| GuidZP400 |
ea90bfd6-c225-412f-b91d-7c1947d631a4
|
| Biuletyn |
610065-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Policach
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tanowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Police
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-010
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
914 328 100
|
| Zamawiajacy fax |
913 178 900
|
| Zamawiajacy email |
powiat@policki.pl
|
| Adres strony url |
www.policki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://powiatpolicki.bip.net.pl/?c=261
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://powiatpolicki.bip.net.pl/?c=261
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok nr 23 (kancelaria urzędu)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja głównej serwerowni Starostwa Powiatowego w Policach wraz z usługami towarzyszącymi.
|
| Numer referencyjny |
PR.272.25.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) dostawy urządzeń stanowiących wyposażenie serwerowni wraz z niezbędnym oprogramowaniem,
2) modernizacji infrastruktury serwerowej, montaż instalacja i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania stanowiących wyposażenie serwerowni oraz przeniesienie wyposażenia z dotychczasowej serwerowni Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru z budynku administracyjnego mieszczącego się przy ul. Kresowej 32,34 do budynku przy ul. Tanowskiej 8.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:
a) posiada wdrożony system zarządzania jakością – na potwierdzenie do oferty należy dołączyć ważny certyfikat PN-EN ISO 9001:2015,
b) posiada wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji- na potwierdzenie powyższego do oferty należy dołączyć ważny certyfikat PN-EN ISO 27001:2017.
c) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanej platformy sprzętowej musi posiadać status partnerski producenta oferowanych kluczowych rozwiązań sprzętowych (serwery, macierz, przełączniki sieciowe) co najmniej na poziomie Gold lub równoważnym.
d) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanego rozwiązania do tworzenia kopii bezpieczeństwa musi posiadać status partnerski producenta oferowanego Producenta co najmniej na poziomie Gold lub równoważnym.
e) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: minimum 3 (trzy) dostawy, każda polegająca na dostawie i wdrożeniu infrastruktury IT składającej się z serwerów typu RACK, szaf serwerowych, macierzy dyskowych, serwerowych systemów operacyjnych, platformy wirtualizacyjnej, systemu tworzenia kopii zapasowych, przełączników sieciowych LAN wraz usługami wdrożeniowymi i szkoleniowymi, w tym minimum jedna o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie jeden milion złotych brutto).
Potencjał techniczny - zespół projektowy – Wykaz osób należy dołączyć do oferty.
f) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier platformy wirtualizacyjnej - Minimum 1 osoba posiadająca aktualny certyfikat/zaświadczenie potwierdzający posiadanie kwalifikacji na poziomie Certified Engenier w zakresie instalacji, konfiguracji i zarządzania oferowanymi systemami do wirtualizacji (aktualnej najnowszej wersji)
g) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier systemów Microsoft - minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje– certyfikaty MCP i MCSA.
h) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier baz danych Microsoft – minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje Microsoft SQL Server – certyfikaty MCP i MCTS SQL Server: Implementation and Maintenance.
i) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier systemu tworzenia kopii bezpieczeństwa - minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje inżynierskie na poziomie Certified Engenier z oferowanego rozwiązania.
j) dysponuje lub będzie dysponować: Kierownik Projektu – minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat metodyki prowadzenia projektów Prince2 lub równoważny.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, certyfikatów, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1 Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2 Wypełniony szczegółowy formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ.
3 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
4 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów
6 Odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4)
7 Oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
8 Wykaz oferowanych rozwiązań w postaci wypełnionego precyzyjnie i jednoznacznie załącznika Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia
9 Oświadczenia i certyfikaty wymagane na podstawie zapisów SIWZ/SOPZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości 20 000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) w zakresie terminu wykonania Przedmiotu Umowy:
a) w razie wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z siły wyższej, stanu pandemii, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,
b) w razie niemożliwości wykonania Umowy z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca lub Zamawiający, a których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności.
2) W zakresie Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę urządzenia lub części przestały być produkowane przez producenta lub przestały być dostępne na rynku Unii Europejskiej. W takim przypadku Wykonawca uprawniony jest do dostarczenia urządzeń lub części, które spełniają wymagania Załącznika nr 1;
b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy;
c) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie wersji oprogramowania w przypadku zakończenia dystrybucji i braku dostępności na rynku pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania pod warunkiem że nowsza i korzystniejsza wersja oprogramowania będzie posiadała parametry nie gorsze od pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny;
d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy - wynikająca z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|