| GuidZP400 |
f44de5ae-5e9f-4d4b-af93-9d1a0456d47c
|
| Biuletyn |
610595-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wdecki Park Krajobrazowy
|
| Regon |
90477918000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Osie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
86-150
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
52 33 29 486
|
| Zamawiajacy fax |
52 33 29 486
|
| Zamawiajacy email |
daniel.siewert@wdeckipark.pl
|
| Adres strony url |
www.wdeckipark.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr RPKP.06.05.00-04-0010/18, pn.: „Utworzenie Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wpk.bip.gmina.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Wdeckiego Parku Krajobrazowego, Rynek 11a, 86-150 Osie, sekretariat.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego
|
| Numer referencyjny |
nr sprawy: WPK.2/2020/RPO
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia
|
| Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie zostanie wykonane:
1) W zakresie części nr I w terminie do 26 lutego 2021 r.
2) W zakresie części nr II w terminie do 26 lutego 2021 r.
3) W zakresie części nr III w terminie do 30 czerwca 2021 r.
4) W zakresie części nr IV w terminie do 26 lutego 2021 r.
5) W zakresie części nr V w terminie do 26 lutego 2021 r.
6) W zakresie części nr VI w terminie do 26 lutego 2021 r.
7) W zakresie części r VII w terminie do 26 lutego 2021 r.
8) W zakresie części nr VIII w terminie do 30 czerwca 2021 r,
9) W zakresie części nr IX w terminie do 30 czerwca 2021 r.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
3) *pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
3. Informacja dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp):
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania,
2) każdy z wykonawców oddzielnie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1 SIWZ,
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
4) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców,
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) W zakresie części oznaczonych numerami: I, II,
a) Kryterium „Cena” - C: znaczenie - 60%.
b) Kryterium „Termin dostawy” – T : znaczenie - 40%
2)W zakresie części oznaczonych numerami: III,IV, V, VI, VII, VIII, IX
c) Kryterium „Cena” – C: znaczenie – 60%,
d) Kryterium „Termin dostawy” – T: znaczenie – 35%
e) Kryterium „Gwarancji jakości” – G: znaczenie- 5%.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt. 16 uPzp).
2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp, a także w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności zmiany terminu, zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy,
4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zmiana wynagrodzenia z tytułu przesłanek określonych w pkt 2.1 możliwa jest, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 2.2 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 2.1, 2.3- 2.4 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne . W przypadku gdy wniosek dotyczy zmiany wynagrodzenia Wykonawca musi zawrzeć w przedmiotowym wniosku oprócz wyczerpującego uzasadnienia faktycznego i prawnego dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowana kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zaistniałych zmian na kalkulacje ceny ofertowej.
Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji sprzętu lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję sprzętu. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia umowy Wykonawca musi udokumentować;
Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa wyżej wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. Zmiana umowy skutkuje odpowiednią zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy i wejściu w życie zmienionych przepisów, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi później. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1. Składanie ofert: siedziba Wdeckiego Parku Krajobrazowego, Rynek 11a, 86-150 Osie, sekretariat, do dnia 25.11.2020 r. do godz. 13.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2020 r. o godz. 13.15 w siedzibie Wdeckiego Parku Krajobrazowego, Rynek 11a, 86-150 Osie.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr I – Narzędzia dydaktyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr II- Pomoce dydaktyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr III- System audio
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr IV- Inny sprzęt biurowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr V- Drukarki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr VI- Komputery
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr VII- Sprzęt fotograficzny i optyczny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-02-26T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr VIII – Oprogramowanie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38221000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 11.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr IX- Sprzęt sportowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37412000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa nie może nastąpić szybciej niż 29.03.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i środków dydaktycznych, sprzętu sportowego, multimedialnego i komputerowego na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego, zlokalizowanego w Tleniu, ul. Bydgoska 6.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt III.1 należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
|
| | |