| GuidZP400 |
ad26a4eb-bb27-4a6d-90a9-9e124a8b3120
|
| Biuletyn |
611448-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Polska Akademia Nauk
|
| Regon |
32571300000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Defilad
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-901
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 182 62 32
|
| Zamawiajacy fax |
22 182 70 58
|
| Zamawiajacy email |
zp@pan.pl
|
| Adres strony url |
www.pan.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Polska Akademia Nauk
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pan.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pan.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie przez platformę pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Akademia Nauk (Zespół Zamówień Publicznych)- piętro 25, pok. 2516 PKiN pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji rozszerzającej usługę Microsotf Azure Active Directory do poziomu Premium 2
|
| Numer referencyjny |
ZZP.261.18.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 000 szt. licencji na rozszerzenie zakresu dostępu do usługi Microsoft Azure Active Directory Premium 2 na okres 36 miesięcy z rocznym rozliczeniem płatności. Obecnie Zamawiający korzysta z ww. usługi w ramach pojedynczego tenanta Azure Active Directory (Usługa Azure AD powiązana z usługami, m.in.: Office 365, MS Teams, Exchange Online).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48421000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy).
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z zapisem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian związanych ze sposobem realizacji Umowy, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie Zamówienia;
2) konieczności zrealizowania Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Zamówienia;
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Zamówienia;
4) zmiana terminów związanych z realizacją Zamówienia, w tym terminu dostawy:
a) gdy dochowanie terminu jest możliwe z uwagi na Siłę Wyższą w rozumieniu § 12 ust. 1, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec przedłużeniu o czas trwania siły wyższej),
b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć, lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności).
2. Zmiana umowy opisana w ust. 1 powyżej nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 5.
3. Strony umowy przewidują konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w następujących warunkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 1 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 2 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
6. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 3 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 3.
7. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 4 wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie okoliczności wynikających z zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 4, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 4.
8. Warunkiem akceptacji wniosków, o których mowa w ust. 4- 7, jest zabezpieczenie przez Zamawiającego środków finansowych na zmianę wynagrodzenia.
9. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 4 - 7, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy.
10. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.
11. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
12. Zmiany wskazane w ust. 3 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego.
13. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp następujące przypadki (wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem):
1) zmiana osób, o których mowa w § 11 umowy;
2) zmiana danych teleadresowych w § 11 umowy;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
14. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|