Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie od dnia 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r. artykułów spożywczych (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.) wymienionych w pakietach opisu przedmiotu zamówienia, do stołówki szkolnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na koszt Wykonawcy zadania, w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety:
Pakiet Nr 1 - art. mleczne, nabiał i jaja
(CPV: 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3)
Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż
(CPV: 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.20.00-1, 15.61.30.00-8, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5)
Pakiet Nr 3 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
(CPV: 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.20.00-3, 15.81.30.00-0)
Pakiet Nr 4 – produkty zwierzęce, mięso, wędliny
(CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8)
Pakiet Nr 5 – warzywa i owoce
(CPV: 03.20.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.30.00.00-1)
Pakiet Nr 6- przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne
(CPV: 15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.85.10.00-8, 15.41.10.00-2)
Pakiet Nr 7 - mrożonki
( CPV: 15.89.60.00-5, 15.33.11.00-8, 15.30.00.00-1)
Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe
(CPV: 15.86.10.00-1, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.33.22.00-6)
Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone
CPV: 03.31.10.00-2, 15.24.00.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7).
Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami jednostkowymi.
Szczegółowy opis i ilości artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości poszczególnych artykułów żywnościowych, określają przewidywane podstawowe zapotrzebowanie stołówki szkolnej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na w/w artykuły spożywcze w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze:
a) każdorazowo, po złożeniu indywidualnego zamówienia przez Zamawiającego,
b) należytej jakości odpowiadającej przepisom aktualnie obowiązującego w tym zakresie przepisom prawa i norm,
c) w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych w terminie nieprzekraczającym połowy okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, upoważnia Zamawiającego do odmowy przyjęcia zamawianego artykułu spożywczego. Koszty związane z odmową przyjęcia artykułu spożywczego, ponosi Wykonawca.
Wymagania organizacyjne:
1) Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, niemrożonych, wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii;
2) Dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w okresie od 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.).
3) Miejscem dostaw artykułów żywnościowych jest stołówka szkolna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie lub inny podmiot obsługiwany przez stołówkę na terenie Powiatu Wołowskiego zgodnie z zamówieniami. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia,
4) Dostawy artykułów odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, minimum trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 07:00 – 09:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z wyjątkiem artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich;
5) Dostawy artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich odbywać się będą codziennie w dniach od poniedziałku do soboty łącznie w godzinach 06:00 – 07:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z pominięciem dni świątecznych, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych, uzgodnionych z Zamawiającym;
6) Transport, opakowania oraz dostarczane artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać wymogi HACCP;
7) Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonego pakietu) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres trwania umowy;
8) Rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie zbiorczych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 15 dni faktycznie zrealizowanych dostaw.
Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający zastrzega, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi mieć określoną datę przydatności do spożycia – wynoszącą nie mniej niż połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad, na okres przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu, którego wartość odżywcza w kcal, zawartość składników naturalnych jest nie mniejsza od wartości podanej dla produktu wskazanego w kol. nr 2, a jego cechy jakościowe (granulacja, konsystencja) są nie gorsze od cech produktu wskazanego przez Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA PRZELICZEŃ. W przypadku przeliczenia przez Wykonawcę masy, ceny, bądź ilości produktów oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający informuje ponadto, iż oferty, które będą niezgodne z SIWZ (zawartość składników natural-nych oferowanych produktów będą mniejsze od podanych w formularzu cenowym w kol. Nr 2 oraz ich cechy jakościowe będą gorsze od wskazanych przez Zamawiającego) zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty które nie będą zawierać formularza cenowego oraz w któ-rych znajdować się będą istotne braki w formularzu cenowym, niepolegające na oczywistych omyłkach rachunkowych i pisarskich, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2.
PRAWO OPCJI
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe wskazane w poniższej tabeli. Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu procentowym ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, o wielkości podane poniżej:
Lp. Nr pakietu Nazwa pakietu Zwiększenie ilości i wartości zamówienia podstawowego o
1 Pakiet 1 Artykuły mleczne, nabiał i jaja 30%
2 Pakiet 2 Artykuły z przemiału zbóż 30%
3 Pakiet 3 Pieczywo 30%
4 Pakiet 4 Mięso, drób i wędliny 25%
5 Pakiet 5 Warzywa i owoce 50%
6 Pakiet 6 Przyprawy , makarony, herbaty i tłuszcze roślinne 25%
7 Pakiet 7 Mrożonki 50%
8 Pakiet 8 Pozostałe artykuły żywnościowe 30%
9 Pakiet 9 Ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone 40%
Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1. Zamówienie objęte opcją realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
2. Cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę.
3. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
|