamawiający przed podpisaniem
umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24
ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1076, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego
postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców. 7. Wykonawca może
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|