Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu „Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze
Miejscowość Jawor
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609550-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391620005, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I – sprzęt TIK, Część II – pomoce dydaktyczne A, Część III – pomoce dydaktyczne B. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Dziale II SIWZ, stanowiącym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9e4731b-b6c2-412d-85ad-d14dbf9e8d5b
Biuletyn 609550-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze
Regon 18253800000000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 30a
Zamawiajacy miejscowosc Jawor
Zamawiajacy kod pocztowy 59-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 0-76 8703088,
Zamawiajacy fax 0-76 8703088
Zamawiajacy email maryniak.marzena@pckzjawor.pl,
Adres strony url www.pckzjawor.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn. Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.js-spjawor.bip.pbox.pl/public/?id=42206
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie w ramach projektu „Nowe oblicze szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim III” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny PCKZiU.081.4.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze oraz w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I – sprzęt TIK, Część II – pomoce dydaktyczne A, Część III – pomoce dydaktyczne B. Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w Dziale II SIWZ, stanowiącym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jej działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał: - co najmniej 2 zamówienia o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każde, których przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół lub placówek oświatowych lub administracji publicznej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg załącznika nr 3 do oferty (Dział III SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty, 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy; b) zmiany w zakresie poszczególnych przedmiotów w sytuacji gdy dany przedmiot nie jest już produkowany, wycofano towar ze sprzedaży lub stwierdzono jego wadę uniemożliwiającą dalszą sprzedaż (w sytuacji gdy zmian tych nie dało się przewidzieć na etapie składania oferty), a także w razie pojawienia się na rynku modeli lepszych, nowszych z zachowaniem podstawowych parametrów minimalnych określonych w SIWZ dział II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Strony będą miały prawo zmiany wynagrodzenia jedynie w zakresie niezbędnym do dostarczenia innego sprzętu, c) wystąpienia uzasadnionych przyczyn spowodowanych czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia lub uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony przez Zamawiającego sposób. 3. Procedura wprowadzenia zmian będzie obejmowała etap przygotowania propozycji zmiany Umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego, w zależności, po której stronie zaszła potrzeba zmiany oraz przedłożenia propozycji zmiany celem jej akceptacji drugiej stronie. Akceptacja lub odrzucenie propozycji zmiany winno nastąpić w terminie 7 dni od dnia jej przekazania. Zmiany stają się skuteczne z momentem podpisania aneksu do Umowy, o ile nic innego nie wynika z jego treści.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęt TIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze ul. Wrocławska 30a 59-400 Jawor oraz Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie ul. Niepodległości 17 59-420 Bolków
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pomoce dydaktyczne A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaworze ul. Wrocławska 30a, 59-400 Jawor
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pomoce dydaktyczne B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni w Zespole Szkół i Placówek w Bolkowie ul. Niepodległości 17, 59-420 Bolków
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)