Wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K.Pułaskiego oraz udzielenie terminowej licencji

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611462-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K.Pułaskiego oraz udzielenie terminowej licencji. szczegółowo przedmiot zamówienia określono w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc100538-7153-40bc-92d3-7bbb78872a04
Biuletyn 611462-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Regon 80518100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Malczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 617 326
Zamawiajacy fax 483 617 314
Zamawiajacy email szp@pr.radom.pl
Adres strony url www.uniwersytetradom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uniwersytetradom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uniwersytetradom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta złożona została w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29 pok 205, 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K.Pułaskiego oraz udzielenie terminowej licencji
Numer referencyjny ZP-20u/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. K.Pułaskiego oraz udzielenie terminowej licencji. szczegółowo przedmiot zamówienia określono w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: • dysponuje odpowiednim zakresem praw do oferowanego systemu wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego, który umożliwi sprzedaż licencji na to oprogramowanie, • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, na druku którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. zakończonego przeprowadzeniem estymacji oceny parametrycznej (wyliczanie algorytmu oceny, przedstawienie oceny eksperckiej zawierającej wytyczne i rekomendacje do podniesienia kategorii jednostki) oraz procesu wdrożenia systemu zarządzania potencjałem naukowym w jednostkach naukowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby każde z tych wdrożeń spełniało łącznie 3 następujące warunki: - były to wdrożenia pełne/kompleksowe, tj. wdrożenie wszystkich następujących obszarów funkcjonalych: gromadzenie danych związanych z działalnością naukową, walidacji danych na podstawie obowiązujących przepisów, zarządzania działalnością naukową, zarządzanie profilami pracowników naukowych, estymacja kategorii naukowej, estymacja punktacji poszczególnych osiągnięć naukowych wypracowanych przez pracowników jednostki, - były to wdrożenia, za które Wykonawca odpowiadał samodzielnie lub jako lider konsorcjum (nie może to być wdrożenie, w którym Wykonawca pełnił rolę Podwykonawcy lub zwykłego członka konsorcjum), - były to wdrożenia zakończone sukcesem, tj. wykonaniem prac zgodnie ze specyfikacją potwierdzone podpisaniem końcowego protokołu odbioru, - były to wdrożenia połączone z usługą utrzymania systemu przez okres minimum 4 lat po wdrożeniu, obejmującą przynajmniej jedną ewaluację działalności naukowej MNiSW jednostki; b. dysponuje następującym zespołem osób: - jednym administratorem systemowym posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu systemami zbudowanymi w technologii trójwarstwowej w stosie technologicznym zgodnym ze stosem technologicznym oferowanego rozwiązania, - co najmniej dwoma analitykami systemowymi, którzy świadczyli usługę wdrożeniową w co najmniej 3 wdrożeniach systemu wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego, - jednym specjalistą w zakresie baz danych, który uczestniczył w co najmniej 3 projektach migracji danych dotyczących działalności naukowej z innych systemów do systemu będącego przedmiotem oferty, - jednym projektantem posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów zbudowanych w technologii trójwarstwowej w stosie technologicznym zgodnym ze stosem technologicznym oferowanego rozwiązania, - jednym specjalistą ds. szkoleń, który prowadził w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 szkoleń z użytkowania i administrowania oferowanego systemu dla co najmniej 15 osób, - jednym specjalistą ds. serwisu powdrożeniowego posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług help desk dla oferowanego systemu, - jednym specjalistą ds. zarządzania projektami, który koordynował usługę wdrożeniową w co najmniej 3 wdrożeniach systemu wspomagającego zarządzanie rozwojem potencjału naukowego – był uczestnikiem tzw. grupy sterującej, - jednym specjalistą ds. zasad ewaluacji osiągnięć naukowych w jednostkach z uwzględnieniem aktualnego stanu prawnego; c. posiada własne referencyjne bazy danych pozwalające na prawidłową walidację danych o osiągnięciach jednostek naukowych i analizę rozwoju wskaźników w poszczególnych dyscyplinach naukowych, w tym przynajmniej: - bazę osiągnięć naukowych krajowych jednostek naukowych spełniających kryteria formalne obowiązującego na dzień złożenia oferty stanu prawnego w tym zakresie o liczbie rekordów co najmniej 300 000, - bazę krajowych i zagranicznych czasopism naukowych o liczbie rekordów co najmniej 20 000, - bazę naukowców z profilem działalności naukowej o liczbie rekordów co najmniej 10 000. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji pod warunkiem wykazania co najmniej 5 osobowego składu wdrożeniowego. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który: - powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu oraz - zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ. 5) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (Załącznik Nr 5 do SIWZ), które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zrealizuje usługi , których wskazane zdolności dotyczą. 6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 5), nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty - na druku którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług sporządzony według Załącznika Nr 6 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Z wykazu ma wynikać, że wykonawca wykonał należycie usługi zgodnie z warunkiem udziału w postepowaniu 2. wykaz osób sporządzony według Załącznika Nr 7 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3. dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia że oferowany system spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: 1. Wykonawca w celu wykazania posiadania przez system funkcjonalności obowiązkowych dostarczy Zamawiającemu komputer (laptop) wraz z oprogramowaniem stanowiącym jednocześnie próbkę na potrzeby oceny spełnienia przez oferowane rozwiązanie wymagań systemu w rozumieniu §13 ust.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126), 2. Wykonawca przeprowadzi prezentację systemu w zakresie funkcjonalności określonych jako kluczowe. Prezentacja funkcjonalności odbędzie się w celu dokonania oceny zgodności z wymaganiami. Wymagania dla funkcjonalności, które mają być przedmiotem wdrożenia zgodnie z harmonogramem, a które stanowią podstawę realizacji celu Zamawiającego związanego z niniejszym postępowaniem, 3. w ramach audytu systemów informatycznych Wykonawca dokona przeglądu środowiska programistycznego u Zamawiającego w zakresie objętym wymaganiami funkcjonalnymi i zweryfikuje wykonalność tychże narzędzi w dostarczanym systemie. Na tej podstawie strony przygotują i zaakceptują harmonogram wdrożenia;
Czy wadium 1
Wadium ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. ustawa o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4) Wadium wnoszone: a. w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w banku Raiffeisen Bank Polska SA O/Radom Nr 29 1750 1253 0000 0000 2074 0779. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do postępowania nr ZP-20u/20” b. W innych formach zabezpieczenia niż pieniądz, stosowny dokument należy złożyć w formie oryginału w Kwesturze Zamawiającego w pok. nr 233 przy ul. Malczewskiego 29 do dnia 30.11.2020r. do godz. 1000 Dokumenty, o których mowa w pkt. b muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy PZP, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP i być ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium 6) Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 7) Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwracając wadium zwróci jednocześnie oryginał dokumentu wadium. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zawarto w Załączniku nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Arkusz kompletności technicznej i funkcjonalnej systemu oraz arkusz oceny standardów szkoleń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Referencyjne bazy danych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)