| GuidZP400 |
c32dbc19-f646-42a5-bc66-a083e0cabe36
|
| Biuletyn |
611042-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
|
| Regon |
10824540000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Cieplicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
126A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-570
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
757 535 614,
|
| Zamawiajacy fax |
757 535 614
|
| Zamawiajacy email |
pogotowiejg@999.jgora.pl,
|
| Adres strony url |
www.999.jgora.pl ; www.bip.999.jgora.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.999.jgora.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.999.jgora.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa jednorazowych rękawic ochronnych
|
| Numer referencyjny |
ZP-8/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych rękawic ochronnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
- Wykonawca w terminie 3 dni – od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie oferenta że oferowane wyroby medyczne są zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186. z późn. zm)
2. Nazwa towaru, producent, model na formularzu cenowym (zał. Nr 1 do SIWZ).
3. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity - (Dz. U. z 2020 r. poz. 186. z późn. zm)
a) certyfikat CE lub Deklarację zgodności z dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EEC,
b) oświadczenie, zawierające wykaz sprzętu zgłoszonego do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) oświadczenie, zawierające wykaz sprzętu niepodlegającego zgłoszeniu do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- dot. poz: 1,2,3 przedmiotu zamówienia należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z normą EN 455-1,-2
- dot. poz: 4 przedmiotu zamówienia, należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z:
a) normą EN 455-1,-4),
b) Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I , oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III,
- dot. poz.5 przedmiotu zamówienia - należy załączyć dokument potwierdzający zgodność z:
a) Dyrektywą o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III,
b) normą EN 420, EN 455(1-4), EN, 374-3,
c) certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej,
d) przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium),
- W odniesieniu do poz. 4,5 przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby opakowania rękawiczek nitrylowych bezpudrowych były zróżnicowane kolorystycznie w sposób umożliwiający szybkie rozpoznanie właściwego rozmiaru rękawic w czasie wykonywania czynności ratunkowych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą.
1.1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
1.1.1 Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.1.2. Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1.2.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postepowaniu wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.2.3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.2.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1 powyżej. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a) asortymentu:
zamawiający dopuszcza dostawę zamienników o nie gorszych parametrach i w cenie nie wyższej niż w ofercie, występujących pod inną nazwą handlową po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; dostawa taka będzie możliwa w przypadku wstrzymania, lub zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania produktów stanowiących przedmiot dostawy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|