| GuidZP400 |
d58c9c39-f9e8-4e2e-a29e-e858e3e29dea
|
| Biuletyn |
610964-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
| Regon |
12293240000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Batorego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-591
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 601 47 30
|
| Zamawiajacy fax |
22 8456751, 6463708
|
| Zamawiajacy email |
bzp.wpp@mswia.gov.pl
|
| Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 100 szt. komputerów przenośnych
|
| Numer referencyjny |
BZP-WPP-2374-1-39-DT-PN-TK/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup 100 szt. komputerów przenośnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej „SOPZ”, stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
UWAGA: W ramach realizacji klauzuli środowiskowej, dostarczanie przedmiotu Umowy do lokalizacji Zamawiającego będzie odbywało się poza godzinami szczytu, tj. w godzinach 10.00 – 14.00.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
439512,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczących:
zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy (umowy) o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto potwierdzającej dostawy komputerów z systemem operacyjnym.
UWAGA
W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien uwzględnić ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym.
W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto dla dostawy z montażem zestawów akumulatorów.
W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w sekcji D ust. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 2. Brak podstaw do wykluczenia:
2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2.2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert.
2.2.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 2.2.1.w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Uwaga dot. ust.2:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp:
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych w ust. 2.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga:
1) Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie wraz z ofertą, zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp i wyjątków wskazanych w Umowie.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy
w przypadku:
1) gdy zmiana jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności gdy sprzęt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt, będący przedmiotem Umowy oraz niż określone w SOPZ;
2) zmiany podwykonawcy na zasadach przewidzianych w § 10 Umowy;
3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego wniosek zawierający nazwę lub imię
i nazwisko proponowanego podwykonawcy, jego dane kontaktowe oraz zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego do realizacji z udziałem podwykonawcy. Do wniosku Wykonawca obowiązany jest dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia proponowanego podwykonawcy oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powoływał się w ofercie na zasoby zmienianego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału lub wobec proponowanego podwykonawcy zachodzą podstawy do wykluczenia, Wykonawca zobowiązuje się zastąpić tego podwykonawcę innym podwykonawcą lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy;
4) zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu Umowy lub w przypadku działania siły wyższej, o której mowa w § 8 Umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym w Umowie;
5) powstania rozbieżności lub niejasności pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności
i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony oraz prawidłowej realizacji Umowy.
6) zmiany z uwagi na bieżącą sytuację epidemiczną, obejmujące:
a) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu Umowy.
Zmiany, o których mowa wyżej będą polegały na dostosowaniu treści Umowy do sytuacji epidemicznej, w tym do wynikających z niej przeszkód, utrudnień lub ograniczeń dotyczących wykonania Umowy.
3. Do zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 6, stosuje się odpowiednio art. 15r ust. 1 - 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).
4. Zmiany Umowy, określone w ust. 2, nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy.
5. Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wymienione w ust. 2, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa, w tym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych lub art. 144 ustawy Pzp, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
13:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|