Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do wideokonferencji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610349-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 386500006, 323211000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego do pracy biurowej i pracy zdalnej: 18 szt komputerów przenośnych, 2szt. stacji dokującej do MacBook PRO, 3 szt. dysków zewnętrznych, 3 szt. czytników kart pamięci, 3 szt. pamięci USB (pendrive), 3 szt. bezprzewodowej klawiatury i myszy, 10 szt. myszy USB
Część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego: Aparat cyfrowy bezlusterkowy - 1 szt.
Część 3 - dostawa sprzętu do wideokonferencji: System do wideokonferencji – 1 szt. (komplet), Ekrany LCD - 2 szt., Mobilny uchwyt do monitora - 2 szt., Monitor IPS - 1 szt., Kamera cyfrowa 4K – 2 szt., Akcesoria do kamery cyfrowej – 1 komplet, Switcher live – 1 szt., Obiektyw 7-14 mm - 1 szt., Obiektyw 12-100 mm - 2 szt., Obiektyw 100-400 mm - 1szt., Statyw Foto - 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f94da175-719f-4cd1-af4e-880a7715f13a
Biuletyn 610349-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Regon 98615900000000
Zamawiajacy adres ulica Jazdów
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-467
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 628 76 71-3,
Zamawiajacy fax +48 22 628 95 50
Zamawiajacy email m.kolacz@u-jazdowski.pl,
Adres strony url u-jazdowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia u-jazdowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja u-jazdowski.pl
Oferty wnioski dostepne Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do wideokonferencji dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
Numer referencyjny ZAMPUB/PRZETARG/2020/01
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 - dostawa sprzętu komputerowego do pracy biurowej i pracy zdalnej: 18 szt komputerów przenośnych, 2szt. stacji dokującej do MacBook PRO, 3 szt. dysków zewnętrznych, 3 szt. czytników kart pamięci, 3 szt. pamięci USB (pendrive), 3 szt. bezprzewodowej klawiatury i myszy, 10 szt. myszy USB Część 2 - dostawa sprzętu fotograficznego: Aparat cyfrowy bezlusterkowy - 1 szt. Część 3 - dostawa sprzętu do wideokonferencji: System do wideokonferencji – 1 szt. (komplet), Ekrany LCD - 2 szt., Mobilny uchwyt do monitora - 2 szt., Monitor IPS - 1 szt., Kamera cyfrowa 4K – 2 szt., Akcesoria do kamery cyfrowej – 1 komplet, Switcher live – 1 szt., Obiektyw 7-14 mm - 1 szt., Obiektyw 12-100 mm - 2 szt., Obiektyw 100-400 mm - 1szt., Statyw Foto - 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego za min. 80.000 zł brutto - dotyczy części 1.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – dotyczy części 1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: opisów technicznych, folderów lub katalogów oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w formularzu cenowym zawierających zestawienie parametrów technicznych potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ, f) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis dostawa sprzętu komputerowego do pracy biurowej i pracy zdalnej: 18 szt komputerów przenośnych, 2szt. stacji dokującej do MacBook PRO, 3 szt. dysków zewnętrznych, 3 szt. czytników kart pamięci, 3 szt. pamięci USB (pendrive), 3 szt. bezprzewodowej klawiatury i myszy, 10 szt. myszy USB
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu fotograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis dostawa sprzętu fotograficznego: Aparat cyfrowy bezlusterkowy - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu do wideokonferencji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis System do wideokonferencji – 1 szt. (komplet), Ekrany LCD - 2 szt., Mobilny uchwyt do monitora - 2 szt., Monitor IPS - 1 szt., Kamera cyfrowa 4K – 2 szt., Akcesoria do kamery cyfrowej – 1 komplet, Switcher live – 1 szt., Obiektyw 7-14 mm - 1 szt., Obiektyw 12-100 mm - 2 szt., Obiektyw 100-400 mm - 1szt., Statyw Foto - 2 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)