| GuidZP400 |
4440e4af-c69c-41b3-8a29-21277305596e
|
| Biuletyn |
611446-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne w Boguchwale
|
| Regon |
69000758800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Techniczna
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Boguchwała
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
36-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 714 330
|
| Zamawiajacy email |
przedszkole@boguchwala.pl
|
| Adres strony url |
przedszkolewboguchwale.stronyzklasa.pl
|
| Adres strony internetowej |
nie
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
przedszkolewboguchwale.stronyzklasa.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
nie
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie
|
| Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
nie
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
przedszkolewboguchwale.stronyzklasa.pl
|
| Oferty wnioski dostepne |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
nie
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale ul. Techniczna 1a, 36-040 Boguchwała ( 6 części) w roku 2021
|
| Numer referencyjny |
PPB-34.343.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla stołówki Przedszkola Publicznego
w Boguchwale ul. Techniczna 1a podzielona na 6 części w ilościach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) odpowiednio do każdej części. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 7.30 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Szczegółowy opis zamówienia określa:
1. formularz OFERTA
2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ogólny dla wszystkich części) stanowiący zał. nr 2 do SIWZ
3. opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowiący zał. nr 3 do SIWZ dostępny w oddzielnych plikach tj.:
• dla części 1 - Opis przedmiotu zamówienia
• dla części 2 - Opis przedmiotu zamówienia
• dla części 3 - Opis przedmiotu zamówienia
• dla części 4 - Opis przedmiotu zamówienia
• dla części 5 - Opis przedmiotu zamówienia
• dla części 6 - Opis przedmiotu zamówienia
3. wzór umowy
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
NIE
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert).
Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie
w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji,
o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego czasu reakcji oznaczającego termin dostawy artykułów właściwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem (zawarty w druku OFERTA dla wszystkich części) niezbędne do przyznania punktów w poza cenowym kryterium oceny ofert: czas reakcji.
3. Pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza
4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
|
| Wadium |
nie
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie
|
| Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
nie
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 1 i wzór umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 2 i wzór umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyroby mleczarskie, nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 3 i wzór umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 4 i wzór umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso, drób, wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 5 i wzór umowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby i mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola Publicznego w Boguchwale w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy OPZ określa SOPZ ogólny dla wszystkich części oraz OPZ dla części 6 i wzór umowy.
|
| | |